Spring naar bijdragen

Petitie tegen kosten bestuurderskaart en Code 95


Nr one

Recommended Posts

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Hoe kan het dat ik automatisch nog een keer in de lijst voorkom en nogmaals een mail krijg:confused::confused:.

Ik heb mezelf er maar één keer opgezet.:ja:

Zo krijg je gemakkelijk een flinke lijst maar denk niet dat dit de bedoeling is.:angel:

Gr. Harrie

Had jij je ook niet in de testfase aangemeld ? en die mail niet gevalideerd en later wel ?

Ik kan namelijk weinig ontdekken...Er zullen vast wel wat foutjes in zitten, maar het grootste gedeelte is wel gevalideerd....

Anders kan men me even een mail sturen fev@chauffeursforum.nl als de mail na een dag nog niet binnen is.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en je hebt geen knopjes om verder te kijken ?

--== Freddy ==--

jawel op pagina 1 staan 10 namen, op pagina 2 ,2 dus:D

nu op pagina 2 5 en knopjes om mee te kijken zijn ogen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Had jij je ook niet in de testfase aangemeld ? en die mail niet gevalideerd en later wel ?

Ik kan namelijk weinig ontdekken...Er zullen vast wel wat foutjes in zitten, maar het grootste gedeelte is wel gevalideerd....

Anders kan men me even een mail sturen fev@chauffeursforum.nl als de mail na een dag nog niet binnen is.

--== Freddy ==--

Ik was wel bij de eerste met aanmelden en ook met valideren, wat overigens meteen lukte.

toch kom ik mijn naam (en ook verschillende anderen) nogmaals tegen.

Het kan zijn dat er mensen zijn die het met een ander e-mailadres nogmaals doen, dat weet ik natuurlijk niet.

Gr. Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
jawel op pagina 1 staan 10 namen, op pagina 2 ,2 dus:D

nu op pagina 2 5 en knopjes om mee te kijken zijn ogen....

Je moet dat blauwe ding hebben..die groene ga je of naar het begin of naar het eind.

Ik was wel bij de eerste met aanmelden en ook met valideren, wat overigens meteen lukte.

toch kom ik mijn naam (en ook verschillende anderen) nogmaals tegen.

Het kan zijn dat er mensen zijn die het met een ander e-mailadres nogmaals doen, dat weet ik natuurlijk niet.

Gr. Harrie

Ik zie jouw naam inderdaad 2 keer staan..ECHTER.. in het admin gebeuren met 2 verschillende email adressen en 2 verschillende IP nummers.. ik denk dat de eerste nog is meegekomen uit de testfase..

Er wordt (als het goed is) gecontroleerd op email adres......Als die 2 keer voorkomt, dan moet het niet lukken..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
meneer smurf hoe hoog schat je mn IQ?:D

maakt mij verder niet uit maar dat kwam ik tegen als "foutje"

Op je vraag zal ik maar geen antwoord geven om de vrede te bewaren :D :D

Maar is lastig zoeken voor ons als we zelf die fout niet zien.. En een eventuele verandering dus ook niet kunnen checken..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op je vraag zal ik maar geen antwoord geven om de vrede te bewaren :D :D:hamer:

Maar is lastig zoeken voor ons als we zelf die fout niet zien.. En een eventuele verandering dus ook niet kunnen checken..

--== Freddy ==--

pagina weg geklikt en opnieuw opgestart (voorheen verversen gedaan)en zie daar ..gelukt:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En jou dat ook kan gebeuren en dan moet je van je eigen centen code 95 en rijbewijs instand houden wil je nog ooit aan de bak komen :mad:

zou kunnen

zou ook zo kunnen zijn dat ik de transport vaarwel zeg

vind het een beetje dubbel allemaal

krijg toch het gevoel dat ik het voor de werkgever op moet nemen

sorry dat ik negatief ben:kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden