[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

parkeerplaats gezocht


nawm

Vraag

  • Forumlid

Hallo, even voorstellen,

Wij zijn een echtpaar van net onder en boven de 60 jaar. En we hebben een MAN 18 LA uit 1997 gekocht. Deze wordt straks omgebouwd tot woonwagen waarmee de weide wereld in gaan. Eerst het huis verkopen en dan kunnen de bouwers aan de gang

Mijn vrouw heeft deze week haar groot rijbewijs gehaald
:kiss:

Nu willen we gaan oefenen met die vrachtwagen. Maar; Hij staat in Zeeland en wij wonen in Hilversum.

Mijn vraag is nu: wie weet een parkeerplaats voor de MAN, in Hilversum of in de buurt van Hilversum?

Met de groeten van Bert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
U zou het kunnen proberen bij van loenen, of van straaten

bijde gesitueerd op het industrieterrein DE NIEUWE HAVEN te hilversum

suc6

Die bestaat al een paar jaartjes niet meer!

@Bert wil je hem parkeren op een afgesloten plek?

of gewoon langs de weg?

Als je hem afgesloten wilt hebben staan, zou je misschien ook is in Loosdrecht kunnen kijken! Hier staan meerdere loodsen waar ruimtes verhuurd worden!

Verder heb je in Kortenhoef een Caravan opslag, waar je dag en nacht bij kan!

Als je meer info wil, hoor ik het wel.

Groet Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hoever mag de afsand vanaf hilversum zijn, een paar kilometer, of binnen een straal van 50 km?

Vertel eens, de weide wereld in, wat bedoelen jullie daar mee?

ga je op wereldreis naar texel, of ga je echt de wereld rond, wat zijn je plannen.

En ga je ons ook op de hoogte houden, of heb je een website waar we de bouw en de reis kunnen volgen, altijd leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hallo lezers,

"de afstand" wordt gevraagd. Wij hebben geen auto. Hé: dat is raar, hoor ik jullie denken :ja:

Ja, wij wonen en werken op loop afstand in Hilversum. Ook van het station.

En weten jullie wat een auto kost :ja: En weten jullie wat 2 :kiss: studerende kinderen kosten :ja: Vandaar!

Vanwege geen auto dus, willen we op de fiets bij de parkeerplaats van onze MAN kunnen komen. Ik heb al gevraagd bij Connexion. Die hebben hier bij het station hun remise. Deze was vol. Kortenhoef of Loosdrecht moet te doen zijn.

Ik ben benieuwd naar nog meer reacties, maar maandag ben ik vrij en zal ik eens rond gaan fietsen.

Ik houd jullie op de hoogte.

groeten van Bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Cannenburgerweg 27 Weet niet of ze het doen, maar vragen kan altijd.

Als je vanaf daar doorfiets kom je op industrie terrein De Slenk! hier is een openbare parkeerplaats!

Op de Nieuwe Havenweg in Hilversum heb je ook nog een andere van Loenen (staalconstructie) deze heeft ruimte voor stalling!

Heeft ook een tijd een trailer van Kroymans gestaan en nu staat de bekende snackkar van het industrieterrein er!

@Liemers Driver: Weet ik, maar deze zit niet in Hilversum;) wel op De Slenk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Vanwege geen auto dus, willen we op de fiets bij de parkeerplaats van onze MAN kunnen komen.

groeten van Bert

Gewoon ergens langs de weg op een industriegebied ... ? (mits hij in de wegenbelasting zit natuurlijk, anders mag ´ie niet aan/op de openbare weg staan immers)

Of ben je bang voor diefstal/inbraak?

Gewoon regelmatig langsfietsen ... af en toe om de paar dagen de auto elders op de industrie neerzetten want als hij langer dan een x aantal dagen/weken op dezelfde plaats staat kan en ik zeg ´KAN´ de Gemeente wel eens moeilijk gaan doen.

(eigen ondervinding toen mijn bussie ergens al twee maanden stond ... toen kwamen er ook vragen ... en hij stond nog langs een blinde muur ook = niemand in de weg dus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wanneer gaan jullie eigenlijk aan die Wereldreis beginnen???

Komend voorjaar?

En waar wil je zo´n beetje allemaal naartoe? (ben gewoon nieuwsgierig)

Alleen Europa ... of ga je ook verder richting Azië?

Zelf heb ik ooit nog plannen om over land naar China en Mongolië te gaan.

Die plannen komen nu dichterbij omdat een nichtje van mij met haar vriend in Mongolië gaat om daar te gaan wonen (nabij de hoofdstad).

Zij vertrekken in 2011 ... eerst hij om te settelen en dan zal zijn in het vroege voorjaar volgen.

(mijn reisplannen ... wederom een ´lange vakantie´ zijn dus voor 2012 dan wil ik als het kan 6 maanden ´vrij´ krijgen .... of nemen als het niet anders kan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden