[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
Gast
Beste chauffeurs,planners en andere uit de transport-wereld.Ik ben 20 en ik heb weinig maar wel een beetje ervaring met rijden als vrachtwagenchauffeur. Ik ben een aantal keer chauffeur geweest her en der via uitzendwerk e.d. ben in bezit van mijn rijbewijzen BE-CE+chauffeursdiploma maar daar gaat het nu niet persé om het gaat me meer om het volgende: Ik heb nogal wat tattooages, nek, handen, armen, benen zijn er bij elkaar toch wel zo'n 40/44 ofzo????? dus zit inderdaad aardig aan de volle kant..... Nu weet ik dat dit je kans op werk enigsindz verkleint, maar omdat ik nu toch al een poosje zonder chauffeurs-werk zit, werk namenlijk zelf in een tattooshop vraag ik me af,,, omdat ik toch weer dolgraag op de vrachtwagen wil klimmen of ik snel afgewezen zou worden als een container,bulk-chauffeur bijvoorbeeld? Hebben jullie ervaringen met tattoos en werk? Ik moet er echt wel bijzeggen dat ik erg veel tattooages heb..... Beide armen helemaal dicht(2 sleeves) 1 onderbeen compleet gevuld, mijn rug(ziet toch niemand) buik,borst(ziet ook niemand) maar ook heb ik wat in mijn nek, mijn handen zijn ook gevuld etc. Misschien stom zou je zeggen jezelf zo vol te plantten met tattooages, maar ik ben al van jongs af aan gefacineerd door tattoo's dusssssssssss..........Bedankt,groetjes Nico
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
7
3
3
2
Popular Days
4 nov
16
6 dec
12