Forumlid AngeliqueBS 238 Geplaatst 12 januari 2007 Forumlid Share Geplaatst 12 januari 2007 * Internet € 2,- per uur maar er wordt niet zo heel erg nauw naar gekeken (tijd). * Weinig parkeerplaatsen dat wel ... je moet hier dus ergens op de industrie een plekkie vinden. Het restaurant zit bij een Truckwash in en bevind zich net achter de Scania dealer. * Eten goed...maar niet superuitgebreid qua menu. Meer te vergelijken met een snackbar maar ze hebben wel menu's ... net een overheerlijk biefstukje op!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Herman 2884 Geplaatst 12 januari 2007 Forumlid Share Geplaatst 12 januari 2007 In welke plaats is dat Angeligue? De A73 is zoooooo lang! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast alex Geplaatst 13 januari 2007 Share Geplaatst 13 januari 2007 Herman dat is venlo.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Herman 2884 Geplaatst 13 januari 2007 Forumlid Share Geplaatst 13 januari 2007 Ik dacht dat ze gisteravond in Roermond zat!? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Hallowed Geplaatst 14 januari 2007 Share Geplaatst 14 januari 2007 afgaande op de beschrijving zal het wel de Heierhoeve zijn... Zit namelijk bij de truckwash en bij Beers... Maar deze heeft wél een grote parkeerplaats vind ik. Maar is ook rap vol omdat het een populaire plek is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Hallowed Geplaatst 14 januari 2007 Share Geplaatst 14 januari 2007 nou ik nogmaals lees (en beter lees ) volgens mij juist niet de Heierhoeve... Want die zit niet bij de truckwash in... dus Abs waar zat je??? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Herman 2884 Geplaatst 14 januari 2007 Forumlid Share Geplaatst 14 januari 2007 Ik weet het nu wel!!!!!! :D Dankzij de mailbox,hahahaha Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie Geplaatst 14 januari 2007 Share Geplaatst 14 januari 2007 Vertel Herman. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Herman 2884 Geplaatst 14 januari 2007 Forumlid Share Geplaatst 14 januari 2007 sttt,zachtjes dan,tegenover de ingang van Akzo Nobel in Herkenbosch! Maar wat dat met de A73 te maken heeft weet ik ook niet?? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie Geplaatst 14 januari 2007 Share Geplaatst 14 januari 2007 zal het niet doorvertellen ssssst Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Herman 2884 Geplaatst 14 januari 2007 Forumlid Share Geplaatst 14 januari 2007 oke Bert,ben trots op je!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast alex Geplaatst 14 januari 2007 Share Geplaatst 14 januari 2007 Ik zit helemaal fout dat restaurant is mijn oude restaurant ,van de tijd dat ik bij mur reed, marcel weet hem ook, het oude restaurant van lei. Dat restaurant ligt op hetzelfde industrieterrein als de rockwool, en er zijn zeker erg weinig p,plaatsen, maar wel gezellig...zal het de truckstop A73 heten.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Bert-Vossie Geplaatst 14 januari 2007 Share Geplaatst 14 januari 2007 Ik zit helemaal fout dat restaurant is mijn oude restaurant ,van de tijd dat ik bij mur reed, marcel weet hem ook, het oude restaurant van lei. Dat restaurant ligt op hetzelfde industrieterrein als de rockwool, en er zijn zeker erg weinig p,plaatsen, maar wel gezellig...zal het de truckstop A73 heten.... Ben van de week bij de rockwool geweest Alex, ff bakken brengen,en volgens mij heb ik daar ook een bord zien staan. Als ik me niet vergist hing het aan het hek van v.d. Wal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Hallowed Geplaatst 14 januari 2007 Share Geplaatst 14 januari 2007 Dan weet ik ook welke je bedoelt... Gewoon daar op "de roerstreek" dat piramide-achtige ding of zo. Nooit binnen geweest... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast alex Geplaatst 14 januari 2007 Share Geplaatst 14 januari 2007 Ben van de week bij de rockwool geweest Alex, ff bakken brengen,en volgens mij heb ik daar ook een bord zien staan.Als ik me niet vergist hing het aan het hek van v.d. Wal. ja bert, dat is op die doorgaande weg naar de rockwool vanaf roermond bekeken, aan de linkerkant, daar is het oude terrein van mur transport, en als je naar rockwool moet,ga je gelijk de eerste links, en als je naar het restaurant moet, dan ga je geloof ik de derde links, dat is bij de scania garage... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Marcel Geplaatst 14 januari 2007 Share Geplaatst 14 januari 2007 als je naar rockwool moet,ga je gelijk de eerste links, en als je naar het restaurant moet, dan ga je geloof ik de derde links, dat is bij de scania garage... ja maatje maar daar is het ook weer veranderd door dat de A 73 er komt je rijdt nu niet meer langs MUR af maar moet even iets om rijden hoor .... Mvg -= Marcel =- :tu: :sjalom: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid AngeliqueBS 238 Geplaatst 14 januari 2007 Auteur Forumlid Share Geplaatst 14 januari 2007 :D:D Ze zitten min of meer vrij schuin tegenover AKZO Herkenbosch ... vanaf de Akzo terrein af LINKSAF richting Roermond ... 1e straat RECHTS .. da's waar de Scania op de hoek zit en direct daarachter is het. Industrie Roerstreek of zo heet het daar officiëel dacht ik ... Heerlijk uitgeslapen tot 07.30 !!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Ro Geplaatst 9 juli 2007 Share Geplaatst 9 juli 2007 iets voorbij de gevangenis die zit aan de rechterkant Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast routier Geplaatst 9 juli 2007 Share Geplaatst 9 juli 2007 jammer dat het zo afgelegen ligt. Het ligt in het geheel niet op een doorgaande route. je moet er maar net in de buurt zijn... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast marsipulami Geplaatst 10 juli 2007 Share Geplaatst 10 juli 2007 iets voorbij de gevangenis die zit aan de rechterkant vanaf gevangenis is het toch links bij de scania? of ben ik nu gek aan het worden? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast alex Geplaatst 10 juli 2007 Share Geplaatst 10 juli 2007 vanaf gevangenis is het toch links bij de scania? of ben ik nu gek aan het worden? Jep klopt, stukkie teruglezen, staat het precies omschreven... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Administrators Marotrans 10339 Geplaatst 10 juli 2007 Administrators Share Geplaatst 10 juli 2007 jammer dat het zo afgelegen ligt. Het ligt in het geheel niet op een doorgaande route. je moet er maar net in de buurt zijn... Wordt alleen maar beter, als straks de 73 op 500 mtr er bij ligt. En als ik de kans maar heb, rij ik er wel voor om!! Paar weken terug niet verder bij Brussel, bij Groot Bijgaarden gestaan...:o Wat een herrie, smalle vakjes, geen eten maar BarfHopeloos!! Twee avonden later kwartiertje te lang doorgereden naar Asten: het enige wat je zou kunnen horen is de buurman die snurkt. Heerlijk, wat een rust. Het is geen vergelijk, maar wat maken die paar kilometers uit: EEN GOEDE NACHTRUST!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Ro Geplaatst 21 januari 2008 Share Geplaatst 21 januari 2008 vanaf gevangenis is het toch links bij de scania? of ben ik nu gek aan het worden? nee jij bent niet gek aan t worden de gevangenis licht rechts:D Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid Danny 4268 Geplaatst 15 februari 2008 Forumlid Share Geplaatst 15 februari 2008 Vanuit Roermond gekomen ligt de gevangenis rechts, en dan is het meen ik de 2e of de 3e straat links. Ringbaan-Oost als ik me niet vergis. Inderdaad zeer weinig parkeerruimte, maar met een beetje creatieve geest Goed eten in ieder geval! gr Danny Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Forumlid stille Willie 57 2 Geplaatst 1 maart 2008 Forumlid Share Geplaatst 1 maart 2008 denk dat ze bedoelt op het terrein van de veiling afslag grubbenvorst van de a73 eurofreshpark als je het terrein oprijd eerste rotonde links tot rotonde dan zie je het al voor je zit wasstraat,volvodealer en frigodealer gr pk :tu: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Recommended Posts