Spring naar bijdragen

Reactie wijzigen binnen 10 minuten


Recommended Posts

  • Forumlid

Wanneer ik een reactie geplaatst heb en daar nog iets aan toe wil voegen of verwijderen, heb ik daar sinds een paar weken (?) maar 10 minuten voor.

Ik krijg dan dat vervelende berichtje dat de tijd verstreken is en contact op moet nemen met de admin indien ik mijn post nog wil wijzigen.

Voorheen was dat nooit.

Heren admins, wat is hier eigenlijk de reden van? Ik zou graag wat meer ruimte krijgen om te wijzigen of op de oude wijze terug willen zien, en ik denk velen met mij.

Link naar opmerking
  • Forumlid

De 10 minuten regel is eigenlijk een compromis.

Sommige forumleden vonden het niet zo leuk dat anderen hun posts nog veranderden nadat zij erop hadden gereageerd.

Om een kleinigheidje te veranderen, zou 10 minuten toch genoeg moeten zijn. En anders plaats je gewoon een nieuw bericht om het vorige bericht te corrigeren of uit te breiden.

In voorkomende gevallen kun je ook een admin vragen om dingen weg te halen waar je spijt van hebt.

Link naar opmerking
  • Forumlid
Wanneer ik een reactie geplaatst heb en daar nog iets aan toe wil voegen of verwijderen, heb ik daar sinds een paar weken (?) maar 10 minuten voor.

Ik krijg dan dat vervelende berichtje dat de tijd verstreken is en contact op moet nemen met de admin indien ik mijn post nog wil wijzigen.

Voorheen was dat nooit.

Heren admins, wat is hier eigenlijk de reden van? Ik zou graag wat meer ruimte krijgen om te wijzigen of op de oude wijze terug willen zien, en ik denk velen met mij.

Dat is al heel wat maanden van snellum..:D:D

Ben je oud aan t worden? Ik kan het al zien, Pierre met een vergroot glas aan t proberen te lezen wat hij net getypt heeft.:D

Dan, terwijl zijn vrouw zijn luier verschoont schiet hem weer iets te binnen wat ook in het bericht moet....

Kappe cd.:hamer::D

Link naar opmerking
  • Forumlid
Nee, over het algemeen is het meestal om iets toe te voegen aan een reactie. B.v. een foto of bijlage die er later aan toegevoegd moet worden, maar eerst nog opgezocht en geupload moet worden.

10 minuten is echt tekort.

Om weer een nieuw bericht te maken wanneer je een reactie uit wil breiden met foto's of bijlage lijkt me een topic niet ten goede komen.

Zo krijg je, zoals ik al wel tegen ben gekomen b.v. 3 onsamenhangende reacties van dezelfde poster onder elkaar.

Gewoon terug naar het oude, veel beter.

Een paar maanden terug hebben we voor en nadelen afgewogen en toen deze beslissing genomen. Mocht er voldoende bijval zijn om de 10 minuten regel te verruimen, dan zullen we dit heroverwegen.

Link naar opmerking
Een paar maanden terug hebben we voor en nadelen afgewogen en toen deze beslissing genomen. Mocht er voldoende bijval zijn om de 10 minuten regel te verruimen, dan zullen we dit heroverwegen.

Ik vind 10 minuten ook veeeeel te weinig, Die Yank aan de andere kant van die plas zit met minimaal 1 uur tijdverschil, dus......LOL

Link naar opmerking
  • Forumlid

SHIT... lees dit net...

Oh boy....

Huub,

Jaren geleden moest ik gekeurd worden voor de mariniers in Amsterdam. De hele keuring goed doorlopen, echter ik was te zwaar.

Over 10 weken zie ik je terug, 10 kilo lichter, zei de arts. In Godsnaam hoe?

Hij gaf me een dieet mee, waar ik me strikt aan moest houden.

Resultaat: van 86 naar 73 in 10 weken! 13 kilo's was ik kwijt.

.

Daarbij had ik een actieve zware baan als uitbener op een slachthuis, en bokste ik wedstrijden bij de amateurs, dus trainde ik een keer of 3 in de week en 2 à 3 keer 's avond hardlopen. Maar dat deed ik tevoren ook.

Loop echter niet te hard van stapel. Het is best taai om zo 10 weken te moeten .

Eummm, ik reageerde op Ger....:angel::D:D

Link naar opmerking

als je aan het typen bent hoef je niet binnen 10 minuten op enter te drukken......

een extra scherm openen om iets op te zoeken kan ook gewoon.

het werden geen 5 minuten omdat dan de tijd tekort kon zijn om al die / ellende

weg te kunnen halen.

hopelijk is dit voldoende voor een ieder.

en nogmaals, het is zo besloten om "misbruik" te voorkomen, zoals hier al eerder beschreven is.

Link naar opmerking

ik zie t probleem ook niet zo. Als je een foto,artikel of wat ook wil toevoegen open je google in een nieuw venster terwijl je je bericht (dat je nog niet gepost hebt)even laat voor wat het is. Heb je t gevonden dan voeg je t bij je wachtende bericht. Appeltje eitje.

En inderdaad op Gé zn manier kan het ook.

Overigens ben ik het met Freddie eens, leuk hoor iets typen, zeker weten dat de tegenpartij het leest, en dan snel weghalen. En dan krijg je ogenschijnlijk kinderachtige regels (door kinderachtig gedrag.)

bewerkt door sjoeke
sorry zie na t plaatsen dat Midweek zn verhaal t zelfde is, in andere bewoordingen
Link naar opmerking

Lekker zo laten hoe het is.

Je kunt je bericht desnoods in Word maken of in Wordpad, je kunt je bericht vooraf bekijken door middel van voorbeeld van bericht.

Ik ben iemand die soms hele epistels neerkalkt en dan nog eens rustig na leest. Foutje hier eruit, foutje daar eruit, shit de tijd is om. Ja stom, moet ik maar op voorbeeld drukken en niet op posten.

Waar ik een hekel aan heb, en dat is vaker voor gekomen, iemand typt wat "stoers" waar vanzelfsprekend een reactie op komt. Dan haalt hij het weg, hoop discussie etc. etc. etc. Daarom quote ik altijd als iemand ferme uitspraken doet, mijn bericht kunnen ze dan niet veranderen!

Mijn advies, gewoon laten zoals het is. Denk maar eerst na voor je wat post of druk eerst op voorbeeld van bericht!

Link naar opmerking
  • Forumlid
Grapjes met quotes blijven mogelijk:D

Het 2e deel heeft Gé dus nooit geschreven, maar ik kan twijfel zaaien.

Zie hier het nut van de 10 minuten regel.

Ehhh.. wat is de twijfel dan ?? is toch zo... :D :D (Zie smileys)...)

Maar normaliter veranderen de quotes inderdaad NIET automatisch mee.. Het enige wat wel mogelijk is dat iemand die zijn bericht heeft veranderd net klikt dat ie klaar is en jij op dat moment op de quote knop klikt.. dan komt het vernieuwde bericht in de quote te staan.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
  • Forumlid

Het was toch eerst zo dat je kon aanpassen totdat er een reactie onder stond??

Of is dat bij een ander forum.

Henk

quote_icon.png Origineel gepost door Gé-- viewpost-right.png

Check test rood

Gaat het wel goed met je Gé, je begint nu ook al je zelf te quoten LOL Geintje Gé kom op nou:angel:

quote_icon.png Origineel gepost door Gé-- viewpost-right.png

nu in groen

Gaat het wel goed met je Gé, je begint nu ook al je zelf te quoten LOL Geintje Gé kom op nou:angel:

Hoezo kun je geen quote's veanderen???

Link naar opmerking
  • Forumlid

eerst een "officiële" quote maken, dan die quote kopiëren.(ctrl+c)

bb code gebruiken [kwoot] ctrl+v [/kwoot] en dan kan je in het gekopiëerde veranderen wat je wilt. ipv kwoot moet je quote gebruiken anders krijg je het volgende

ctrl+v
Je hebt de originele quote nodig voor: quote_icon.png Origineel gepost door Gé-- viewpost-right.png , maar dat zou je natuurlijk ook zelf kunnen maken, maar dan werkt de link niet.

Henk

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden