[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

vrachtwagen op zijn kant


gerardwb

Recommended Posts

Gisteren reed ik via emmen naar cloppenburg en ter hoogte van lastrup lag er een groene van vliet op zijn kant . later hoorde ik op de duitse radio dat de weg s avonds werd afgezet ,plus een omleiding wegens takelwerkzaamheden

ai, toch geen HEMA goederen aan boord hoop ik. v. Vliet IJsselstein is onze huis vervoerder dus..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ai, toch geen HEMA goederen aan boord hoop ik. v. Vliet IJsselstein is onze huis vervoerder dus..........

ik mag niet andermansd teksten jatten maar t eerste wat in me op kwam was toch echt: ja en?

Is een ander merk dan minder erg? Omdat het Hema is dan wordt t speciaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik mag niet andermansd teksten jatten maar t eerste wat in me op kwam was toch echt: ja en?

Is een ander merk dan minder erg? Omdat het Hema is dan wordt t speciaal?

Voor mij wel ja, heb ik weer minder werk:cool:, soor hoor, ik wist niet dat u kwaad werd hoor:angel:LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij wel ja, heb ik weer minder werk:cool:, soor hoor, ik wist niet dat u kwaad werd hoor:angel:LOL
kwaad? waar stond dat?Vroeg me alleen af nou en? (in opperste verbazing eigenlijk om wat ik las)En het lijkt me stug dat om 1 omgevallen auto in zo'n groot bedrijf jou werk minder wordt:rolleyes:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden