[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

wie kan mij helpen


koetje

Vraag

  • Forumlid

hoi ik ben net nieuw in de truckers wereld.

hier komt mijn uitleg.

ik moest van mijn planning papier gaan laden met mijn 2 assige trailer van de firma.

waarop ik belde naar de planning ik heb nog 45 europallets leeg staan in de auto waarop de planning tegen mij zei.je moet vol anders gaat het niet goed komen.

nou goed zo gedaan heb ik tegen de hefttruck chauffeur gezegd tot 2x aantoe let op het gewicht want jullie hebben geen weegschaal komt goed word daarop gezegd.

dus we gaan rijden richting oost wordt ik bij (de lus)woerden de weg afgeplukt. (gvd denk ik bij me zelf) (overschrijding max.aslast 47% oplegger)

ik de planning bellen ik ben te zwaar antwoord:waar ben je? ik zeg in woerden antwoord terug:je had ook niet zo moeten rijden.

dus dat was 3 maanden geleden en nu komt het volgende.

nu komt de bekeuring de firma zegt nu dat ik die bekeuring betaal uit mijn eigen zak een boete van 2250,00 euro en ze willen dit van mijn loon dus inhouden.

nu vraag ik van jullie of dit mag en wie kan mij verder hierbij helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
Gast marsipulami

allereerst welkom hier,net nieuw en dan dan meteen ingewijd in de zware portemonee van de staat.

ik heb het in utrecht gehad in het centrum 186% as-overschrijding voor die grachtjes, kostte me 550 euro.

maar hoeveel overgewicht had je dan, onthoud dat de chauffeur is verantwoordelijk voor de lading en de gewichten. en als alles mee moet laat je planner die dingen op papier laten zetten met naam en functie plus datum, daarna door laten faxen naar de klant en anders niet laden. succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators