[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

admin schots en scheef


Gast midweek

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Waarom?:D:cool:

Omdat je als administrator geen vrienden mag hebben:D:D:D

Of omdat het een persoon met hersens moet zijn, en dat beperkt de keuze enorm. Plus ik woon te ver weg, duurt vaak een week als ik iets post

Wil mezelf aanmelden als penningmeester.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Omdat je als administrator geen vrienden mag hebben:D:D:D

Of omdat het een persoon met hersens moet zijn, en dat beperkt de keuze enorm. Plus ik woon te ver weg, duurt vaak een week als ik iets post

Wil mezelf aanmelden als penningmeester.:ja:

Ja S en S is natuurlijk een beetje een, hoe moet ik het noemen, tja laat ik er niet omheen draaien, azijnzeikerig figuur. Ook heeft een beetje een USA-complex dat hij een beetje probeert af te schuiven op overzeese leden. Flauw mannetje, flauwe grappen, laf type chauffeur, beetje snachts naar Helmond rijden, één keer een echt ritje doen en dan gelijk een heel ritverslag typen. Zo van: kijk mij eens. Vervelend mannetje die S en S. Het zal ook wel beklonken zijn op een of ander truckersfeest na 25 Freddy's, beetje Schots en Scheef tegen elkaar aan hangen en kwijlend in elkaars oren lallen: We maken jouw admin. Dikke LOL natuurlijk............

Ff een beetje tegengas geven in al die gelukwensen en succes blabla's.:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Goed bericht om te lezen Marcel. Blijkbaar wordt er geselcteerd op de letter "M" (Marcel, Midweek, Marnix, Marcel) :D:D.

Besteed genoeg tijd aan het forum, maar vergeet je gezin en je hobby's niet Marcel.

't Beste moar weer.

Henk.

"M" (Marcel, Midweek, Marnix, Marcel)

Dit is toch wel een volle zak M & M 's.

Gr. Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Donders Marcel, ik schaam me dood (nou ja, dood??), dat ik deze belangrijke mededeling gemist hebt. Het zal de drank geweest zijn die (hopelijk tijdelijk) mijn hersens aangetast heeft. Maar dit forum is ook zo verslavend dat mijn vrouw zich al af begint te vragen met wie IK nu getrouwd ben (ik zeg maar beter even niets .......:D). Freddie, bedankt voor die jaren, en de 4e M&M welkom als admin.:angel:

Gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeft toch ook niet? Tis Ge zijn eigen keuze nietwaar?

Dan daarbij, er is een heel topic aan gewijd, en gesloten en dan ga jij er in een ander topic over verder? Beetje flauw!

Volgens mij is dat topic gesloten.

"Men" zegt dus: "discussie gesloten." Jammer, want ik vind, als ik het na lees zo dat Gé en diverse andere echt wel een punt hadden. Helaas was ik niet in den lande om op dat moment te kunnen reageren en nu staat de zooi op slot.

Schrappen in teksten van anderen, dat kan echt niet! "Men" kan vinden dat iets niet getuigt van respect, maar zomaar iets veranderen in een tekst van een ander vind ik meer dan kwalijk.

Wie zegt mij dan nog dat het bericht van jouw hier boven ook echt van jouw is en niet door een admin is veranderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Richard, hou er alsjeblieft over op;)

Dit is echt een storm in een glas water, van een mug wordt een olifant gemaakt, er worden spijkers gezocht op laag water.....

Er is op zich niets in de tekst veranderd. Iemand kopierde een tekst van het internet. Dit had diverse teksten tot gevolg. Inmiddels had Gé een grap hierover gemaakt. Vervolgens haalt S&S alle teksten weg. En valt de grap in duigen. Via pb had Gé best kunnen vragen om zijn bericht dan maar weg te halen of evt zelf zijn bericht nog aan te mogen passen.

Sterker, dit is nog steeds mogelijk hoor. We zijn de beroerdste niet:D

Verdere reacties graag per pb, want wat we hier doen is gewoon het vervuilen van een topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sorry Marnix,

Wil eigenlijk dit topic nog even vervuilen :angel:.

Marcel,

Ik las ergens in een ander topic dat jij en je vrouw in blijde verwachting zijn. Van harte gefelicteerd van deze zijde en dat het maar een voorspoedige zwangerschap mag worden.

Zo, hoef nu geen ander topic te vervuilen, want deze gaat toch over Marcel ;).

Henk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Sorry Marnix,

Wil eigenlijk dit topic nog even vervuilen :angel:.

Marcel,

Ik las ergens in een ander topic dat jij en je vrouw in blijde verwachting zijn. Van harte gefelicteerd van deze zijde en dat het maar een voorspoedige zwangerschap mag worden.

Zo, hoef nu geen ander topic te vervuilen, want deze gaat toch over Marcel ;).

Henk.

Heb jij daar tijd voor dan Marcel:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden