[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

poolse vrachtwagenchauffeur beroofd van geld


Gast sjoeke

Recommended Posts

image-7355.jpgGeschreven door Transport Online op 31.08.2010, 15:24

STROE - Een 29-jarige vrachtwagenchauffeur uit Polen is maandag 30 augustus in de late avond beroofd van zijn portefeuille door een vermoedelijke nepagent. Dit gebeurde op de parkeerplaats Aanschoten aan de autosnelweg A1. De politie is een onderzoek gestart en roept daarbij de hulp in van getuigen.

De chauffeur kwam 's avonds rond elf uur aan op de parkeerplaats toen hij aangesproken werd door een onbekende man. De man zou kort daarvoor samen met een andere onbekend persoon aan zijn komen rijden in een kleine rode auto. Een van de inzittende zou vervolgens naar de chauffeur zijn gelopen waarna hij zich kenbaar zou hebben gemaakt met een legitimatie als zijnde politieman. Het slachtoffer zou zijn documenten hebben moeten laten zien toen op dat moment de onbekende zijn portefeuille met geld afpakte. Hierop rende hij met de portefeuille weg naar de rode auto waarna ze de autosnelweg op reden. Het slachtoffer waarschuwde direct na het voorval de politie die de man vervolgens mee nam naar het politiebureau.

blut.jpg

Valse politielegitimatie

Op het moment van de beroving zou er iets verderop op de parkeerplaats nog een auto hebben gestaan. Mogelijk dat de bestuurder van deze auto iets heeft gezien. De onbekende man zou volgens het slachtoffer ongeveer 1,73 meter zijn. Hij zou een getinte huidskleur hebben en donker haar. Hij droeg een jasje of vest en een lange broek. Deze man zou zich hebben gelegitimeerd met een mogelijk vals politie-identiteitsbewijs. De politie vraagt getuigen zich te melden via 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
van dit bericht geloof ik dus helemaal niks.!

.........

en dan zou deze pool opeens wel geld hebben

........

die pool wil zeker de verzekering oplichten

Ik kan begrijpen dat je terzijde deze grap maakt, ik had het ook nog overwogen.

Maar de hele heisa met zoveel smilies vind ik een beetje ongepast eigenlijk.

S & S, als de pool hier nou mee leest?

(pb'tje van jouw aan mij van gister) :rolleyes:

Het is niet gebruikelijk om info uit een pb zo op het forum te gooien. Het heet niet voor niets een prive bericht.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
van dit bericht geloof ik dus helemaal niks.!:ja:

dit kan gewoon niet waar zijn!:ja:

echt je kunt lullen als brugman geloven doe ik het niet!:ja:

ook niet als jullie met keiharde bewijzen komen, ik geloof het niet! :ja:

en waarom niet????

al jarenlang word er beweert, en zelfs de politie en andere controleurs bevestigen dat, polen hebben nooit geld!!!:ja::ja::ja:

daarom worden ze ook nooit aangehouden, omdat er toch niks te halen valt zeggen de instanties :ja::ja:

en dan zou deze pool opeens wel geld hebben:confused::confused::confused:

geloof er niks van!

die pool wil zeker de verzekering oplichten :ja::ja:LOLLOLLOL

heb je wel gelijk in dat wordt zelfs door de politie beweerd ja. En bij wegmisbruikers komt het soms wel eens voor dat ze direct moeten betalen en dan is het altijd ff langs de bank rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en als we geen smilies erbij plaatsen die duidelijk maken dat het serieus bedoeld is met een komische toonzetting dan worden er andere verwijten gemaakt, en nu is het ook niet goed

Met 28 smilies in 2 berichten raakt dat effect een beetje uitgewerkt;)

Maar als jouw grappen die smilies echt nodig hebben, dan wens ik je er veel plezier mee:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nee marnix mijn grappen hebben die smilies niet nodig, die zijn van zichzelf al goed.

maar ik merk wel dat ik sinds ik meer van die gele bolletjes gebruik en plaats, er minder commentaar op komt.

vroeger gebruikte ik ze nooit, en werd er vaak niet begrepen dat ik het als grap bedoelde.

tegenwoordig heb ik, en jullie ook, daar minder last van.

nu begrijpt men wel de verwerkte grap en wat ik precies bedoel te zeggen!

Gebruik van smilies in serieuze topics kan ook best hoor. Ik bedoelde vooral de 3 hele grote smilies op het einde van de berichten.

En laten we niet vergeten dat dit topic ook nog ergens over gaat: dit zou jou of mij ook kunnen gebeuren hoor. Waarschijnlijk niet in dit geval, maar ook criminelen worden steeds profesioneler.

Trouwens beter slachtoffer van zoiets dan van een geweldadige overval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waar ik me veel drukker om kan maken is de beschrijving van hierboven. Ontbreekt echter nog een jas met bontkraag en base-ball cap.

Zóóóóóó'n bloedschurft aan die gasten.

Kijk vanavond Opsporing Verzocht maar weer. Daar is die ratten-bontkragen-brigade weer meer dan ruim vertegenwoordigt.

:hamer::hamer::hamer::hamer:

Heb eens alle commentaren gelezen....

Het is er niet beter op geworden....

Word er op straat ook zo tegen elkaar gescholden? Of als je op stap gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb eens alle commentaren gelezen....

Het is er niet beter op geworden....

Word er op straat ook zo tegen elkaar gescholden? Of als je op stap gaat?

schrok jij er ook van? jee man vinden ze dat normaal om zo te reageren/praten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik wel raar vind, is dat ze een foto van mij hebben geplaatst!:confused:

Helaas wel met 2 lege broekzakken, maar gelukkig zonder hoofd!:D

Nou begrijp ik ook waarom je broekzakken leeg zijn...........03-09-2010LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat velen niet weten , dat dit voorheen ook veel in polen gebeurde , daarom mag de politie s nachts in polen alleen iemand in de bebouwde kom aanhouden .

Dan was het mischien een Poolse nep-agent.

Een échte Nederlandse agent had hem niet beroofd(geen geld bla-bla...)

En een échte Poolse agent ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is toch raar lees straks op forum in belgie bij controles pikke ze nederlandse en belgie s kentekense eruit omdat poolse bulgaarse enz toch geen geld op zak hebbe schijnbaar en lees dan hier poolse chauffeur beroofd van geld :confused:

Ja het is lullig. Die Poolse stakker zit voor 500 euro in de maand te rijden, hij is zo fair op in Polen te blijven werken, in plaats van hier onze banen weg te kapen, en dan wordt hij nog zo genaaid. Nu niet door een werkgever, maar door een nep-agent.

:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@marcel1968. ja de oostblokker heeft de naam geen geld bij zich tehebben, de nederlander heeft de naam dat wel tehebben, en betalen ook nog snel ook.

wie zou jij controleren als je agent was?

en wie is er nou slimmer? :rolleyes:

want om in frans1960 zijn woorden mee tegaan, hij krijgt die 500euro toch wel, of die nou werkt, of op de parking staat.

frans, misschien eens uit het verleden komen, de tijd van 500euro is al even voorbij.

er werken al een tijdje duitsers in polen/poolse auto's. dan doen ze niet omdat het geld in duitsland beter is.:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@marcel1968. ja de oostblokker heeft de naam geen geld bij zich tehebben, de nederlander heeft de naam dat wel tehebben, en betalen ook nog snel ook.

wie zou jij controleren als je agent was?

en wie is er nou slimmer? :rolleyes:

want om in frans1960 zijn woorden mee tegaan, hij krijgt die 500euro toch wel, of die nou werkt, of op de parking staat.

frans, misschien eens uit het verleden komen, de tijd van 500euro is al even voorbij.

er werken al een tijdje duitsers in polen/poolse auto's. dan doen ze niet omdat het geld in duitsland beter is.:bey:

Die 500 euro was ook cynisch bedoelt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden