Forumlid KEVINvB Geplaatst 12 september 2010 Forumlid Share Geplaatst 12 september 2010 ik denk dat die bedoelt dat je hem op zijn kop moet zetten hoowr... Weet je waar het over gaat dan?? Want zit jij in een aanhanger die op zijn kop staat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimke Geplaatst 12 september 2010 Share Geplaatst 12 september 2010 dat is wel makkelijk als je het dak moet repareren;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid KEVINvB Geplaatst 13 september 2010 Forumlid Share Geplaatst 13 september 2010 dat is wel makkelijk als je het dak moet repareren;) Dat is waar ja kun je dan wel goed bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast cocoolkast Geplaatst 3 oktober 2010 Share Geplaatst 3 oktober 2010 Mijn voorlopige wagen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid dieselsnuivertje Geplaatst 3 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 3 oktober 2010 en hier rij ik normaal gesproken mee, niet meer met die kleur oplegger maar met een P&O oplegger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid mark Geplaatst 3 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 3 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Jacq Geplaatst 3 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 3 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Noudi Geplaatst 3 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 3 oktober 2010 Mooi, strak, wit, minder is soms meer. Heerlijke aanblik die wagen. Kom maar meteen voorbij, ik heb komend weekend 3 dagen vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Cortrans Geplaatst 4 oktober 2010 Share Geplaatst 4 oktober 2010 en hier rij ik normaal gesproken mee, niet meer met die kleur oplegger maar met een P&O oplegger Nog steeds met Belgies kenteken of een Nederlands??? Ik bedoel: lokatie Duiven?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bituum trapper Geplaatst 4 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 4 oktober 2010 Nog steeds met Belgies kenteken of een Nederlands??? Ik bedoel: lokatie Duiven?? met Belgisch kenteken, dat heb je als je meer Nederlandse chauffeurs hebt dan auto's en in Belgie net andersom. Mijn oplegger heeft ook een Belgisch kenteken. Ben al lang blij dat het geen Roemeens kenteken is, daar zitten we ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid mark Geplaatst 4 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 4 oktober 2010 Mooi, strak, wit, minder is soms meer.Heerlijke aanblik die wagen. Kom maar meteen voorbij, ik heb komend weekend 3 dagen vrij Mocht je me ermee willen treffen dan maak je de meeste kans op zaterdag of zondag op de B213 tussen Nordhorn en Cloppenburg of op de A1 tussen Cloppenburg en Puttgarden v.v. En heel af en toe tussen F02 Laon en Enschede vv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid canadahenkie Geplaatst 5 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 5 oktober 2010 Freightliner Columbia Freightliner Arcadia Laatst nog een Peterbilt en zodirekt met een Volvo naar de USA!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Cortrans Geplaatst 5 oktober 2010 Share Geplaatst 5 oktober 2010 Tjonge, wat een straf om met dat materiaal op pad gestuurd te worden:p Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Cynthia Geplaatst 6 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 6 oktober 2010 [ATTACH=CONFIG]23543[/ATTACH] Jij moet wel moe zijn nadat je alles hiermee hebt geleverd en gelost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid JP eastway Geplaatst 15 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 15 oktober 2010 Met dit apparaat rij ik in de rondte. De oplegger is inmiddels ruim een half jaar oud. De Daf inmiddels al een dikke 4 jaar. Foto's van het voorjaar gemaakt, toen de bollenvelden in bloei stonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Dennis410 Geplaatst 16 oktober 2010 Share Geplaatst 16 oktober 2010 En heel af en toe tussen F02 Laon en Enschede vv heb je dat vorige week of de week ervoor ook gedaan maar dan met een Volvo??? kwam er 1 v jullie tegen en die zwaaide... gr.Den Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 16 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 16 oktober 2010 heb je dat vorige week of de week ervoor ook gedaan maar dan met een Volvo??? kwam er 1 v jullie tegen en die zwaaide... gr.Den Dat kan Redbaron ook zijn geweest Dennis. Alhoewel hij vaker op het Fokforum zit dan hier, en daar ook iets meer ervaringen verteld enzo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 16 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 16 oktober 2010 Voor diegenen die het nog niet wisten, hier hobbel ik mee in de rondte !!Trailer varieert nog wel eens, trekker is mijn vaste auto. [ATTACH]23650[/ATTACH] Ik dacht toch altijd dat je bij Dekker in Ilpendam zat? Hoe kom ik daar nu toch bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 16 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 16 oktober 2010 Nou Herman, vertel me dat maar eens. Ik ben zeer benieuwd:pEr is een paar jaar geleden een collega die bij Huybregts reed inderdaad naar Dekker in Ilpendam gegaan, hij rijd daar Frankrijk geloof ik, net als wat hij bij ons deed. Misschien ben je die eens tegengekomen. LOLLOL Ik ben kleurenblind, je avater is ook niet echt duidelijk moet ik zeggen! Kortom, Twentse humor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Dafke Geplaatst 17 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 17 oktober 2010 Mijn paradepaardje:ja: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid zappa Geplaatst 17 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 17 oktober 2010 ik ben in deze auto te spotten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Holland Geplaatst 17 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 17 oktober 2010 [ATTACH]23640[/ATTACH][ATTACH]23641[/ATTACH] Met dit apparaat rij ik in de rondte. De oplegger is inmiddels ruim een half jaar oud. De Daf inmiddels al een dikke 4 jaar. Foto's van het voorjaar gemaakt, toen de bollenvelden in bloei stonden. Dan stond jij een tijdje terug in de Truckstar met een ritverslag naar Rusland?:angel::angel: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimke Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Voor diegenen die het nog niet wisten, hier hobbel ik mee in de rondte !!Trailer varieert nog wel eens, trekker is mijn vaste auto. [ATTACH]23650[/ATTACH] heej pierre hebbe jullie helemaal geen zij spoilers of mis je er 1tje? heb er eigelijk nooit op gelet al zie ik die wagen zowat dagelijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Peggel Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Mijn paradepaardje:ja: dan moet ik jou maar eens in de gaten houden, zie nog wel eens combi's van jullie in de R.damse haven tuffen:ja: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Peggel Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 [ATTACH]23640[/ATTACH] [ATTACH]23641[/ATTACH] Met dit apparaat rij ik in de rondte. De oplegger is inmiddels ruim een half jaar oud. De Daf inmiddels al een dikke 4 jaar. Foto's van het voorjaar gemaakt, toen de bollenvelden in bloei stonden. moet niet kunnen missen dus met zo'n oplegger:D:bey: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts