Spring naar bijdragen

de zingende wielen

cummins
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Ik weet dat dit restaurant annex chauffeurscafe nog wel bestaat maar tegenwoordig alleen maar nog word bezocht door dagjesmensen en vertegenwoordigers, en lokale mensen.

Ik ben er jaren geleden nog voor het laatst geweest maar ik ga morgen richting heerenveen dus probeer ik daar me stop te plannen.

Ik weet dat je vanaf de afsluitdijk gekomen na de afsluitdijk eraf moet en de provinciale weg moet volgen richting den helder en dan zit ie links.

deze week mischien meer mensen,of zijn er mede forummers die er wel al geweest zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik ben er voor de zomervakantie nog geweest, prima eten daar. Als je een paar jaar niet geweest bent, zoals ik, herken je het niet meer terug. Vroeger stond je hutjemutje opgesteld bij het pompstation wat nu niet meer hoeft er is nu een redelijk grote parking aangelegd voor vrachtverkeer en het restaurant is een beetje groter geworden.

groeten Pieter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 months later...
  • Forumlid

ik ben daar een paar weken terug nog geweest toen ik terug kwam vanuit t'Zand. Je kan daar prima parkeren en het eten is ook goed. Je hebt een snelle en vriendelijke behandeling en het is er niet duur.

De koffie staat altijd klaar en een praatje is er ook altijd te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 8 months later...
  • 2 years later...
Gast Dennis410

ben hier gisteravnd geweest, goed eten, ruime portie, douche is vrij nieuw, moet alleen door de keuken om er te komen!

3 flesjes heineken, douche en routiersmenu 23,20euro...vond ik knap duur! vind het zowiezo belachelijk dat je t douchen moet betalen als je ergens eet maar....

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Zag ik jou gistermiddag dan toch op de a4 ri schiphol..:confused:

Ja ik ging over de a4 en toen zag ik een Hameleers...:bey:

Dus mijn heb je niet gezien....

Groetjes Arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Nou dan ging ik vandaag gewoon ff bruut over je heen...:D Kwam bij nijssen vandaan,je weet wel die toko van dennis...;)

Zag een redelijk gepimpde hameleers,ik zeg das dennis...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 10 months later...
  • Forumlid

Ben er 2 jaar geleden voor het laatst geweest, was ook gelijk de laatste keer. Ik had een mooi tafeltje uitgezocht, werd mij ff vermeld dat ik alleen maar plaats mocht nemen aan de "grote verhalen" tafel, die andere tafels waren voor "andere gasten". Het was dat ik aan mijn uren zat.......................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ben er 2 jaar geleden voor het laatst geweest, was ook gelijk de laatste keer. Ik had een mooi tafeltje uitgezocht, werd mij ff vermeld dat ik alleen maar plaats mocht nemen aan de "grote verhalen" tafel, die andere tafels waren voor "andere gasten". Het was dat ik aan mijn uren zat.......................
Dat is inderdaad wel behoorlijk kansloos! :mad: Zou voor mij ook de laatste keer geweest zijn dat ik daar kwam! :bey:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is inderdaad wel behoorlijk kansloos! :mad: Zou voor mij ook de laatste keer geweest zijn dat ik daar kwam! :bey:

Ach, moet je eens proberen om op Hemelvaartsdag met je vrachtauto te stoppen bij van der Valk en er een hapje te gaan eten. Hebben wij jaren geleden eens geprobeerd bij Bergen op Zoom. Met een paar auto's naar Wales om zijdebomen te lossen op een werk van de Nacap. Bij van der V even voeren zodat we op de boot konden slapen en dan in één x door te kunnen naar losadres. Daar lossen en leeg terug naar Assen. Nou, dat voeren kon alleen als we gereserveerd hadden want de hele toko zat vol met dikdakkers. Ik kwam er uit principe al nooit maar ja, ik was niet alleen. En we waren aardig aan de maat.

mvg Eric :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot
Ach, moet je eens proberen om op Hemelvaartsdag met je vrachtauto te stoppen bij van der Valk en er een hapje te gaan eten. Hebben wij jaren geleden eens geprobeerd bij Bergen op Zoom. Met een paar auto's naar Wales om zijdebomen te lossen op een werk van de Nacap. Bij van der V even voeren zodat we op de boot konden slapen en dan in één x door te kunnen naar losadres. Daar lossen en leeg terug naar Assen. Nou, dat voeren kon alleen als we gereserveerd hadden want de hele toko zat vol met dikdakkers. Ik kwam er uit principe al nooit maar ja, ik was niet alleen. En we waren aardig aan de maat.

mvg Eric :bey:

Was op Habay ook vroeguh,toen die draak er nog in zat..Op moederdag kwamen we daar binnen,alle chauffeurs aan 1 tafel bij de entree,wij waren ook doorgelopen..Ja dat was toch ff niet de bedoeling want het was moederdag..FF terug naar de grote tafel en zinde je het niet kon je oprotten..Wij hebben toen ingestemd en heerlijk gratis ontbeten...Haha..Gewoon willen betalen en volgens de kassa hadden we al betaald...Ja dan ben je snel klaar toch tschuss...:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Was op Habay ook vroeguh,toen die draak er nog in zat..Op moederdag kwamen we daar binnen,alle chauffeurs aan 1 tafel bij de entree,wij waren ook doorgelopen..Ja dat was toch ff niet de bedoeling want het was moederdag..FF terug naar de grote tafel en zinde je het niet kon je oprotten..Wij hebben toen ingestemd en heerlijk gratis ontbeten...Haha..Gewoon willen betalen en volgens de kassa hadden we al betaald...Ja dan ben je snel klaar toch tschuss...:bey:

© toen die draak er nog in zat.

Welke bedoel je????Rosa toch niet?:D:D

Die tent is in mijn ogen nog nooit iets geweest,ik rij wel door naar le Saint Christophe, ,Longlier,afslag 27 op de E 411,daar kan t ook wel eens wat zijn maar krijg ik wel t idee dat ik welkom ben.

Of rij de N4 af en ga in Tenneville of Bande wat eten.

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Hmm, de zingende wielen.

Ik heb er 2 keer overnacht en had 2 keer een ijskoude douche.

Misschien hebben ze een probleem met het tankstation ernaast wat van ons is.

Er staat Gulf op mijn auto en bedrijfskleding dus misschien heeft iemand de boiler even uit gezet.

Het eten was wel goed, maar wel aardig aan de prijs.

Gr,

Marco

Link naar opmerking
Deel via andere websites