Forumlid Marnix Geplaatst 25 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 25 oktober 2010 Dat is een dode hoek spiegel Ibo:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 26 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 26 oktober 2010 Dan mijn hokje ook maar even Heeft Barry die rijdende gereedschapkist 's nachts mee ?? of was dat nou de 47 ?? Zal vanavond ff kieken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DoubleTrouble Geplaatst 26 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 26 oktober 2010 Ber rijd idd op de 27 's nachts de pretpakketjes ja De 47 komt 's nachts naar Hoogeveen met onze Mark achter het stuur :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid funtrucker Geplaatst 26 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 26 oktober 2010 Dan mijn hokje ook maar even waar zit jullie zaak ergens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 27 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ber rijd idd op de 27 's nachts de pretpakketjes ja De 47 komt 's nachts naar Hoogeveen met onze Mark achter het stuur :) Yep ff gecheckt vanavond klopt. Zal je vanmiddag nog wat foto's sturen. Kwam Jans? nog tegen met de 50, en die bolle met de 51 :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid mark_uden Geplaatst 27 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 27 oktober 2010 En hiermee ben ik dagelijks, wekelijks en soms maandelijks aaneengesloten op pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 27 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 27 oktober 2010 Yep ff gecheckt vanavond klopt. Zal je vanmiddag nog wat foto's sturen. Kwam Jans? nog tegen met de 50, en die bolle met de 51 :D:D http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?5261-DAF-topic&p=297962&viewfull=1#post297962 Hier staan ze:eek: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Peanut Geplaatst 27 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ik was ook blijven hangen bij Boks, dus maar nu letten we hierop. Ga je wel wat harder dan je collega's, de meesten schijnen niet harder dan 80 te kunnen tot je ze inhaalt:hamer: Maar ik ga harder :D:D marsupilami rijd ook bij hsfmaaruh jullie mogen eigelijk toch niks voor het raam;) Met hanggoed beetje kalm aan doen hé.... Voor 2 mnd. terug al m'n verstand eruit getrokken......ik weet niks Wim:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Hendrik Geplaatst 28 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 28 oktober 2010 Dan was dat rijden voor die supermarkt (Deka ?) ook maar voor korte duur Wijnand ...of ben ik nu in de war met een ander ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid DoubleTrouble Geplaatst 28 oktober 2010 Forumlid Share Geplaatst 28 oktober 2010 waar zit jullie zaak ergens? 1x raden Google maps Kwam Jans? nog tegen met de 50, en die bolle met de 51 :D:D Geen idee wie er tegenwoordig 's nachts met de 50 rijd.. Die bolle met de 51 klopt helemaal.. Ik heb de afgelopen dagen elke avond tussen de 51 van ons en de 12 van jullie gestaan en morgen waarschijnlijk weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ro Geplaatst 1 november 2010 Share Geplaatst 1 november 2010 heb nieuw vervoer, nu maar hopen dat het tijdelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ro Geplaatst 1 november 2010 Share Geplaatst 1 november 2010 hey geen old school meer? :D hebben tijdelijk door ziekte een trekker teveel dus dan gaat mijne aan de kant he, logisch maar niet leuk, maar ja we zitten droog enne old school, ook wel een beetje, als ik er een tijdje mee rij zit deze ook al over de 1.000.000:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ro Geplaatst 1 november 2010 Share Geplaatst 1 november 2010 Och als ie me een 141 meegeeft vind ik dat niet erg hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 november 2010 Share Geplaatst 7 november 2010 Iveco helaas:stom: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Andy64 Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 De mijne of eigenlijk een soortgelijke. Deze kreeg ik vorig jaar nieuw. Heb er een jaar mee gereden en toen kreeg ik alweer een nieuwe alleen een 410. Heb ik nu inmiddels een half jaar. Alleen nog geen foto van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast edwin Geplaatst 8 november 2010 Share Geplaatst 8 november 2010 [ATTACH]24006[/ATTACH]De mijne of eigenlijk een soortgelijke. Deze kreeg ik vorig jaar nieuw. Heb er een jaar mee gereden en toen kreeg ik alweer een nieuwe alleen een 410. Heb ik nu inmiddels een half jaar. Alleen nog geen foto van. Lekt jou dakluik ook al? De vijf die wij hebben hebben allemaal dat euvel gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Marcel Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Als alles doorgaat begin ik maandag weer met rijden . Heb werk gevonden bij een voormalige werkgever van mij . Als het goed is ga ik op een containercombinatie rijden . Motorwagen met aanhanger voor vuilcontainers Grz -= Marcel =- Als het goed is wordt het deze wagen met een aanhanger er achter . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 9 november 2010 Forumlid Share Geplaatst 9 november 2010 Niet slecht Marcel, laten we hopen dat alles doorgaat! Van harte vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ro Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 goed geregeld marcel, en doe frank die indo maar de groeten van me:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 9 november 2010 Forumlid Share Geplaatst 9 november 2010 Marcel niks mis mee. En als je eenmaal die combi gewend bent wil je nooit weer wat anders.:ja: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Cortrans Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Als alles doorgaat begin ik maandag weer met rijden .Heb werk gevonden bij een voormalige werkgever van mij . Als het goed is ga ik op een containercombinatie rijden . Motorwagen met aanhanger voor vuilcontainers Grz -= Marcel =- Als het goed is wordt het deze wagen met een aanhanger er achter . Ik duim voor je Marcel, alleeen........... Ben je bang in het donker of zo, zo veel licht erop????, maarre man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Marcel Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Ik duim voor je Marcel, alleeen........... Ben je bang in het donker of zo, zo veel licht erop????, maarre man Nou nee cortrans . Dit zit allemaal standaard erop bij mijn nieuwe baas . Of ik het ooit nodig heb weet ik niet maar het is wel verdomde handig in het duister en op hele donkere plaatsen . Mijn vorige wagen bij hun had ook zoveel lampen . Grz -= Marcel =- :ok: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Ro Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 dat hebben ze toch allemaal bij Becx?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast edwin Geplaatst 9 november 2010 Share Geplaatst 9 november 2010 Ziet er netjes uit Marcel.Ik hoop alleen niet dat ik je in het donker tegenkom Zo snel ben ik niet met mijn zonnebril opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 9 november 2010 Forumlid Share Geplaatst 9 november 2010 dat hebben ze toch allemaal bij Becx?? Bijna allemaal, ziet er goed uit. http://transportfotos.nl/viewtopic.php?t=1054 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts