[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Frustratie onderweg


alexs

Recommended Posts

Gast Dennis410
Ik neem het liefst zo min mogelijk pauze, ik ga als het kan aan één stuk door. Maar de laatste tijd heb ik niet zo veel vaste routes. Maar als ik ze vaker heb dan ga je inderdaad wel rekening houden met de pauze's van bedrijven.

Hoe oud wil je worden???:stom:

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Vandeweek: ik reed van Etten Leur naar Roosendaal. Zag in de spiegel een vrachtwagen die in wou gaan halen. Daar achter eentje met een citroen stationcar met z'n lichten seinen. Vrachtwagen ervoorbij, maar toen kwam hij achter mij te zitten (en ik ben zo'n klojo die maar 82 rijd in Nederland). Die citroen bleef express langs hem zitten, zodat de vrachtwagen mij niet in kon halen. Jaja, chauffeurtje pesten.

Ik ben toen naar links gegaan, zodat die vrachtwagen me rechts voorbij kon. Had die rukker in z'n citroen niet verwacht natuurlijk.

Maar daarna begon hetzelfde verhaal weer.

Had alles gefilmd met m'n I-phone, maar krijg die filmjes op één of andere manier niet op YouTube. Zal vandaag nog eens kijken of het me wel lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan ik me weinig bij voorstellen:rolleyes::rolleyes:

LOL

sorry:zegtniets:

ja, nu heb je wel de actiefoto van je zwembadavontuur gemist :D

ik ben onderweg niet gefrustreerd, dus mijn excuus dat ik in dit topic niet on-topic kan zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dennis410

ik was gisteravnd ff lichtelijk gefrustreerd.....stond in Habay, was er rond 21u en zat net te eten toen er een of ander wazig figuur binnen kwam die zo zat was als 100 russen!

hij ging an bar zitten en begon tegen een man te lallen die daar zat en die gaf al meteen aan dat hij Duitser was en hem niet verstond, de zatlap brabbelde nl iets wat op Engels leek. Toen deze hoorde dat ie tegenover een Duitser zat begon die vrij agressief te worden waarna de Duitser dus weg ging. Ik zat 2 tafeltjes vd bar en begon me dus al lichtelijk te ergeren over die koekswaus en hij bleef maar lallen terwijl er geen mens naast hem zat, drank kreeg hij niet meer vd bediening alleen koffie en dus vertrok hij,nadat hij 1st ff met z'n klauwen aan n serveerster moest zitten:mad:...... hehe rust dacht ik! nou.....15min later

kwam hij weer binnen, ik was ondertussen an de praat geraakt met een andere NL-chauffeur die wist mij te vertellen dat die zatlap een uurtje eerder al een keer had overgegeven in t restaurant en daarna "out" was gegaan waarna de ambulance is gekomen maar hij wilde niet mee dus die weer weg:eek:. maar goed wij zaten dus wat te kletsen en ik zat me meer en meer om die gast te ergeren en toen jawel vond hij t nodig om aan onze tafel te komen staan....ik keek hem dus eens op n "boze Dennis"-manier aan en zei tegen hem dat t beter was dat hij z'n mond zou houden maar hij bleef doorzeuren en zeiken waarna ik hem dus op een nog duidelijkere manier probeerde duidelijk te maken dat ik niet v zijn spatjes gediend was en dat hij heel snel moest maken dat hij wegkwam.

wat ik allemaal in t Engels door die gast naar mijn kop geslingerd kreeg zal ik jullie maar besparen maar die andere NL-chauffeur vond t ook wel welletjes en zei gaan we naar de auto of gaan we een nachtje naar t polite-bureau?:D we hebben wijselijk maar voor t 1ste gekozen maar t zat er niet ver vanaf dat ik voor de 1ste keer in mijn loopbaan een collega voor zijn kop zou hebben geslagen....WAT EEN IDIOOT!!!!!!!.....drink dan niet.....:hamer::hamer::hamer:

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
de zatlap brabbelde nl iets wat op Engels leek.

Nou,, volgens mij was jij zat, ik had niks gedronken jochie...

En ik vroeg of je wilde vechten, en toen kroop je gauw achter die andere hollander, waarna het heele restaurant in lachen uitbarste.

En dat alles omdat ik een opmerking maakte over verse verf aan de rechterkant van je DAF.

Eerst wilde je nog ruilen met mijn MAN, maar hee, ik ga niet in een oude DAF zitten. Zo is het begonnen.

:ja::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik was gisteravnd ff lichtelijk gefrustreerd.....stond in Habay, was er rond 21u en zat net te eten toen er een of ander wazig figuur binnen kwam die zo zat was als 100 russen!

hij ging an bar zitten en begon tegen een man te lallen die daar zat en die gaf al meteen aan dat hij Duitser was en hem niet verstond, de zatlap brabbelde nl iets wat op Engels leek. Toen deze hoorde dat ie tegenover een Duitser zat begon die vrij agressief te worden waarna de Duitser dus weg ging. Ik zat 2 tafeltjes vd bar en begon me dus al lichtelijk te ergeren over die koekswaus en hij bleef maar lallen terwijl er geen mens naast hem zat, drank kreeg hij niet meer vd bediening alleen koffie en dus vertrok hij,nadat hij 1st ff met z'n klauwen aan n serveerster moest zitten:mad:...... hehe rust dacht ik! nou.....15min later

kwam hij weer binnen, ik was ondertussen an de praat geraakt met een andere NL-chauffeur die wist mij te vertellen dat die zatlap een uurtje eerder al een keer had overgegeven in t restaurant en daarna "out" was gegaan waarna de ambulance is gekomen maar hij wilde niet mee dus die weer weg:eek:. maar goed wij zaten dus wat te kletsen en ik zat me meer en meer om die gast te ergeren en toen jawel vond hij t nodig om aan onze tafel te komen staan....ik keek hem dus eens op n "boze Dennis"-manier aan en zei tegen hem dat t beter was dat hij z'n mond zou houden maar hij bleef doorzeuren en zeiken waarna ik hem dus op een nog duidelijkere manier probeerde duidelijk te maken dat ik niet v zijn spatjes gediend was en dat hij heel snel moest maken dat hij wegkwam.

wat ik allemaal in t Engels door die gast naar mijn kop geslingerd kreeg zal ik jullie maar besparen maar die andere NL-chauffeur vond t ook wel welletjes en zei gaan we naar de auto of gaan we een nachtje naar t polite-bureau?:D we hebben wijselijk maar voor t 1ste gekozen maar t zat er niet ver vanaf dat ik voor de 1ste keer in mijn loopbaan een collega voor zijn kop zou hebben geslagen....WAT EEN IDIOOT!!!!!!!.....drink dan niet.....:hamer::hamer::hamer:

gr.Den

die eikel moet wel erge verwensiningen naar je hoofd geslingerd hebben

denk dat je niet zo gauw kwaad bent te krijgen

:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ken hem niet persoonlijk, maar als je ruzie met hem krijgt is het je eigen schuld.

dennis is een goeie hoor!

waren alle limburgers maar zo..... ;)

ik ken dennis persoonlijk.

als ik ooit ruzie met hem krijg, dan zal ik adriaantje de schuld geven.

idee van ibo :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou bedankt maar weer he:D

haal ik gewoon n lekker merlot,je

maken we hem met z,n 3,en soldaat is da wa

let maar op op de route van en naar bretagne, daar zit ik regelmatig.

kunnen we gezellig samen gefrustreerd doen (om het ontopic te houden ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

met Dennis krijg je geen mot, dan ben je echt ver van de wereld en als het ooit zover komt dan

dreig ik hem gewoon om het glas van zijn rechterkoplamp in te slaan, wedden dat ie dan vraagt of we een biertje gaan doen?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vanmorgen moest ik bijna een jogger (zo'n hardloper) van de grille afschrapen omdat ie gewoon een stoplicht negeerde .

Ik had het raampje al naar beneden en vroeg de man of ie kleurendoof was :stom:

Zegt die knuppel dat ik moet uitkijken :eek:......

Het is verdikke de omgekeerde wereld , moeten we de ogen al voor en achter in het hoofd hebben vanwege de fietsers beginnen nu de voetgangers ook al vreemde neigingen te vertonen :hamer::hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik was gisteravnd ff lichtelijk gefrustreerd.....stond in Habay, was er rond 21u en zat net te eten toen er een of ander wazig figuur binnen kwam die zo zat was als 100 russen!

hij ging an bar zitten en begon tegen een man te lallen die daar zat en die gaf al meteen aan dat hij Duitser was en hem niet verstond, de zatlap brabbelde nl iets wat op Engels leek. Toen deze hoorde dat ie tegenover een Duitser zat begon die vrij agressief te worden waarna de Duitser dus weg ging. Ik zat 2 tafeltjes vd bar en begon me dus al lichtelijk te ergeren over die koekswaus en hij bleef maar lallen terwijl er geen mens naast hem zat, drank kreeg hij niet meer vd bediening alleen koffie en dus vertrok hij,nadat hij 1st ff met z'n klauwen aan n serveerster moest zitten:mad:...... hehe rust dacht ik! nou.....15min later

kwam hij weer binnen, ik was ondertussen an de praat geraakt met een andere NL-chauffeur die wist mij te vertellen dat die zatlap een uurtje eerder al een keer had overgegeven in t restaurant en daarna "out" was gegaan waarna de ambulance is gekomen maar hij wilde niet mee dus die weer weg:eek:. maar goed wij zaten dus wat te kletsen en ik zat me meer en meer om die gast te ergeren en toen jawel vond hij t nodig om aan onze tafel te komen staan....ik keek hem dus eens op n "boze Dennis"-manier aan en zei tegen hem dat t beter was dat hij z'n mond zou houden maar hij bleef doorzeuren en zeiken waarna ik hem dus op een nog duidelijkere manier probeerde duidelijk te maken dat ik niet v zijn spatjes gediend was en dat hij heel snel moest maken dat hij wegkwam.

wat ik allemaal in t Engels door die gast naar mijn kop geslingerd kreeg zal ik jullie maar besparen maar die andere NL-chauffeur vond t ook wel welletjes en zei gaan we naar de auto of gaan we een nachtje naar t polite-bureau?:D we hebben wijselijk maar voor t 1ste gekozen maar t zat er niet ver vanaf dat ik voor de 1ste keer in mijn loopbaan een collega voor zijn kop zou hebben geslagen....WAT EEN IDIOOT!!!!!!!.....drink dan niet.....:hamer::hamer::hamer:

gr.Den

goed gehandeld Dennis, ik zou hem dus bij kop en kont naar buiten hebben gesmeten. !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vanmorgen moest ik bijna een jogger (zo'n hardloper) van de grille afschrapen omdat ie gewoon een stoplicht negeerde .

Ik had het raampje al naar beneden en vroeg de man of ie kleurendoof was :stom:

Zegt die knuppel dat ik moet uitkijken :eek:......

Het is verdikke de omgekeerde wereld , moeten we de ogen al voor en achter in het hoofd hebben vanwege de fietsers beginnen nu de voetgangers ook al vreemde neigingen te vertonen :hamer::hamer:

Gelijk heeftie, uit je ritme moeten is frusterend;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden