[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wat is dat nu ???


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid

Vandaag reed ik van Westmalle richting Brecht.

Op een gegeven moment kom je door het plaatsje St.Lenaarts. Ik kom op een splitsing, waar rechtsaf een verbod voor 5ton+ was, en linksaf gewoon een doorgaande weg, met de borden van 70km/h. Als ik me niet vergis ook nog buiten de bebouwde kom.

Ik weet dat je daar dan met de vrachtwagen maar 60 mag, helaas, ik reed iets te hard, zo rond de 66-67.

Op een gegeven moment komt er een agent de berm in gelopen, met een fototoestel in zijn handen en maakt een paar foto's van mij en/of van mijn auto.

Voor de duidelijkheid, het was zeker een spiegelreflex, geen lasergun.....!

Nu is mijn vraag, wie heeft dit eerder ooit aan de hand gehad?

Ik vraag mij af of dit voor snelheid was: mij lijkt het dat je óf geflitst word, of dat je word staande gehouden.

Zou het kunnen dat het voor het dragen van een gordel is, die ik overigens wel droeg?

Of zou het misschien kunnen zijn dat ze wat beelden maken n.a.v. klachten van aanwonenden, of voor het maken van een doorgangsverbod voor vrachtverkeer in die straat?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd? Wie weet het :(??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die agent ken ik heel toevallig persoonlijk.

Het is minder, of meer erg dan je denkt.

Hij heeft een dochter die graag met een chauffeur wilt samen leven, ze heeft echter biezonder vreemde bed gewoontes, waar ik hier liever niet over schrijf. Er is wel veel leer en zwepen......

Zo, das alles Pierre.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, klein info foutje, het is niet zijn dochter, maar zijn oma, sorry/ Ze is al onderweg Pierre.....

LOLhij is leuk Ibo, maar Pierre, ik zit net naar de verborgen camera te kijken op SBS-6, komt daar net een witte MAN in beeld met rode letters...................:zegtniets:LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vandaag reed ik van Westmalle richting Brecht.

Op een gegeven moment kom je door het plaatsje St.Lenaarts. Ik kom op een splitsing, waar rechtsaf een verbod voor 5ton+ was, en linksaf gewoon een doorgaande weg, met de borden van 70km/h. Als ik me niet vergis ook nog buiten de bebouwde kom.

Ik weet dat je daar dan met de vrachtwagen maar 60 mag, helaas, ik reed iets te hard, zo rond de 66-67.

Op een gegeven moment komt er een agent de berm in gelopen, met een fototoestel in zijn handen en maakt een paar foto's van mij en/of van mijn auto.

Voor de duidelijkheid, het was zeker een spiegelreflex, geen lasergun.....!

Nu is mijn vraag, wie heeft dit eerder ooit aan de hand gehad?

Ik vraag mij af of dit voor snelheid was: mij lijkt het dat je óf geflitst word, of dat je word staande gehouden.

Zou het kunnen dat het voor het dragen van een gordel is, die ik overigens wel droeg?

Of zou het misschien kunnen zijn dat ze wat beelden maken n.a.v. klachten van aanwonenden, of voor het maken van een doorgangsverbod voor vrachtverkeer in die straat?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd? Wie weet het :(??

Pierre,volgens mij is dat een Amerikaanse trucker ,verkleed als politieagent, die in de states ook lid is van het plaatselijke CF.

Hij maakt hier foto's en verzint er sterke verhalen bij.

Een soort omgekeerde Corydon dus.:D:D

Groeten Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle gekheid op een stokje Cor, ik ben vandaag weer wel iets wijzer geworden.

Lees dit maar eens, en probeer daar maar eens wijs uit te worden met die kruisingen.

Ook voor jou als Bels-coureur niet onbelangrijk:http://www.gratisrijbewijsonline.be/snelheidwet3.htm

Zouden ze die spreuk in Bels ook kennen: Leuker kunnen we het niet maken, gemakkelijker wel.. LOL

Ik heb dit gelijk door genomen, bedankt Pierre, altijd goed om te weten toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden