[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

*** EU verordening nr. 581/2010 ***


AngeliqueBS

Recommended Posts

  • Forumlid

Zoals ik het nu begrijp moet er een fout staan in dat Duitse artikel.

De verordening zegt inderdaad dat de data gedownload moet worden voor dat 28 dagen zijn verstreken wat betreft de chauffeurskaart en bij het massageheugen (de digi zelf) 90 dagen.

Dus lees je je pas uit na zeg 30 dagen (om de 30 dagen) dan ben je wettelijk in de fout omdat je VOOR het verloop van die maximale 28 dagen had moeten uitlezen.

etc.

In het Duitse artikel staat het echter anders. Van Fernfahrer nog geen bericht terug gehad.

(ook heb ik helaas nog geen toegang tot hun forum gekregen ... dat moet via een moderator worden vrijgegeven)

Maar goed, zo te zien had ik het bij het foute einde ... en gelukkig maar want ik vind 28 dagen controle mogelijkheid al ruim genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2010:168:0016:0016:EN:PDF

ook hier in het engels kan ik niks anders lezen als datgene wat freddie ook al in het nederlands heeft laten zien.

er staat toch heel duidelijk bij punt 3 in de rechter kolom dat men maar over 28 dagen bij de chauffeurskaart gegevens mag downloaden.

nou als je maar van 28 dagen gegevens download kun je toch niet meer vinden van de tijd daarvoor.

dat ze het kunnen zal best waar zijn, maar ook in de nieuwe regeling blijft het 28 dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke freddie dat is wat extra info, maar toen ik hier begon te lezen ging het Angelique voornamelijk om het feit dat ze denkt...dacht...gelezen en geconstateerd te hebben dat men langer dan 28 dagen terug mocht bekeuren en dat kon ik niet vinden en jij ook niet.

verder zal het allemaal wel op zijn of haar pootjes terecht komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden