[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

weer op pad


Gast sindaco

Recommended Posts

Gast sindaco

op de truckstop in dublin is het prima en de volgende ochtend ga ik naar mijn losadres en blijkt dat de terugvracht niet meer doorgaat en ik kan dezelfde middag weer terug op het bootje.

ook mijn collega zal rond 1600 uur weer bij de boot zijn.

ik ga terug naar de truckstop en heb alle tijd.

de eerste 2 uur zijn daar gratis en ook het douchen is gratis en ik kan zelfs in de wagen inloggen bij iemand in de buurt en dus nog ff mailen met ria.

tegen 1500 uur staan we weer bij de boot en leeg terug naar wales alwaar ik de volgende ochtend nog wat kan laden.

plaatjes van de boot in dublin en mijn collega die eerder erop mocht en we gaan als een van de laatste aan boord.

ook ligt er in de haven van holyhead een snelspeed bootje en die ziet er wel strak uit.

diezelfde avond rijden we terug en langs de kust is het best wel mooi als het niet regent zoals op de heenweg.

post-1283-1394782392,0032_thumb.jpg

post-1283-1394782392,8195_thumb.jpg

post-1283-1394782393,3945_thumb.jpg

post-1283-1394782393,9872_thumb.jpg

post-1283-1394782394,562_thumb.jpg

post-1283-1394782395,1119_thumb.jpg

post-1283-1394782395,6793_thumb.jpg

post-1283-1394782396,2391_thumb.jpg

post-1283-1394782396,8056_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco

nog wat zomaar plaatjes en een paar vanaf de dartfordbrug en hoe je een 4 baans snelweg kunt ontregelen met tolhuisjes waar ze niet eens een bonnetje geven voor het geld dat je ze in de hand geeft.

verder natuurlijk de theewagens op de gewone parking en als je het vaak ziet dan denk ik niet dat ...rob er vrolijk van wordt...:D

als laatste de ingang naar de shuttle en daar moeten alle koelers uit en dat mocht nu dus dan kan het...anders is het bootje en elektrisch koelen.

post-1283-1394782398,0638_thumb.jpg

post-1283-1394782398,6637_thumb.jpg

post-1283-1394782399,2485_thumb.jpg

post-1283-1394782399,8221_thumb.jpg

post-1283-1394782400,3638_thumb.jpg

post-1283-1394782400,9242_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco
Sindaco,

Waar liggen die tankers? Komt me misschien wel bekend voor...

grt'n Joost

die foto is gemaakt vanaf de dartford crossing ( brug ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

mooie plaatjes weer john!:ok:

ik word steeds jaloerser op je:D

hebben ze niet nog n volvo over voor mij:p??

Dat kan je wel zeggen dat je internationaal bezig bent :D

Komt dat vanwege het springen of is dat voor alle chauffeurs hetzelfde??

Ben ik ook wel benieuwd naar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco
beetje laate reactie maar....

welkom in Scandinavie

nu Noorwegen nog :ja:

daar komen we ook wel eens en ik zal het wel melden als ik die kant opga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco
mooie plaatjes weer john!:ok:

ik word steeds jaloerser op je:D

hebben ze niet nog n volvo over voor mij:p??

Ben ik ook wel benieuwd naar

ik wist vanaf het faillisement, dat ik daar wilde komen en dankzij mijn bekende daar heb ik de kans gekregen en ik wist dat ik daar mijn draai kon gaan vinden en ik heb het ook uitstekend naar de zin en vooral nu ik net vers van de pers te horen heb gekregen na een scholing vanochtend via thermo king, dat er over 2 weken niet meer gesprongen gaat worden door mij en er een vaste volvo combi komt:ok:

dus vrije wagens zijn er niet meer:D

ja alle chauffeurs hebben eigenlijk de kans om alle kanten op te gaan en er zijn er ook enkelen die vast werk doen, maar de meeste kunnen van turkije tot finland ingezet worden.

de verschillende planners hebben wel elk een regio, maar men kan heel makkelijk switchen.

ik heb nu dus weer de hoofdprijs qua werk en zeer binnenkort een vaste wagen en daar ben ik heel blij mee.

het werkterrein bij vts is idd HEEL EUROPA:ok:

je kunt natuurlijk altijd solliciteren en als springer of vast dat maakt niet uit.

komende week naar italie en tot aan rome toe.

wat kan ik nog meer wensen als int chauffeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik blijf het machtig mooi vinden dat mede forummers de moeite (willen) nemen om ons deze foto's te tonen.

Zeker voor de binnenlandcoureurs is het mooi om te zien :ok::ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco
Ik blijf het machtig mooi vinden dat mede forummers de moeite (willen) nemen om ons deze foto's te tonen.

Zeker voor de binnenlandcoureurs is het mooi om te zien :ok::ok:

dank je en ik denk dat diegenen die er de tijd voor nemen het met plezier doen, ik tenminste wel.

voor dit soort uitzichten ben ik ook ooit uit het ziekenhuis weggegaan en heb er nog geen seconde spijt van.....en ik zwerf graag rond.....dus ik ben weer helemaal in mijn sas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
dank je en ik denk dat diegenen die er de tijd voor nemen het met plezier doen, ik tenminste wel.

voor dit soort uitzichten ben ik ook ooit uit het ziekenhuis weggegaan en heb er nog geen seconde spijt van.....en ik zwerf graag rond.....dus ik ben weer helemaal in mijn sas.

gefeliciteerd joh, al je wensen zijn nu dus eindelijk ingewilligd, en mooi werk, en een vaste combi, wat wil een mens nog meer. Zo zie je maar weer: de aanhouder windt. Blijf die foto's inzenden, het wordt zeker :ok: (beetje jammer dat er zo veel tijd ingaat zitten;)) maar ik heb het er voor over:D.

Gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik wist vanaf het faillisement, dat ik daar wilde komen en dankzij mijn bekende daar heb ik de kans gekregen en ik wist dat ik daar mijn draai kon gaan vinden en ik heb het ook uitstekend naar de zin en vooral nu ik net vers van de pers te horen heb gekregen na een scholing vanochtend via thermo king, dat er over 2 weken niet meer gesprongen gaat worden door mij en er een vaste volvo combi komt:ok:

dus vrije wagens zijn er niet meer:D

ja alle chauffeurs hebben eigenlijk de kans om alle kanten op te gaan en er zijn er ook enkelen die vast werk doen, maar de meeste kunnen van turkije tot finland ingezet worden.

de verschillende planners hebben wel elk een regio, maar men kan heel makkelijk switchen.

ik heb nu dus weer de hoofdprijs qua werk en zeer binnenkort een vaste wagen en daar ben ik heel blij mee.

het werkterrein bij vts is idd HEEL EUROPA:ok:

je kunt natuurlijk altijd solliciteren en als springer of vast dat maakt niet uit.

komende week naar italie en tot aan rome toe.

wat kan ik nog meer wensen als int chauffeur.

kijk aan!

proficiat:ok:

het was ook meer omdat het zo'n mooi werk is:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco
Wil je nu zeggen dat je een vaste aanstelling hebt?

ik heb nu een contract voor 7 maanden en ik weet niet of het nu een vaste aanstelling wordt, maar daar maak ik me niet zo druk over.

verschillende chauffeurs bij ons zitten nog in de contractfase en ik denk als men mij nu een vaste wagen gaat aanbieden er onder normale omstandigheden gewoon vervolgcontracten komen.

dus ik zie het niet zo zwart in, ook niet met deelcontracten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco
gefeliciteerd joh, al je wensen zijn nu dus eindelijk ingewilligd, en mooi werk, en een vaste combi, wat wil een mens nog meer. Zo zie je maar weer: de aanhouder windt. Blijf die foto's inzenden, het wordt zeker :ok: (beetje jammer dat er zo veel tijd ingaat zitten;)) maar ik heb het er voor over:D.

Gr. Cor

ja cor alles is weer voor mij op zijn plaats gevallen en het enige minpuntje is dat ik alleen op pad moet, maar we wisten vorig jaar oktober al dat het moeilijk zou worden ivm ons hondje.

het is gewoon een kwestie van accepteren en nu verder gaan in een voor mij persoonlijk zeer goed bedrijf.

vanmorgen zei een van de collega's nog lachend dat het bij ons geen transportbedrijf was, maar meer een soort reisburo:D

en als je ziet waar ik een 7 weken al geweest ben..........moet ik hem gelijk geven:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco
kijk aan een vaste wagen gefeliciteerd man!!!

ach ja de aanhouder wint, en als er dan kwaliteitswerk afgeleverd word dan gaat het snel!:ja:

ik zit volgende week ook in italië de blauw gele wagens uit twenthe;)

ben je daar nu nog invaller freddie of al een gevorderde springer en zijn er misschien kansen voor je???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Gefeliciteerd John! Zo te lezen ben je al met één been binnen;)

In ieder geval is het toch een stukje waardering wat je zo krijgt.

Mooie foto's iedere keer bij je verslagen! Deze kwamen mij ook bekend voor: ben daar al een paar keer op vakantie geweest in die hoek bij Holyhead, Llandudno en Conway. Schitterend gebied:ok:

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco
gewoon uzb john.

ik mag pas sinds kort lichte laad en los werkzaamheden doen.

ik vind het al helemaal fantastisch dat dat bedrijf me wil hebben met die beperking!

en de kansen, tsja wie weet hoe een koe een haas vangt :D

als je gewoon je werk doet freddie dan hebben ze dat zo in de gaten of er een klik is en komt er misschien ook wel een vervolg.

you never know.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco
Gefeliciteerd John! Zo te lezen ben je al met één been binnen;)

In ieder geval is het toch een stukje waardering wat je zo krijgt.

Mooie foto's iedere keer bij je verslagen! Deze kwamen mij ook bekend voor: ben daar al een paar keer op vakantie geweest in die hoek bij Holyhead, Llandudno en Conway. Schitterend gebied:ok:

Maarten

ja ik hoop en ga er vanuit dat het goed gaat en we zullen het zien.

die streek daar is mooi en zeker de moeite waard.

die snowdon bergen daar zien er ook lovely uit.

alleen die plaatsnamen daar op die bordje's staan:confused:

daar staan soms maar wat letters op die ze toevallig door een 3 jarige achter elkaar hebben laten zetten:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dank je en ik denk dat diegenen die er de tijd voor nemen het met plezier doen, ik tenminste wel.

voor dit soort uitzichten ben ik ook ooit uit het ziekenhuis weggegaan en heb er nog geen seconde spijt van.....en ik zwerf graag rond.....dus ik ben weer helemaal in mijn sas.

Mooi man, dat het je goed bevalt bij VTS, ik zit ook graag in Frankrijk of Italie, maar af en toe compleet een andere kant op is ook wel leuk en weer een uitdaging. Ik had vroeger ook een portomonee of 12 bij me, en dan zaten in sommige geld van verschillende landen. Het nadeel was dat je overal een beetje de weg wist en de taal wat begreep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

deze week eigenlijk naar huis geweest ( italie ):D

op mijn gemak naar milaan padova en rome geweest en rustig terug in de binnenlanden bij rimini en san marino wat teruggeladen en via de brenner en bregenz terug.

nog wat plaatjes en verder niet veel deze week.

op maandag al in de file voor de gotthard en in rome lossen in zeer nauwe straatjes.

eten in orte bij een velen welbekend eettentje.

er kwam nog een van veurink en een zekere andre van de mooi geel en lelijk rood club of was het andersom??????

deze foto is achterruit rijden genomen door de steegjes.

ik had de ahw ergens anders tactisch afgekoppeld, zodat er geen wagen voor kon parkeren en heerlijk tussendoor rijden rond san marino.

boven op het 1000 meter colletje een barretje voor het prima colazione:ok:

op zaterdag kreeg ik het kenteken door van mijn vaste wagen en daar ben ik met ria vandaag ook mee bezig dus wat minder forum.

post-1283-1394782592,9028_thumb.jpg

post-1283-1394782593,4595_thumb.jpg

post-1283-1394782593,9851_thumb.jpg

post-1283-1394782594,554_thumb.jpg

post-1283-1394782595,102_thumb.jpg

post-1283-1394782596,7701_thumb.jpg

post-1283-1394782597,3362_thumb.jpg

post-1283-1394782597,855_thumb.jpg

post-1283-1394782598,3721_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gefeliciteerd mister John.

Echt heel tof dat je hebt kunnen vinden wat je graag doet.

Zat al sinds gisterochtend te wachten op je postings.

Is het een combi of oplegger? Koeler of zeilen? Afijn, iets zegt me dat er binnenkort wel een foto hier staat.

Goede reizen, en wel tof van Ria dat ze je zomaar laat gaan, dat betekent dat zij graag ziet dat je gelukkig bent, that's real love.....;). Misschien kun je Lara in dezelfde kleur verven als de binnenkant van je wagen, dan ziet niemand er iets van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden