Spring naar bijdragen

Petitie tegen kosten bestuurderskaart en Code 95


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Per 1 oktober neemt KIWA de uitgifte van alle digitach-gerelateerde kaarten (voor chauffeur, bedrijf, e.d.) over van de IVW. Vanaf dan geldt zowel een tariefskorting van 7% als een BTW-heffing van 19%. Een chauffeurskaart bijvoorbeeld kost vanaf dan niet meer 86 euro maar 95,18 euro.

Enige tijd geleden was er een forumlid (zal de naam niet noemen) die een email had gestuurd naar 1 of enkele Kamerleden om aan te kaarten dat het de spuigaten uitloopt met de kosten die een chauffeur moet maken om zijn toch al niet dik verdiende beroep te kunnen uitoefenen.

Het betrof hier de verhoging van de kosten van de bestuurderskaart.

Het antwoord wat hierop kwam was wel zeer onbevredigend. Het kwam er op neer omdat het een individueel mailtje was men er eigenlijk niks mee kon doen.

Dit heeft ons op het idee gezet om dan maar eens met elkaar onze stem te laten horen en melden dat we het zat zijn om als melkkoe van de maatschappij te moeten worden gezien.

Vandaar hebben wij gemeend een petitie te moeten starten en dat hebben we gezet op www.chauffeursportaal.nl .. Intekenen kost je hooguit een paar minuutjes.

De lijst van ondertekenden willen wij dan sturen naar 2e Kamerleden en naar de bonden opdat die er misschien ook wat druk op willen zetten..

We hebben hier gelukkig leden op het forum die ook achter deze petitie staan en ook nog eens adressen hebben waar we de lijst kunnen deponeren.

Dus ben jij het ook zat om uitgemolken te worden ? teken dan de petitie.. Het kost niks, in het gunstigste geval levert het je zelfs iets op.

www.chauffeursportaal.nl waar jouw stem telt.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Ik kreeg deze klacht net inderdaad onder ogen..

We gaan er naar kijken.. mijn vermoeden is dat het gaat om een \ teveel in de link (achter .nl staat een \ teveel). Niet alle browsers gaan daar even makkelijk mee om.

we gaan er naar kijken. en wellicht is de oplossing van Rudy tijdelijk even de juiste als het niet lukt.

---= Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Per 1 oktober neemt KIWA de uitgifte van alle digitach-gerelateerde kaarten (voor chauffeur, bedrijf, e.d.) over van de IVW. Vanaf dan geldt zowel een tariefskorting van 7% als een BTW-heffing van 19%. Een chauffeurskaart bijvoorbeeld kost vanaf dan niet meer 86 euro maar 95,18 euro.

Enige tijd geleden was er een forumlid (zal de naam niet noemen) die een email had gestuurd naar 1 of enkele Kamerleden om aan te kaarten dat het de spuigaten uitloopt met de kosten die een chauffeur moet maken om zijn toch al niet dik verdiende beroep te kunnen uitoefenen.

Het betrof hier de verhoging van de kosten van de bestuurderskaart.

Het antwoord wat hierop kwam was wel zeer onbevredigend. Het kwam er op neer omdat het een individueel mailtje was men er eigenlijk niks mee kon doen.

Dit heeft ons op het idee gezet om dan maar eens met elkaar onze stem te laten horen en melden dat we het zat zijn om als melkkoe van de maatschappij te moeten worden gezien.

Vandaar hebben wij gemeend een petitie te moeten starten en dat hebben we gezet op www.chauffeursportaal.nl .. Intekenen kost je hooguit een paar minuutjes.

De lijst van ondertekenden willen wij dan sturen naar 2e Kamerleden en naar de bonden opdat die er misschien ook wat druk op willen zetten..

We hebben hier gelukkig leden op het forum die ook achter deze petitie staan en ook nog eens adressen hebben waar we de lijst kunnen deponeren.

Dus ben jij het ook zat om uitgemolken te worden ? teken dan de petitie.. Het kost niks, in het gunstigste geval levert het je zelfs iets op.

www.chauffeursportaal.nl waar jouw stem telt.

--== Freddy ==--

Reeds getekend

Gr. Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De link werkt niet in firefox wel in explorer.

hahaha.. hier net andersom... :D...

maar er staat dus een \ achter .nl in de link.. die moet weg..

Echter dat moet ik nog even uitzoeken hoe ie dat doet, daar de code er zo uitziet >

"http://" . $_SERVER['HTTP_HOST'] . dirname($_SERVER['PHP_SELF']) .

"/confirm.php?Email=" . urlencode($_POST['Email'])

En jaaa.. zie daar maar eens een \ uit weg te krijgen..

We hopen dat a.s.a.p klaar te krijgen

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou het fijn vinden als de hele lijst met ondertekenden niet openbaar te lezen is. Ik geef grif toe, heb getekend dus het is niet zo dat niemand het mag weten. Maar soms teken je een petitie die laten we zeggen privé is en ik heb geen behoefte aan reacties na aanzien van iets dat je tekent. geen idee of het hier openbaar te zien is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik zou het fijn vinden als de hele lijst met ondertekenden niet openbaar te lezen is. Ik geef grif toe, heb getekend dus het is niet zo dat niemand het mag weten. Maar soms teken je een petitie die laten we zeggen privé is en ik heb geen behoefte aan reacties na aanzien van iets dat je tekent. geen idee of het hier openbaar te zien is?

Het is inderdaad openbaar te zien... echter geen email adressen of ip nummers zijn zichtbaar.. Alleen naam, datum en of ie gevalideerd is....

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad openbaar te zien... echter geen email adressen of ip nummers zijn zichtbaar.. Alleen naam, datum en of ie gevalideerd is....

--== Freddy ==--

ik zag t ja toen ik de mail activeerde
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

petitie ondertekend ÉN mail bevestigd, t lijkt me ook een goed idee massaal de link in je www van hyves en/of facebook te plaatsen of overige netwerken? heb ik allesinds gedaan ;) hoe meer ziel hoe meer vreugd :D is ook een vorm van protest LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik heb getekend net als de vrouw / dochter ........en de hond

Anno 2010 heeft die ook een e-mail adres LOL

Maar de vrouw is moderator op een forum en heeft het daar ook maar even opgezet

Dus als de server begint te dampen of te roken ............ik weet van niks Freddy :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden