[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

tips tegen beroving


Gast Berserker Beastbuster

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast Berserker Beastbuster

Ik kreeg net een mailtje dat mijn account wat actiever moet worden. En ik zie nog wat komkommers in het vuur liggen...:bey:

Tja...dat testen...als niemand zoiets heeft van: ik plak die dingen op mijn raam en laat het jullie wel weten als het allemaal wel werkt, dan gaat niemand inderdaad zeggen dat het werkt. Er zal toch iemand de eerste steen moeten gooien! Anders lonkt het nooit schapen over de dam! :confused:

Donkere folie is misschien lastig, maar het hoeft niet de donkere versie te zijn. De voorruit hoef je inderdaad ook niet te doen, want niemand wil met een doorgetikte voorruit over de snelweg rijden, dat geef ik u op een briefje... ("Het jouw idee!":hamer: "Nee het was jouw idee!" Boehoeoeoe...:stom:)

En dat Fort Nox een interessante prooi is kan misschien waar zijn, maar wat dacht u van de:

Héé, weer één waar ik met 1,3 seconden binnen ben, *Tssssss....("gelukkig....dat blijft lekker snel en handig, anders was ik er al lang mee gekapt, ik ben niet voor niks lui, het moet niet op werken gaan lijken natuurlijk....")

sssssss*.......

i.p.v. de

"Héé?!? Normaal hoort dit ruitje al binnen te liggen na 8x flink tikken, nu is die gast écht wel wakker. Dit spuitbusje is nu eigenlijk al waardeloos. Hoe groot ís die dude eigenlijk?"

"Laten we maar gaan, dit gaat niet lekker ..."

"Ja, wie weet wat hij nog meer heeft ..., dit schiet niet op... duurt te lang..."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

defensie gebruikt folie dat plakken ze erop als de wagens naar een uitzend gebied gaan. Als men er een steen tegen de ruit aangooit dan gaat de steen niet door de ruit heen. maar de ruit breekt wel.

als je die folie wil verwijderen ben je een paar uurjes bezig om je ruit schoon te poetsen.

deze folie is ook bestand tegen warmte. en is gewoon doorzichtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden