[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

het werk van een HEMA distributie chauffeur


Gast Cortrans

Recommended Posts

  • Forumlid
Die LF is trouwens speciaal voertuig voor de extra moeilijk bereikbare adressen, die bak kan er niet af.

Ding heeft extra gestuurd naloop-as om aan een paar asdruk beperkingen te kunnen voldoen zoals in Utrecht.

1041206236_6_Ssgy.jpeg

Persoonlijk vind ik dit 't mooiste adres,

1079542170_6_YCc2.jpeg

Op de singel in Amsterdam voor filiaal Kalverstraat, hier achteruit d'r in

http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Amsterdam+Singel&sll=52.469397,5.509644&sspn=5.36891,14.27124&ie=UTF8&hq=&hnear=Singel,+Amsterdam&t=h&layer=c&cbll=52.367218,4.89084&panoid=zeEXDudh2HuLZy9Y5pJAoA&cbp=12,327.36,,0,12.76&ll=52.367195,4.890976&spn=0.005254,0.013937&z=17

das tog bij koningsplein?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft de HEMA tegenwoordig DAF's. Weeet wel dat er in Helmond toen bij een bakerij van HEMA FL's stonden.

Dit is (op dit moment) de enige DAF. DAF was de enige die zo'n 3 asser kon leveren in deze maten. We hebben ook nog een VOLVO rijden met 3 assen met de laatste as gestuurd en liftend met een korte vaste laadbak erop, echter die is iets breder, hier hebben we ook een speciale laadbak voor gemaakt voor de aanhanger, deze heeft wel de zelfde langte als de overige aanhangers/laadbakken, echter deze is net zo smal gemaakt als de motorwagen. Achter de DAF kan geen aanhanger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft de HEMA tegenwoordig DAF's. Weeet wel dat er in Helmond toen bij een bakerij van HEMA FL's stonden.

Ook bij de bakkerijen zijn de laatste tijd alleen nog maar nieuwe Scania's ter vervanging gekomen. Vroeger reed de HEMA wel met DAF, nu hoofdzakelijk Scania, en nog wat oudere Volvo's bij de regio bakkerijen. De meeste FL's zijn inmiddels vervangen of worden binnenkort vervangen door het merk met de Kip.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat adres in amsterdam is toch die ingang van de kalvertoren

ik kom daar ook wel is

ik rij op een combi bij v&d

Yep, lekker adres om in de middag achteruit naar binnen te rijden (blik op oneindig en oog kleppen voor LOL) Er stopt werkelijk niemand, om je de kans te geven:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach ik vind dit allemaal nog wel meevallen.

vooral als ik het ga vergelijken met de hema bij ons in emmen op een vrijdagmorgen.

of niet dan?

dat lijkt mij echt een hel als je daar moet zijn.

Nou Freddie, geloof me maar, Emmen is een peuleschil, we hebben ze die VELLLLLE malen erger zijn hoor. In Emmen denken die taxi busjes alleen maar dat de losput een parkeerplaats is, verder gaat het wel:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Rijdt ik gister door Oosterbeek zie ik daar een Hema chauffeur bij de winkel aan het lossen.

Foto004.jpg

Als ik er voorbij rijdt zie ik dat het wagen 35 is

Foto005.jpg

Maar het is niet Cor zelf het is zijn broer die met wagen 35 reed die dag

@ foto,s zijn gemaakt met mijn GSM en na overleg met Cor hier op het Forum geplaatst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik zat die dag toevallig met een nieuwere auto in Duitsland, de mijne is inmiddels de maut kast uit gehaald, vandaar. Wel leuk om "hem" ook eens iets te zien doenLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Rijdt ik gister door Oosterbeek zie ik daar een Hema chauffeur bij de winkel aan het lossen.

Foto004.jpg

Als ik er voorbij rijdt zie ik dat het wagen 35 is

Foto005.jpg

Maar het is niet Cor zelf het is zijn broer die met wagen 35 reed die dag

@ foto,s zijn gemaakt met mijn GSM en na overleg met Cor hier op het Forum geplaatst

Voorbok rij? Volgens mij ben je wel gestopt en even uit gestapt? Of zie ik dat nu verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuurlijk is ie gestopt, maar ik verwachte dit al, dus heb ik snel mijn broer op pad gestuurd, die bij ons via het uitzend bureau rijdt, mocht ie ook een keer op een echte auto rijden :D

en in the picture staan:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe doen jullie dat smorgensvroeg met controle op schade van de bakken en evt aanhanger enz??

Sorry voor de late reactie (ben erg druk op dit moment:p). Elke auto heeft in principe zijn "eigen" aanhanger, tot dinsdag had ik aanhanger 30 als vaste, maandag begaf de laadklep het in Frankrijk, en is ie gelijk uit de rolatie gehaald, er staan weer 2 nieuwe klaar dus......

wie weet??:zegtniets:

Normaal gesproken als we binnen komen, maak je de bakken leeg (emballage eruit) en krijg je te horen welke bak nummers er voor je geladen zijn, en dus opgezet kunnen worden, zo niet, blijven de lege bakken erop, en worden die later nog geladen (scheelt ons weer wisselen :D). Als er opgezet is controleer je gelijk de bakken op "nieuwe" schade's, en meld die dan gelijk. Ja, als je de dag ervoor vrij geweest ben, controleer je de bakken op schade en of hij goed vast staat, ook dan geef je evt. verse schade's door voor vertrek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zit inderdaad een deftige kras op die bak, je broer zeker gedaan????:rolleyes::D:D

Eigenlijk lijkt het me wel leuk werk, beetje de steden in.

Ga je weleens ergens s'avonds staan, beetje op stap, en dan s'ochtens lossen? Je krijgt in ieder geval wel wat beweging.

Dat is inderdaad een oude schade Ibo. Alle bakken zijn afgelopen zomer van nieuwe reclame voorzien (zonder oude schade's te repareren). Je kan ook goed zien dat de kras onder de sticker zit.

In principe zijn alle ritten dag ritten, of te wel, elke avond thuis. Allen de 11 chauffeurs (waaronder ik) blijven regelmatig een nachtje overstaan op een rit naar Frankrijk en Luxemburg, maar we staan dan op een vaste plaats (waar weinig te stappen is:mad:). Ik maak wel vaak nog even een wandeling, maar dat bedoel jij niet hé :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik haalde vorige week een oud collega van mij in die bij jullie rijdt, was op de A2 bij Utrecht.

Hij heet Mustafa en is een wat oudere Turkse man met een brilletje.

Doe hem effe de groeten als je hem kent als je wil.

Groet,

Marco

Ja ik ken hem (uiteraard), zal ik doen als ik hem zie Marco:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu je het toch over die bakken hebt, Cor................:D:D:D

Waarom hebben die bakken (allemaal :confused::confused::confused:) een verzet in het dak, zodat de achterkant hoger is?

"onze" bakken zijn voorzien van een roldeur die dus in het dak omhoog rolt, dus vandaar (ja ik vindt het ook geen gezicht, maar mijn mening is hierover niet gevraagd:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordeel is wel dat je over de hele lengte dezelfde laadhoogte hebt:ja:

Bij ons mag er niet boven de kooien uit geladen worden, dus "iets" lagere daken had ook geen probleem geweest. Nu hebben we een standaard hoogte van 3.70 meter, is toch wel makkelijk in een hoop binnen steden, al zijn er nog steeds gemeentes die denken dat een onderdoorgang naar een expeditie ruimte in hun plaats van 3.60 meter hoogte genoeg is. Ik zal niet vermelden dat het om Lelystad en Uden gaat (Uden, waar van de week nog weer een dak gesneuveld schijnt te zijn:hamer:) Ja, ik weet het, er staan borden bij met de hoogte dus...................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden