[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Frustratie onderweg


alexs

Recommended Posts

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Sta je ergens op de winderige maasvlakte Frank?:D

nee, ik zou net naar huis vertrekken.

gelukkig weer heel fijn 2 uur over gedaan (normaal 3 uur, dus viel weer mee).

weer veel frusties gezien onderweg :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verklar RAP.:D

Ben thuis tot zondag avond, keek net buiten en er ligt sneeuw, kan iemand dat even verwijderen aub?

Rap is brabants voor snel.:ja: En nu rap naar de kroeg bv.

ow, dus je wist het wel! :D

ruim die prut voor je deur nu zelf maar op ook... ;)

sorry marnix,

maar het is veel te leuk om van een stress-onderwerp iets gezelligs te maken :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Rij veel in amsterdam, vooral in de binnenstad.

En wat mij opvalt is dat ALLE fietsen naast je gaan staan, ook al staat je richtingaanwijzer uit naar rechts. Maakt ze niets uit.

Al sta je strak tegen de stoep, ze gaan er tussen door..

Laat ik nou bijrijder zijn, en een raam hebben die naar beneden kan.

Ze doen het nooit meer :zegtniets:

1x de deur opendoen vlak voordat ze je passeren :rolleyes:

Zo komt het wel over tenminste.

Ze moeten die fietsers gewoon bekeuren als ze toch rechts erlangs gaan! :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mijn Lijst van Frustratie:

1.Belgie (wallonie)

2.Belgie (vlaanderen)

3.Belgie algemeen

4.Fietsers zonder verlichting s´ochtens/nachts met donkere kleren,die als de gestoorde gewoon doorrijden ook als je achteruitrijdten dit duidelijk te zien is

5.Collegas die gewoon staan te kijken vanuit de parking als je iemand probeert uit een auto te bevrijden die onder een poolse oplegger gereden is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mooie regel hé !!!!!

wat dacht je van deze????

rechts inhalen is verboden :ja::ja::ja:

het hele probleem is dat ze

rechtdoorgaand verkeerd inhalen op dezelfde weg, en dat mag dan weer wel :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn Lijst van Frustratie:

1.Belgie (wallonie)

2.Belgie (vlaanderen)

3.Belgie algemeen

4.Fietsers zonder verlichting s´ochtens/nachts met donkere kleren,die als de gestoorde gewoon doorrijden ook als je achteruitrijdten dit duidelijk te zien is

5.Collegas die gewoon staan te kijken vanuit de parking als je iemand probeert uit een auto te bevrijden die onder een poolse oplegger gereden is

De eerste 3 ben ik met je eens:D. Dan zijn er ook nog van die schijnheilen die 82 (geen probleem mee, gaat mij hard zat) rijden en zodra het inhaalverbod van kracht wordt de boel lekker laten afzakken naar 75 :hamer:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik erger me de laatste tijd veel aan collega's, bijv inhalen in het verbod met 1/2 km verschil en dan bij de pomp eraf, mistlampen die aan staan(erg stoer:mad:),lekker op je klep rijden over het streepje( gister nog 1 van NTM, bij Etten Leur in de remmen voor een file en wachten op de klap die net niet kwam!).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ergeren op de weg doe ik niet veel meer (althans dat probeer ik )

Er zijn nu eenmaal mensen die het verstand van een kiwi hebben er daar moeten wij chauffeurs maar met leren leven.

Al loopt mij het angstzweet ook wel eens over de voorgevel,ondanks dat het buiten vriest.

Afgelopen donderdag nog toen ik een bocht maakte naar rechts en ik in de rechthoek van het voorruit nog een pluk haar voorbij zag fietsen.

Dat had verkeerd kunnen aflopen,maar daar moet je niet te lang bij stilstaan want dan kun je beter van de auto afstappen.

Waar ik me meer aan erger is het lossen bij klanten, en dan eigenlijk op zich de klanten zelf nog niet eens maar dat volk dat erom heen loopt.

Beveiligers die om bijv. rond half zeven de toko moeten losgooien en rond 06.35 komen aanvliegen met een plak brood dwars in de mond en dan zeggen : sorry ik moest ruitenkrabben

Verdomme dat weet je om deze tijd ga dan 5 min. eerder je nest uit,ik moet zelf ook op tijd op mijn werk zijn .......maar dat schijnt niet overal zo te zijn dus

Wat ook een toppertje is als je ergens op de intercom moet drukken om de slagboom of het hek open te laten gaan

Je springt uit de auto en bijna bij de intercom gaat het hek los .......ze hadden je wel gezien

Wat ook geweldig is als je met de lift twaalf hoog moet en er maar 2 containers in de lift kunnen terwijl je er met 3 voorstaat

Ik druk dan 2 containers in de lift en druk op twaalf om vervolgens met de lift die ernaast is de achtervolging in te zetten met die ene container

Meestal werkt dat wel maar dan moeten ze halverwege die twee containers niet even uit de lift halen want dan moet je bijna bij elke verdieping stoppen om die containers op te zoeken

Ook zijn er cateraars die denken dat ik op een vuilnisauto rij door al hun rommel in de lege kratjes te gooien of de route naar de koeling zo smal maken dat er nauwelijks een container tussendoor past .

Ik probeer er altijd maar het beste van te maken want je hebt met mensen te maken en dat die achteraan hebben gestaan met het uitreiken van iets inzicht of slimmigheid laat ik mijn dag niet door vergallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn nummer één frustratie?:

Die stoere cowboys die met hun linkse poot (met witte sportsok:D) op het dashboard zitten terwijl ze met een gangetje van 90 km/h een massa van om en nabij de 40.000 kg over de weg voortbewegen.

Écht geen verstand die idioten.

Het woord cowboy moet je in dit geval toch echt even vervangen voor iets anders, heb al vele western-films gezien maar in geen van allen een paard met dashboard gezien!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het woord cowboy moet je in dit geval toch echt even vervangen voor iets anders, heb al vele western-films gezien maar in geen van allen een paard met dashboard gezien!:D

Laat staan een cowboy met witte sportsokken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden