Spring naar bijdragen

Truckstop A73

Recommended Posts

• Forumlid

* Internet € 2,- per uur maar er wordt niet zo heel erg nauw naar gekeken (tijd).

* Weinig parkeerplaatsen dat wel ... je moet hier dus ergens op de industrie een plekkie vinden.

Het restaurant zit bij een Truckwash in en bevind zich net achter de Scania dealer.

* Eten goed...maar niet superuitgebreid qua menu.

Meer te vergelijken met een snackbar maar ze hebben wel menu's ... net een overheerlijk biefstukje op!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

afgaande op de beschrijving zal het wel de Heierhoeve zijn...

Zit namelijk bij de truckwash en bij Beers...

Maar deze heeft wél een grote parkeerplaats vind ik. Maar is ook rap vol omdat het een populaire plek is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit helemaal fout dat restaurant is mijn oude restaurant ,van de tijd dat ik bij mur reed, marcel weet hem ook, het oude restaurant van lei. Dat restaurant ligt op hetzelfde industrieterrein als de rockwool, en er zijn zeker erg weinig p,plaatsen, maar wel gezellig...zal het de truckstop A73 heten....

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie
Ik zit helemaal fout dat restaurant is mijn oude restaurant ,van de tijd dat ik bij mur reed, marcel weet hem ook, het oude restaurant van lei. Dat restaurant ligt op hetzelfde industrieterrein als de rockwool, en er zijn zeker erg weinig p,plaatsen, maar wel gezellig...zal het de truckstop A73 heten....

Ben van de week bij de rockwool geweest Alex, ff bakken brengen,en volgens mij heb ik daar ook een bord zien staan.

Als ik me niet vergist hing het aan het hek van v.d. Wal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ben van de week bij de rockwool geweest Alex, ff bakken brengen,en volgens mij heb ik daar ook een bord zien staan.

Als ik me niet vergist hing het aan het hek van v.d. Wal.

ja bert, dat is op die doorgaande weg naar de rockwool vanaf roermond bekeken, aan de linkerkant, daar is het oude terrein van mur transport, en als je naar rockwool moet,ga je gelijk de eerste links, en als je naar het restaurant moet, dan ga je geloof ik de derde links, dat is bij de scania garage...

Link naar bericht
Deel via andere websites
als je naar rockwool moet,ga je gelijk de eerste links, en als je naar het restaurant moet, dan ga je geloof ik de derde links, dat is bij de scania garage...

ja maatje maar daar is het ook weer veranderd door dat de A 73 er komt je rijdt nu niet meer langs MUR af maar moet even iets om rijden hoor ....

Mvg -= Marcel =- :tu: :sjalom:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

:D:D:D

Ze zitten min of meer vrij schuin tegenover AKZO Herkenbosch ... vanaf de Akzo terrein af LINKSAF richting Roermond ... 1e straat RECHTS .. da's waar de Scania op de hoek zit en direct daarachter is het.

Industrie Roerstreek of zo heet het daar officiëel dacht ik ... ;)

Heerlijk uitgeslapen tot 07.30 !!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 months later...
  • Administrators
jammer dat het zo afgelegen ligt. Het ligt in het geheel niet op een doorgaande route. je moet er maar net in de buurt zijn...

Wordt alleen maar beter, als straks de 73 op 500 mtr er bij ligt. En als ik de kans maar heb, rij ik er wel voor om!!

Paar weken terug niet verder bij Brussel, bij Groot Bijgaarden gestaan...:o

Wat een herrie, smalle vakjes, geen eten maar BarfHopeloos!!

Twee avonden later kwartiertje te lang doorgereden naar Asten: het enige wat je zou kunnen horen is de buurman die snurkt. Heerlijk, wat een rust.

Het is geen vergelijk, maar wat maken die paar kilometers uit: EEN GOEDE NACHTRUST!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 months later...
  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Vanuit Roermond gekomen ligt de gevangenis rechts, en dan is het meen ik de 2e of de 3e straat links. Ringbaan-Oost als ik me niet vergis. Inderdaad zeer weinig parkeerruimte, maar met een beetje creatieve geest ;)

Goed eten in ieder geval!

gr Danny

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...