[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

lostijden lidl distributie centrums


michbosch

Recommended Posts

  • Reacties 237
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Hallo,

Weet iemand toevallig vanaf hoelaat je kan lossen bij een lidl DC ???

Ik moet morgen om 06:00u lossen in Weert maar zou graag iets eerder gaan omdat ik een behoorlijke rit voor de boeg heb en dus ook het weer niet echt meespeelt..

Bedankt !!

Vanaf 6u, je kan niet eerder. Weert is wel een goed adres, pas een nieuwe DC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Okee, ik los altijd deur 80/81/82, palletje of 10. Maximaal half uurtje. Net als Tiel en Heerenveen de beste, Etten is wat minder en Zwaag.........:mad:

Succes morgen!

Volgens mij los ik op 56/57 is diepvries moet getemperatuurd worden, geteld weet ik t allemaal... vaak ligt het niet aan de controleur maar aan het invoeren in het systeem zodat de controleur het ook daadwerkelijk kan controleren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee, ik los altijd deur 80/81/82, palletje of 10. Maximaal half uurtje. Net als Tiel en Heerenveen de beste, Etten is wat minder en Zwaag.........:mad:

Succes morgen!

zwaag is klote adres

wij doen daar actie productren van owim leveren

laats in zwaag van 5.45 tot 17.30 gestan:hamer:

hereveen is goud adres altijd binne uur weg als je er om 6 uur bent

tiel twijgel geval en etten ook

en dan heb je belgie ook nog das helemaal drama

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij los ik op 56/57 is diepvries moet getemperatuurd worden, geteld weet ik t allemaal... vaak ligt het niet aan de controleur maar aan het invoeren in het systeem zodat de controleur het ook daadwerkelijk kan controleren

nou meestal voere ze het meteen in en heb je het al een half uur op de vloer staan voordat die tinnus is een keer komt controleren (dat overkomt me in ieder geval vaker dan dat het meteen gecontroleerd word)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee in Courcelles had ik nooit geen problemen.Kwam er altijd met en pallet of 2a3 koeling en was binnen 20 minuten weg.Inclusief melden,naar achteren rijden en weer naar voren om de papieren te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ wimke, Belgie valt wel mee hoor, alleen courelles is kansloos. gullegem is de beste(leuke dame aan de balie!!) bornem ben ik ook zo weg en genk moet je een beetje mazzel hebben.

vandaag 8.15 in zwaag, 9.00 leeg....was nix te doen!

ja wij rijden altijd volle vrachte;)

en in courcelles krijg je gelijk een dock nummer dus denk je dat het vlot gaat kom je achter staan er nog 4 voor hetzelfde dock nummer te wachte:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn bedrijf die LIDL.

Twee weken geleden was ik op vrijdagmorgen in Hamburg met die sneeuwval en afsluitingen van snelwegen. Geef aan dat ik het niet red met de tijden in Wasbek bij Neumunster.

Er wordt gebeld met de Lidl dat het iets later wordt in verband met de weersomstandigheden.

De reactie was als volgt: had hij er maar rekening mee moeten houden, maandag is hij de eerste. (zou dus 20 minuten later dan de officiële lostijden aankomen)

Kon dus vanaf Hamburg met de 15 pallets terug komen om vervolgens op zondag weer te vertrekken met als tweede losadres de LIDL in Wasbek......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Fijn bedrijf die LIDL.

Twee weken geleden was ik op vrijdagmorgen in Hamburg met die sneeuwval en afsluitingen van snelwegen. Geef aan dat ik het niet red met de tijden in Wasbek bij Neumunster.

Er wordt gebeld met de Lidl dat het iets later wordt in verband met de weersomstandigheden.

De reactie was als volgt: had hij er maar rekening mee moeten houden, maandag is hij de eerste. (zou dus 20 minuten later dan de officiële lostijden aankomen)

Kon dus vanaf Hamburg met de 15 pallets terug komen om vervolgens op zondag weer te vertrekken met als tweede losadres de LIDL in Wasbek......

Gewoon doen zoals mij vorige werkgever. "Wil je het hebben, dan kom je het maar halen. Graag of helemaal niet. Het staat hier in de loods."

10 dagen later kwamen ze het halen, na diverse "dreig"telefoontjes :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gewoon doen zoals mij vorige werkgever. "Wil je het hebben, dan kom je het maar halen. Graag of helemaal niet. Het staat hier in de loods."

10 dagen later kwamen ze het halen, na diverse "dreig"telefoontjes :D:D:D

Zal ook wel niet helemaal werken in deze tijd, weer een opdrachtgever weg, of de Lidl zoekt een andere leverancier.:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal ook wel niet helemaal werken in deze tijd, weer een opdrachtgever weg, of de Lidl zoekt een andere leverancier.:hamer:

Wij rijden direct voor de producent, dus andere leverancier gaat niet, is een raamovereenkomst met alle LIDL's, En het betreft een A-merk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis al met al weer een treurige geschiedenis. Gaat helemaal nergens over.

Worden die extra km/uren ook vergoed of mag je werkgever die voor z'n rekening nemen?

-

Worden gelukkig vergoed. Alles in overleg met de producent, die regelen ook de rittenplanning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zwaag is klote adres

wij doen daar actie productren van owim leveren

laats in zwaag van 5.45 tot 17.30 gestan:hamer:

hereveen is goud adres altijd binne uur weg als je er om 6 uur bent

tiel twijgel geval en etten ook

en dan heb je belgie ook nog das helemaal drama

Dat is echt lang, gelukkig heb ik altijd maar 1 tot 4 EP'tjes bij me voor Zwaag. Planning probeert me altijd in te plannen rond de middag rond 11 of na 13:00 en niet op Maandag leveren.

Vaak laten ze me ook wel voor op volle wagens in Zwaag voor een paar EP'tjes als ze eruit zijn waar ik moet lossen. Op de een of andere manier weten ze maand op maand niet waar kattenmelk moet worden gelost en ben ik weer 3 telefoontjes over de intercom kwijt voor dat ik weet welk dok... :D

Als het me te gek word met wachttijd loop ik naar binnen of ik bel: lossen binnen 15 minuten of stik maar, ik ga geen uren wachten voor een paar ep's. De rekening voor het extra transport en/of wachturen stuurt mijn baas ook vriendelijk door naar de DC.

Ik heb nog wel meer te doen, aangezien ik altijd 15 tot 20 adressen per dag heb in NH of ZH...

ALDI en Plusmarkt, zelfde verhaal. Deen/Hoorn en AH/Zaandam zijn de enige DC's waar ik echt nóóit wachturen heb....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden