[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Frustratie onderweg


alexs

Recommended Posts

mooie regel hé !!!!!

wat dacht je van deze????

rechts inhalen is verboden :ja::ja::ja:

Jammer dan!

Inhalen

Fietsers mogen elkaar links inhalen, net als alle andere weggebruikers. Fietsers mogen ándere bestuurders rechts inhalen. Twee Fietsers mogen met zijn tweeën naast elkaar rijden. Dit geldt niet voor snorfietsers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het woord cowboy moet je in dit geval toch echt even vervangen voor iets anders, heb al vele western-films gezien maar in geen van allen een paard met dashboard gezien!:D

wat dacht je van een paard van 40.000 kilo:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik weet wat jullie denken maar er zijn boomstammen die het nooit leren.

ik ben op een school om de kinderen van groep 7 en 8 duidelijk te proberen maken dat het levens gevaarlijk is om in de dodehoek van een vrachtwagen - busje en of bus te gaan staan.

Vanuit waar doe je dit? VVN? Eigen initiatief?

Lijkt me leuk om te doen in me vrije tijd.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik erger me tegenwoordig ook niet zoveel meer. Van de week moest ik lossen bij een school in Steenwijk.. Kwart over 8 was ik leeg, en half 9 gaat de school in. Allemaal fietsende kinders die schijnbaar nog steeds de gevaren van een achteruit rijdende vrachtwagen niet in zien. Ben ik gewoon even rustig pauze gaan houden tot de school begonnen was, en kon ik rustig 2 bochtjes achteruit maken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik frustreer me zelden aan medeweggebruikers eigenlijk.

Ik vind het wel leuk mensen te frustreren, soort hobby van me:p

Iemand inhalen met 1km verschil in een inhaal verbod, is echt lachen.

Krijgen ze opeens allemaal een politie pet op en moeten ze jou laten weten wat wel en niet mag, humor ten top.

Of bij van die sukkelaars die met 83kmh de rechterbaan van amtsterdam tot maastricht dicht willen laten slippen even lekker met je linkerkoplamp via de spiegel hun cabine uitschijnen. machtig mooi.:D enz enz....

Man man, tranen in de ogen als ik er aan denk alleen al, was het maar weer maandag :D:D:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik erger me tegenwoordig ook niet zoveel meer. Van de week moest ik lossen bij een school in Steenwijk.. Kwart over 8 was ik leeg, en half 9 gaat de school in. Allemaal fietsende kinders die schijnbaar nog steeds de gevaren van een achteruit rijdende vrachtwagen niet in zien. Ben ik gewoon even rustig pauze gaan houden tot de school begonnen was, en kon ik rustig 2 bochtjes achteruit maken ;)

En Danny, doe je dat ook als je heel druk bent????:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn nummer één frustratie?:

Die stoere cowboys die met hun linkse poot (met witte sportsok:D) op het dashboard zitten terwijl ze met een gangetje van 90 km/h een massa van om en nabij de 40.000 kg over de weg voortbewegen.

Écht geen verstand die idioten.

en wat denk je van gordijntjes van de zijruit half dicht stoel achterover of ze in een ferrari zitten linkervoet uit raam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
lekker aan het stoken harrie?:D

heb ook hekel aan bumperklevers rijden altijd voor me:p

Een beetje sarcasme is mij niet vreemd nee ;)

Deze discussie is al zo oud als de weg naar Rome, en er zal nooit een eind aan komen.

Zinnige opmerkingen kom je zelden tegen, alleen meningen, en daar kan en mag je in verschillen.

Wat deze discussie dan ook gelijk zinloos maakt in mijn ogen.

Je ergens aan frustreren is een kwalijke eigenschap, we denken en doen nu eenmaal niet allemaal hetzelfde.

Zolang ik niet in direct ernstig gevaar word gebracht moet iedereen lekker zelf weten wat ie doet.

is ook beter voor je hart enzo, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en wat denk je van gordijntjes van de zijruit half dicht stoel achterover of ze in een ferrari zitten linkervoet uit raam

scania:zegtniets: daar hoef je geen moeten te doen om achter de ramen te zitten:D

gister dacht ik dat ik klaar was. kreeg nog een ritje naar aalsmeer 8 karren lossen op het terrein waar van zaal zit. A44 was rustig dus als bloemenboer mag je dan 90 rijden:D maar dat was voor een hongaar achter me blijkbaar niet hard genoeg en voor frank de ridder ook niet. Gaan ze bumperkleven en proberen ze ook links achter je te rijden zodat je in je spiegel ziet. als ik nou 80 zou rijden ok. maar 90 is hard zat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in dat soort gevallen ga ik ook gewoon tegen de lijn rijden, dan kijken ze maar wat ze doen, weten ze ook gelijk dat ik ze wel gezien heb en niets aan mijn snelheid zal veranderen.

kan je wel aan ergeren maar werkt niet:nee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb een exact zelfde situatie meegemaakt. In de zomer van 2007.

Klaar met lossen, alles om de auto vrij, stap in, doe de papiertjes (max 30 sec), moest daar achetruit het terrein af: boem. What the fuck......

Had een koerier z'n Sprinter recht achter de oplegger gezet. Onzichtbaar in de spiegels. Moest ff een doosje naarbinnen brengen. Ja, hij had me zien instappen ja. En nee, het was niet in 'm opgekomen dat ik weg zou rijden.

Moeimaker.

Leukste is: het is mijn schuld, ik reed achteruit.

Nodeloos om op te merken: oplegger had niets, behalve wat witte verf van zijn compleet inelkaar gedrukte motorkap. Die kappies kunnen weinig hebben he:ja:

Jij blijft achter met de gedacht: hoe stom kun je zijn om je auto zo neer te zetten.

-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk maar zo "de hobby automobilist weet niet beter" Ja het is vervelend,irritant en soms ronduit gevaarlijk.Ergeren doe ik me daar allang niet meer aan.

Waar ik me wel mateloos aan erger zijn de "beroepschauffeurs" die denken dat ze alleen op de weg zitten of die denken dat iedereen maar voor hun aan de kant moet.Het bumperkleven van "collega's" daar erger ik me aan.Het zoveel mogelijk tegen de as van de weg gaan rijden op 4a5 meter afstand om te laten zien dat ze haast hebben daar erger ik me aan.Het (bewust????) snijden nadat ze je dan ingehaald hebben,daar erger ik me aan.Met alle geweld nog even proberen om op de invoegstrook er voorbij te komen terwijl dat absoluut niet kan.En dan gaan ze vol op de toeter drukken en de lampen gaan aan om dat ze vinden dat ik de klootzak ben,daar erger ik me aan.

Mischien komt het omdat ik maar 83 rijd,ik weet het niet.Wat ik wel weet is dat ik gewoon aan het werk ben en niet op de vlucht.

Als ik mensen hoor klagen over de vrachtwagenchauffeur moet ik ze helaas steeds vaker gelijk geven.:mad:

:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast chauffeurtjenuenen

die klompen ridder met gordijnen halfdicht en de stoel op standje ik kan net zo goed liggen.

en hun linkerpoot uit het raam moeten ze het rijbewijs afpakken en nooit meer terug geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast cocoolkast

Ach, ik maak me nergens meer druk om ,want helpen doet het toch niet, maar waar ik wel aan aan Erg, zijn de belgs, ben op een drukke weg achteruit bij een losadres aan t rijden, dan moeten ze er met zijn alleen nog langs via rechts ,links en als het kan er nog onder door.:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik erger me tegenwoordig ook niet zoveel meer. Van de week moest ik lossen bij een school in Steenwijk.. Kwart over 8 was ik leeg, en half 9 gaat de school in. Allemaal fietsende kinders die schijnbaar nog steeds de gevaren van een achteruit rijdende vrachtwagen niet in zien. Ben ik gewoon even rustig pauze gaan houden tot de school begonnen was, en kon ik rustig 2 bochtjes achteruit maken ;)
Uhh... Danny... Ik wil niet vervelend zijn hoor?! :rolleyes: Maarre... Kun jij je nog herinneren dat wij met z'n 2en onderweg waren vanaf Halfweg naar Lelystad met allebei een trekker en oplegger zonder reclame??? :angel: :angel: :angel:

LOL LOL LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gisteren weer een mooi staaltje Litouwse rijstijl gezien! :mad: De weg op de dijk tussen Deventer en Olst was nog mooi wit en zo glad als een spiegel, al het verkeer reed ongeveer 50/60. Achter me reedt een vrachtwagen die netjes afstand hield, en die werd ineens ingehaald door een busje uit Litouwen die er volgas langsheen moest terwijl er verkeer tegenin kwam!!! :stom: Die Litouwer duwde zijn tegenliggers gewoon aan de kant en sneed die vrachtwagen af omdat hij bijna een frontale botsing veroorzaakte!

De chauffeur van die vrachtwagen moest zo hard remmen dat hij begon te glijden en zowat van de dijk af zou stuiteren met het hele spul! Hij had geen metertje verder door moeten glijden! :zegtniets:

Meneer de Litouwer was van deze aktie totaal niet onder de indruk of geschrokken en ging vrolijk verder met inhalen en rijden als een malle, terwijl het hartstikke druk was op de dijk. :kill: Ik heb uit de grond van mijn hart zitten hopen dat die kerel zelf (zonder anderen mee te nemen) volgas van de dijk af zou klappen, en zijn busje total loss zou rijden! :ja: Naar mijn idee spoort dit soort gasten echt niet!

Dit soort aktie's heeft helemaal niks meer te maken met verkeerd inschatten, maar gewoon 110% schijt hebben aan de hele wereld! :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Ik wil me nergens meer aan ergeren op de weg, kan mijn tijd wel beter besteden. Maar 1 ding waar ik wel regelmatig mijn hoofd van moet schudden.

Vroeger zat iedere chauffeur te schelden op duitsers die met een slakkegangetje over de snelweg reden, zeker in een inhaalverbod, om na het inhaalverbod weer stevig gas te geven zodat je het nakijken had. Tsjongejonge, wat hebben we ze al vervloekt die M*ffen.

Wat schetst mijn verbazing, deze psychische krankheit is overgeslagen naar Nederland, distributiechauffeurs weten als geen ander absoluut niet boven de 79 km per uur te komen en daarmee een gigantische file op te bouwen in het verboden in te halen op alle wegen nederland en vaak geven ze ook nog gas bij als je ze inhaalt. Idem met de containerboys, begin van de week rijden ze net als de distriboys, met uitzondering van vrijdag, dan gaat alles los.

Let wel, ik erger me niet, ik constateer alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden