[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Prijverhogingen onderweg


Gast Freddepet

Recommended Posts

Gast Freddepet

Voorgaand het artikel over de koffie, daar waar eigenlijk abnormale prijzen worden gerekend.

Maar als je veel in Duitsland komt dan is daar het volgende aan de hand:

Duitsland kent nu op veel locaties het Sanifair, schone toilet-gelegenheden.

De kosten waren altijd 50 cent, en die 50 cent kon je dan weer inwisselen als je iets kocht op het station, maar je kon hem ook bewaren en ergens anders gebruiken.

Nu zij de prijzen aangepast:

Kosten zijn nu 70 cent.

50 cent als tegoedbon

20 cent voor uw service.

Dus die 20 cent krijg je niet terug.

Op eerste gezicht lijkt het een absurde prijsverhoging, maar ik bekijk het als volgt.....

Voorheen betaalde je 50 cent die je kwijt was voor een vies hok, nu betaal je 20 cent voor een schone omgeving. Uiteraard mits je de bon verzilverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voorheen betaalde je 50 cent die je kwijt was voor een vies hok, nu betaal je 20 cent voor een schone omgeving. Uiteraard mits je de bon verzilverd.

Vies hok? Ik heb de laatste jaren in Duitsland nooit een vieze toilet gezien. Je betaalt nu dus 20ct méér voor iets dat al schoon was:ja:

Qua schijthuizen zijn de Duitsers nr 1 in Europa:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vies hok? Ik heb de laatste jaren in Duitsland nooit een vieze toilet gezien. Je betaalt nu dus 20ct méér voor iets dat al schoon was:ja:

Qua schijthuizen zijn de Duitsers nr 1 in Europa:D

en douches ook super. Bij tankstations kun je in duitsland prima douchen met wasbak en prive wc erbij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vies hok? Ik heb de laatste jaren in Duitsland nooit een vieze toilet gezien. Je betaalt nu dus 20ct méér voor iets dat al schoon was:ja:

Qua schijthuizen zijn de Duitsers nr 1 in Europa:D

:ja::ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet
Vies hok? Ik heb de laatste jaren in Duitsland nooit een vieze toilet gezien. Je betaalt nu dus 20ct méér voor iets dat al schoon was:ja:

Qua schijthuizen zijn de Duitsers nr 1 in Europa:D

Daarmee bedoelde ik de situatie van voor sanifair, die hokjes waar een nors iemand bij zat om de centen te innen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

die 20 ct extra voor de service vind ik eigenlijk wel normaal die mensen die schoonmaken moeten immer ook betaald worden. en alle verbruiks artikelen netzo dus zo gek vind ik het niet dat je moet betalen voor het gebruik van het sanitair.

en als je niet wilt betalen dan stop je toch op de parkings zonder pomp waar wel een wc gebouw zit, die zijn vaak gratis, over de rest zal ik maar zwijgen:zegtniets::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Die zijn in vergelijking met de Nederlandse voorzieningen op parkeerplaatsen met pomp zelfs zeer goed, worden elke dag minimaal twee maal schoon gespoten.

ja maar dan moet je er wel zijn als dat net is gebeurt niet als het al een halve dag geleden is gebeurt. dan kan het nog wel eens een bende zijn en die luchtpuke.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hier kan Nederland nog wat van leren. Bij de meeste tankstations loopt het ongedierte je zo het gat in. Ook al vragen ze 1 euro voor een boodschap. Geen probleem! Waar hebben we het over....70 eurocent.... Kop koffie is duurder... En als je MOET dan is iedereen bereid om te betalen voor een schoon en fris toilet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Die lucht hangt op bijna ieder parking , toilet aanwezig of niet.

Hoe vaak zie je iemand een meter of vier/vijfhonderd lopen naar een toilet?? en dan maakt het echt geen bal uit van welke nationaliteit dan ook , een ieder maakt zich hier schuldig aan.

p.s. ik ben ook niet zo,n wandelaar hoor ;)

bijna overal is dat zo ja dat klopt. ligt er aan wat en hoe de ene keer wandel ik wel en de andere keer niet.

vaak zie je de vrouwen toch wel lopen hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb ook niet zo'n moeite met die 20cent extra. Zoals gezegd, wat je ervoor krijgt is meer dan netjes. Zelfs een heerlijk relaxt muziekje, in de winter is het er lekker warm, altijd schoon, wat dat betreft helemaal top. En wil je je bonnetje niet direct inleveren, je kan ze gewoon bewaren en op een grotere aankoop inleveren. Of verkopen aan je collega's mocht je maar zelden zelf in Duitsland komen. Ik rij er altijd, ook vanavond weer weg, en ik vind het een prima land om te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

Ik heb er ook geen problemen mee hoor. Met het starten van dit topic wilde ik ook a ngeven dat ik wel tevreden ben met sanifair en die 20 cent vind ik absoluut acceptabel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter
Toen ik nog reed, deed ik altijd mijn best om niet te poepen in een ander land als Duitsland:D. Om dan uiteindelijk het slechtste van mezelf achter te laten in Duitsland, dat gaf me altijd een goed gevoel............een ware climax:D

:ja: hou het al vanaf vrijdagmorgen op :D

morgenmiddag mag ik weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden