[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Spin-off


Gast edwin

Recommended Posts

Vanmorgen vroeg voelde ik de trekker ook even achter weg glijden,op hagelnieuwe banden.Ik was onderweg naar Leeuwarden en toen ik heel rustig vanaf de A12 de A50 weer opdraaide,ik vertrouwde het niet helemaal,voelde ik hem even gaan.Het is erg verraderlijk.Op veel stukken is er niets aan de hand maar plaatselijk kun je je lelijk vergissen of laten verrassen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vanmorgen vroeg voelde ik de trekker ook even achter weg glijden,op hagelnieuwe banden.Ik was onderweg naar Leeuwarden en toen ik heel rustig vanaf de A12 de A50 weer opdraaide,ik vertrouwde het niet helemaal,voelde ik hem even gaan.Het is erg verraderlijk.Op veel stukken is er niets aan de hand maar plaatselijk kun je je lelijk vergissen of laten verrassen.

Hagelnieuw rijdt zowiezo niet fijn,

rij er eerst maar een week mee, worden ze al beter:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hagelnieuw rijdt zowiezo niet fijn,

rij er eerst maar een week mee, worden ze al beter:ja:

Hij zwabbert inderdaad echt alle kanten op :D Vooral insturen bij bochten op snelheid is even vervelend.Net of hij niet naar het stuur wil luisteren en dan toch maar besluit het wel te doen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij zwabbert inderdaad echt alle kanten op :D Vooral insturen bij bochten op snelheid is even vervelend.Net of hij niet naar het stuur wil luisteren en dan toch maar besluit het wel te doen :(

klopt, ik hou er ook niet zo van als er net nieuwe sloffen onder zitten.

dan hoop ik maar op een paar zware vrachten, dan gaat het even wat sneller.

er zijn ook mensen die spinnend wegrijden om ze sneller te laten slijten.:mad:

zou ik niet doen, is zonde:hamer:

maar net op TV, over de snelwegen die afgesloten waren vandaag vanwege de gladheid, zei RWS had gemeld dat ze wel degelijk hadden gestrooid vannacht ondanks de ongelukken vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt, ik hou er ook niet zo van als er net nieuwe sloffen onder zitten.

dan hoop ik maar op een paar zware vrachten, dan gaat het even wat sneller.

er zijn ook mensen die spinnend wegrijden om ze sneller te laten slijten.:mad:

zou ik niet doen, is zonde:hamer:

maar net op TV, over de snelwegen die afgesloten waren vandaag vanwege de gladheid, zei RWS had gemeld dat ze wel degelijk hadden gestrooid vannacht ondanks de ongelukken vandaag.

ik heb er vorige maand nieuwe banden op gehad en eigenlijk nergens last van gehad

heb het er ook met de bandenboer over gehad over het "zwabbere" met nieuwe banden

en die vertelde mij ook dat het soms gewoon tusse de oren zat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben ik niet mee eens, want de eerste keer dat ik ooit nieuwe bandjes had wist ik niet eens dat het irritant was.

dat hoorde ik later toen ik het eens een keer vertelde tegen een collega:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik heb er vorige maand nieuwe banden op gehad en eigenlijk nergens last van gehad

heb het er ook met de bandenboer over gehad over het "zwabbere" met nieuwe banden

en die vertelde mij ook dat het soms gewoon tusse de oren zat

Behalve die ene keer dat jij vast stond en je meisje dat stond te filmen?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ben ik niet mee eens, want de eerste keer dat ik ooit nieuwe bandjes had wist ik niet eens dat het irritant was.

dat hoorde ik later toen ik het eens een keer vertelde tegen een collega:(

Niet iedereen heeft het gevoel voor een auto in de vingers. Voor een toetsenbord heeft ie ook geen gevoel.......... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Je kunt stellen, dat des te meer de banden zwabberen. des te beter (zachter) het loopvlak is.

Waardoor je een indicatie hebt over hoe goed de band ZOU kunnen presteren op sneeuw en ijs.

Toen ik "echte" winterbanden er onder kreeg was het zwabberen na een kleine 3000 km verdwenen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden