[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

aanschaf advies 27MC


njk

Recommended Posts

  • Forumlid
De President Silvio schijnt niet zo betrouwbaar te zijn.:cool::cool:

Ik heb die kip niet meer, dus die president bak ook niet meer. Bakkie hoorde bij die kip en was dus niet van mij;). Heb nu een Midland Alan 48+ in mijn Daffie hangen, alleen die antenne is ruk en zit op een rotplaats:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bij mij zit er achterop wel een voetje, maar de antenne wordt bij onze dealer bij inbouw van een bak altijd op het dak geplaatst.

Dat gat zit er wel waar de antenne op het dak hoort, het is alleen zo'n rotwerk om die kastjes los te schroeven;). Of ik moet natuurlijk zo'n megagrote poolse magneet antenne halen van een meter of 3:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat gat zit er wel waar de antenne op het dak hoort, het is alleen zo'n rotwerk om die kastjes los te schroeven;). Of ik moet natuurlijk zo'n megagrote poolse magneet antenne halen van een meter of 3:D

je kunt er tegenwoordig al russen mee ontvangen:D dus tis t overwegen waard:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden