[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Internet stick/ dongel


Bibombl

Recommended Posts

ik heb onbeperkt internet op mijn mobiel, (Nokia) even wat software installeren op je lappie, kabeltje ertussen en je heb voor € 10.=? internet onderweg.

in NL dan he?

gewoon hetzelfde als wanneer je op je mobiel zit te surfen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inderdaad, zo heb ik het ook en het werkt uitstekend.

Ooit eens van een medewerker in een telecomwinkel gehoord dat ze instructie hadden gehad dit niet uit eigene beweging aan de klant te zeggen. Providers hebben namelijk liever niet dat dit bekend wordt. Die hebben liever dat je een apart aboo-tje afneemt voor mobiel internet op je laptop.

Is dus niet nodig.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik heb onbeperkt internet op mijn mobiel, (Nokia) even wat software installeren op je lappie, kabeltje ertussen en je heb voor € 10.=? internet onderweg.

in NL dan he?

gewoon hetzelfde als wanneer je op je mobiel zit te surfen.

Dat heb ik ook, ff nokia pc suite installeren kabeltje aan de foon en klaar. Werkt wel goed. Had laatst geen internet meer thuis toen maar eens uitgeprobeerd.

Peggel reageer je via telefoon of laptop onderweg?? Mag ook ff via pb, anders raakt dit zo off-topic ;):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oowww, tja vroegaj zeiden ze nog zo.

een slimme meid met toekomst bladiebla:zegtniets::zegtniets:

ik heb telfort, is ook niet alles, mijn telefoon is een Nokia E71, de vorige was een 6230 ofzo?

heb er geen problemen mee gehad, wel met provider, niet met de foon:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met jullie eens dat dit de beste manier is zo doe ik het ook hier in de uk.

Heb nu een iphone4 dus doe het internetten meer op de telefoon nu maar mocht ik nachten weg zijn dan link ik de phone lekker aan de laptop. Ook hier in de uk is dat veel goedkoper dan een dongel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je binnen Nederland blijft en toevallig een (thuis)abbo van KPN hebt , kun je "gratis" via KPN-Hotspots het internet op met je gewone inlog-gegevens.

Lijst met hotspots ergens op de site van KPN.(sorry, nu effe kwijt)

Bij de hotspots kun je met de meeste (thuis) providers inloggen met je eigen inlog en wachtwoord.

Bij Texaco kun je gratis internetten

Ik gebruik soms mijn mobile internet, T-Mobile, via GSM en laptop maar wordt trager na veel gebruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Had ik nog niet gezien.

Dank je. Artikel is al wel een jaar oud, en er veranderd nogal veel op dat gebied.

Ik heb eigenlijk in gedachten om een PrePaid te halen. Ik denk dat ik daarmee goedkoper uit ben.....

Gebruik zelf PrePaid van T.mobile ,werkt uitstekend en je ben beschermd voor een te hoog gebruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik heb onbeperkt internet op mijn mobiel, (Nokia) even wat software installeren op je lappie, kabeltje ertussen en je heb voor € 10.=? internet onderweg.

in NL dan he?

gewoon hetzelfde als wanneer je op je mobiel zit te surfen.

onbeperkt internet op je mobiel is bij KPN niet onbeperkt :bey:

Kreeg na een periode het bericht dat mijn data verbruik te hoog was

Er betaat zoiets van een fair share policy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

onbeperkt internet op je mobiel is bij KPN niet onbeperkt :bey:

Kreeg na een periode het bericht dat mijn data verbruik te hoog was

Er betaat zoiets van een fair share policy

echt waar?:eek:

wat spook jij dan allemaal uit op je lappie?:D:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden