[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A28 weer open na incident met springer


Gast Cortrans

Recommended Posts

Gast Cortrans

maandag 3 januari 2011 08:16 uur

UTRECHT - De A28 tussen strand Horst en afrit Ermelo is maandagochtend in beide richtingen afgesloten geweest. Iemand wilde van een viaduct springen, maar werd daarvan weerhouden.

Vanaf Nijkerk stond het verkeer al vast. De vertraging liep op tot meer dan uur.

@ RTV-Utrecht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb een collega gehad die is zoiets overkomen in Italie, springer of wandelaar is niet geheel duidelijk, maar wel een hoop gedonder gehad en jarenlang nachtmerries.

Het zal je maar overkomen :ja:[/QUOTe]

Ik heb geen enkel respect of medelijden met iemand die zoiets wil doen...

Heb zelf ook zoiets meegemaakt maar dan met een automobilist die zichzelf beu was...:mad::mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op verzoek van de politie heeft een drietal vrachtwagenchauffeurs hun vrachtwagen onder het viaduct geparkeerd zodat de man bij een eventuele sprong minder diep zou vallen.
komt van T.O.

wedden dat dat morgen niet in zo'n ochtendblad staat? :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Die dacht ik wacht ff tot de eerste week van januari...Komt me qua kalender beter uit...Je ben dr lekker klaar mee!! Mn zwager heeft het ooit gehad tussen liile parijs,maar die sprong mis vanaf het viaduct...Maar gaat je niet in de koude kleren zitten...:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik kan zowieso niet begrijpen dat mensen op zo'n egoistische manier (proberen) zelfmoord plegen. :rolleyes: Hetzelfde geldt voor mensen die voor een trein springen. Je zult maar de machinist zijn of Brandweerman zijn die de boel moet opruimen. En dan zijn er mensen die zeggen... Daar kiest een Brandweerman zelf voor omdat ie bij de Brandweer gaat. Maar dat vindt ik een beetje kort door de bocht! Je kiest er als chauffeur toch ook niet voor dat zo een voor je vrachtwagen springt? Ik heb zoiets van... Als je het dan echt niet meer ziet zitten, eet dan een pot pillen leeg en ga rustig op je bed liggen ofzo?!

Is stukken minder shockerend voor degene die je vindt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is Barry dat je niet in iemands hoofd kan kijken.Je weet totaal niet wat er bij zo'n persoon door zijn/haar hoofd gaat.En als je zelfmoord eenmaal in je hoofd heb moet je denk ik alleen het moment afwachten dat je er ook echt het lef voor heb.De manier waarop is dan denk ik voor die persoon niet relevant.

Weet iemand nog dat er vorig jaar in Vucht dat treinongeluk was?Was iemand waar ik elke dag mee te maken had op mijn werk.Wij zagen helemaal niets aan hem.Hij was stil,behulpzaam en op zich zelf.Maar er was niemand die ook maar iets vreemds aan hem ontdekte.Totdat wij op maandag te horen kregen dat het geen ongeluk was.

Zoiets komt knetterhard aan en om zo'n persoon egoistisch te noemen gaat mij erg ver.Nogmaals je weet totaal de achtergrond niet,de beweegredenen niet en je kan ook niet in iemands hoofd kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het probleem is Barry dat je niet in iemands hoofd kan kijken.Je weet totaal niet wat er bij zo'n persoon door zijn/haar hoofd gaat.En als je zelfmoord eenmaal in je hoofd heb moet je denk ik alleen het moment afwachten dat je er ook echt het lef voor heb.De manier waarop is dan denk ik voor die persoon niet relevant.

Weet iemand nog dat er vorig jaar in Vucht dat treinongeluk was?Was iemand waar ik elke dag mee te maken had op mijn werk.Wij zagen helemaal niets aan hem.Hij was stil,behulpzaam en op zich zelf.Maar er was niemand die ook maar iets vreemds aan hem ontdekte.Totdat wij op maandag te horen kregen dat het geen ongeluk was.

Zoiets komt knetterhard aan en om zo'n persoon egoistisch te noemen gaat mij erg ver.Nogmaals je weet totaal de achtergrond niet,de beweegredenen niet en je kan ook niet in iemands hoofd kijken.

Ik bekeek het vanuit het oogpunt van die gene die zoiets mee moet maken. Natuurlijk vindt ik het erg dat sommige mensen zo met zichzelf in de knoop zitten dat ze voor deze optie kiezen. Maar gezien vanuit het oogpunt van de chauffeur of treinmachinist

die het overkomt is het toch wel één van de meest egoistische manieren om er een einde aan te maken.

Natuurlijk weet je niet wat er bij zo iemand in zijn hoofd omgaat. Voor een goed half jaar terug sprong er hier in de buurt een mannetje van 12 voor de trein. Ja... Daar wordt ik ook héél erg stil van! En dan vraag ik me af wat zo'n kereltje in vredesnaam allemaal meegemaakt heeft dat het zover gekomen is. Zou hij gepest zijn op school? Gaat het thuis niet goed? Zeg het maar...

Een neefje van me heeft het ook gedaan. Die jongen was ook pas 17. Ook hij heeft voor de trein gekozen. En aan hem was voor de buitenwereld ook niks te merken. Zelfs m'n oom en tante en zijn broers hebben helemaal niks aan hem gemerkt. Op school ging

alles goed, en op zijn stageplaats ging alles perfect, en had hij net een zaterdagbaan / vakantiewerk aangeboden gekregen.

Alleen kan ik me er geen voorstelling bij maken dat hoe erg het ook allemaal zou zijn, ik ervoor zou kiezen om zelfmoord te plegen. Dat wil uiteraard absoluut niet zeggen dat alle mensen hetzelfde zijn. Alleen diegene die het vanaf de andere kant meemaken dragen het wel voor de rest van hun leven mee.

Nu heb ik het van 2 kanten uitgelegd i.p.v. alleen vanaf de kant van diegene die het overkomt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is Barry dat je niet in iemands hoofd kan kijken.Je weet totaal niet wat er bij zo'n persoon door zijn/haar hoofd gaat.En als je zelfmoord eenmaal in je hoofd heb moet je denk ik alleen het moment afwachten dat je er ook echt het lef voor heb.De manier waarop is dan denk ik voor die persoon niet relevant.

Weet iemand nog dat er vorig jaar in Vucht dat treinongeluk was?Was iemand waar ik elke dag mee te maken had op mijn werk.Wij zagen helemaal niets aan hem.Hij was stil,behulpzaam en op zich zelf.Maar er was niemand die ook maar iets vreemds aan hem ontdekte.Totdat wij op maandag te horen kregen dat het geen ongeluk was.

Zoiets komt knetterhard aan en om zo'n persoon egoistisch te noemen gaat mij erg ver.Nogmaals je weet totaal de achtergrond niet,de beweegredenen niet en je kan ook niet in iemands hoofd kijken.

:ok:(voor Edwin zn tekst)

ongelofelijke reacties hier. Gelukkig weet hier waarschijnlijk niemand hoe die persoon zich gevoeld heeft. En Barry laat ik je dit zeggen een pot pillen, een touw of wat ook waar een ander niet bij betrokken is: ook dat is echt geen fijn gezicht en ook die worden gevonden door de brandweer/ huisarts/ politie of familie.

Maar ja deze discussie is hier al vaker geweest, beetje respect of zeg er niks over, maar ga niet veroordelen over iets waar je (hier bedoel ik niet Barry in het bijzonder mee) geen verstand van hebt.

Vraag maar eens voorzichtig aan mensen die het van kortbij meegemaakt hebben...krijg je een ander verhaal te horen dan de kort door de bocht reacties hier.

Als je een ziekte in je lijf hebt wat dodelijk is en je kiest voor euthanasie vind iedereen je sterk. Heb je een ziekte in je hoofd en kies je voor de dood dan ben je een kneus.

En natuurlijk is het vreselijk voor degene die hem vind of die betrokken raakt bij zelfdoding, dat ontken ik zeker niet. Ik gun het echt helemaal niemand! Maar brand iemand niet af waar je geen verstand van hebt, of waar je je niet in wil/kan verdiepen.

De mening van.... (ergens gejat)

bewerkt door sjoeke
kromme zin recht gezet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het probleem is Barry dat je niet in iemands hoofd kan kijken.Je weet totaal niet wat er bij zo'n persoon door zijn/haar hoofd gaat.En als je zelfmoord eenmaal in je hoofd heb moet je denk ik alleen het moment afwachten dat je er ook echt het lef voor heb.De manier waarop is dan denk ik voor die persoon niet relevant.

Weet iemand nog dat er vorig jaar in Vucht dat treinongeluk was?Was iemand waar ik elke dag mee te maken had op mijn werk.Wij zagen helemaal niets aan hem.Hij was stil,behulpzaam en op zich zelf.Maar er was niemand die ook maar iets vreemds aan hem ontdekte.Totdat wij op maandag te horen kregen dat het geen ongeluk was.

Zoiets komt knetterhard aan en om zo'n persoon egoistisch te noemen gaat mij erg ver.Nogmaals je weet totaal de achtergrond niet,de beweegredenen niet en je kan ook niet in iemands hoofd kijken.

Nee, maar hij/zij maakt complete mensenlevens geestelijk kapot, als ook familieleden en andere die erbij betrokken zijn en zelf.....? Ik heb zelf zo'n ongeluk meegemaakt en dan noem je zo iemand echt egoistisch, en niet alleen dat.:mad:

En Iedereen het zo erg voor de familie en vrienden vinden van het "slachtoffer"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee, maar hij/zij maakt complete mensenlevens geestelijk kapot, als ook familieleden en andere die erbij betrokken zijn en zelf.....? Ik heb zelf zo'n ongeluk meegemaakt en dan noem je zo iemand echt egoistisch, en niet alleen dat.:mad:

En Iedereen het zo erg voor de familie en vrienden vinden van het "slachtoffer"

En dat probeerde ik te zeggen! Ik geloof gelijk dat als je zoiets meemaakt dat je die persoon egoistisch noemt!

En Sjoeke... Nu ga je weer lopen hakken... Maar jij weet helemaal niks van waar ik verstand van heb!!! :mad: :mad: :mad:

M'n schoonvader is 53 en als hij geluk heeft dan heeft hij nog 2 jaar te leven! De beste man is ook "geestelijk" ziek! Zoek maar eens op... Lewy body Dementie. Ik heb uren met hem zitten praten, en ook zelfmoord is ter sprake gekomen! Maar dat vindt hij zelf ook egoistisch! Euthenasie is uiteraard een héél ander verhaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Barry,

ik denk dat je me nu heel erg verkeerd leest/begrijpt.

Ik haal jou naam aan tussen aanhalingstekens omdat ik je VAN TE VOREN persoonlijk aansprak. De tussen haakjes zin daar geef ik mee aan dat ik het niet meer tegen jou heb....snapppie?

Ik heb nog wat aan het bericht veranderd omdat ik de zin krom vond en dacht dat je dat verkeerd zou begrijpen..heeft dus niet geholpen?

dus opnieuw:

knip:Gelukkig weet hier waarschijnlijk niemand hoe die persoon zich gevoeld heeft. En Barry laat ik je dit zeggen een pot pillen, een touw of wat ook waar een ander niet bij betrokken is: ook dat is echt geen fijn gezicht en ook die worden gevonden door de brandweer/ huisarts/ politie of familie.

Maar ja deze discussie is hier al vaker geweest, beetje respect of zeg er niks over, maar ga niet veroordelen over iets waar je (hier bedoel ik niet Barry in het bijzonder mee, hier bedoel ik iedereen mee en niet speciaal Barry) geen verstand van hebt.

Vraag maar eens voorzichtig aan mensen die het van kortbij meegemaakt hebben...krijg je een ander verhaal te horen dan de kort door de bocht reacties hier.(en hier bedoel ik dus weer niet specifiek barry mee) knip.....

Daarbij had ik alleen je eerste bericht gelezen, je 2e bericht is verschenen terwijl ik reageerde (kun je aan de tijd wel zien).

Dus na mijn posten zie ik na 10 minuten dat jij er nog een bericht bij gezet hebt.

Duidelijk zo? Anders per PB, je weet als ik het niet met je eens ben dat ik het je zeg, dus zeg ik het nu ook als ik denk dat je me niet goed begrepen hebt (of ik het nog steeds krom neergegooid heb)

snelle aanvulling: met geen verstand hebben van bedoel ik niet dat je er nooit mee te maken hebt gehad, daar bedoel ik mee diegenen (DUS NIET BARRY:DIN HET BIJZONDER) die geen idee hebben wat daar in dat hoofd rondgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@Barry,

ik denk dat je me nu heel erg verkeerd leest/begrijpt.

Ik haal jou naam aan tussen aanhalingstekens omdat ik je VAN TE VOREN persoonlijk aansprak. De tussen haakjes zin daar geef ik mee aan dat ik het niet meer tegen jou heb....snapppie?

Ik heb nog wat aan het bericht veranderd omdat ik de zin krom vond en dacht dat je dat verkeerd zou begrijpen..heeft dus niet geholpen?

dus opnieuw:

knip:Gelukkig weet hier waarschijnlijk niemand hoe die persoon zich gevoeld heeft. En Barry laat ik je dit zeggen een pot pillen, een touw of wat ook waar een ander niet bij betrokken is: ook dat is echt geen fijn gezicht en ook die worden gevonden door de brandweer/ huisarts/ politie of familie.

Maar ja deze discussie is hier al vaker geweest, beetje respect of zeg er niks over, maar ga niet veroordelen over iets waar je (hier bedoel ik niet Barry in het bijzonder mee, hier bedoel ik iedereen mee en niet speciaal Barry) geen verstand van hebt.

Vraag maar eens voorzichtig aan mensen die het van kortbij meegemaakt hebben...krijg je een ander verhaal te horen dan de kort door de bocht reacties hier.(en hier bedoel ik dus weer niet specifiek barry mee) knip.....

Daarbij had ik alleen je eerste bericht gelezen, je 2e bericht is verschenen terwijl ik reageerde (kun je aan de tijd wel zien).

Dus na mijn posten zie ik na 10 minuten dat jij er nog een bericht bij gezet hebt.

Duidelijk zo? Anders per PB, je weet als ik het niet met je eens ben dat ik het je zeg, dus zeg ik het nu ook als ik denk dat je me niet goed begrepen hebt (of ik het nog steeds krom neergegooid heb)

Sorry dat ik boos werd. Ik heb je inderdaad niet goed begrepen. Dat is soms ook het probleem met berichten typen. Als je gewoon een gesprek hebt met iemand, dan komt het vaak ook heel anders over.

Maar natuurlijk ben ik helemaal met je eens dat wij ons er geen voorstelling van kunnen maken van wat er in iemand zijn hoofd omgaat als hij zulke plannen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik boos werd. Ik heb je inderdaad niet goed begrepen. Dat is soms ook het probleem met berichten typen. Als je gewoon een gesprek hebt met iemand, dan komt het vaak ook heel anders over.

Maar natuurlijk ben ik helemaal met je eens dat wij ons er geen voorstelling van kunnen maken van wat er in iemand zijn hoofd omgaat als hij zulke plannen heeft.

wat was het handig als je de stem toon in je hoofd kunt laten horen op het forum....Freddy ik krijg de rechten he?Mega uitvinding al zeg ik het zelf.

Barry, ik was al blij dat ik achteraf las dat je het van 2 kanten probeert te zien;)Ik klaag niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wat was het handig als je de stem toon in je hoofd kunt laten horen op het forum....Freddy ik krijg de rechten he?Mega uitvinding al zeg ik het zelf.

Barry, ik was al blij dat ik achteraf las dat je het van 2 kanten probeert te zien;)Ik klaag niet.

Hebben we dat gelukkig ook weer uit de wereld. ;):kiss:

Zou inderdaad een mooie uitvinding zijn! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?10250-Ongeval&highlight=dodelijk+ongeval

Misschien dat degene die het niet egoistisch vinden om voor een trein/vrachtauto te springen/rijden even hier willen kijken.

BULLSHIT..

Het heeft NIKS met egoistisch te maken.. de mensen die zover heen zijn denken aan niets anders dan dat ze het niet meer willen.. jouw tere zieltje telt dan helemaal niet mee.. het enige wat ze willen is doodgaan.

Het komt egoistisch over.. dat is heel wat anders.. verplaats je eens in de mensen die het niet meer zien zitten..

Als je dat niet kan.. heb je nooit diep genoeg gezeten om te beseffen hoe iemand door sores in de war kan raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat werkt ook niet Ro.Dan zijn er waarschijnlijk veel meer mensen met een trauma.

Origineel gepost door MJPaauwe viewpost-right.png

http://www.chauffeursforum.nl/showth...delijk+ongeval

Misschien dat degene die het niet egoistisch vinden om voor een trein/vrachtauto te springen/rijden even hier willen kijken.

Hier stond me wel iets van bij maar wist niet meer of jij het was of niet.

Hoe je het ook bekijkt er zijn altijd mensen die er mee geconfronteerd worden die er niets mee te maken hebben.Of je nu van een flat springt,voor een trein springt of frontaal tegen een (vracht)auto rijd.Het is en blijft voor alle betrokkenen een loodzware ervaring.

Het kan ook niet anders of ik kijk er anders tegenaan dan MJPauwe.Hij heeft het daadwerkelijk mee gemaakt.Maar goed dat mensen verschillende meningen hebben anders was er weinig te discuseren ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot
BULLSHIT..

Het heeft NIKS met egoistisch te maken.. de mensen die zover heen zijn denken aan niets anders dan dat ze het niet meer willen.. jouw tere zieltje telt dan helemaal niet mee.. het enige wat ze willen is doodgaan.

Het komt egoistisch over.. dat is heel wat anders.. verplaats je eens in de mensen die het niet meer zien zitten..

Als je dat niet kan.. heb je nooit diep genoeg gezeten om te beseffen hoe iemand door sores in de war kan raken.

Een goede vriendin van me heeft het voor de kerst geprobeerd,gelukkig voor iedereen is het niet gelukt(ze heeft 2 kids) Praat het zeker niet goed wat ze gedaan heeft,ze kan er zelf ook geen verklaring voor geven..Heb ook tegen dr gezegd je hebt 2 lieve kids..Kreeg als antwoord ja in jou ogen wel...Ze zit nu in een speciaal ziekenhuis,en krijgt daar behandeling en begeleiding...Kontakt met de kids heeft ze niet,die zijn uit huis geplaatst

Dus ja je kan echt niet in iemands hoofd kijken...Hoop van harte dat ze er weer bovenop komt,maar gaat nog niet echt lekker met haar..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Een goede vriendin van me heeft het voor de kerst geprobeerd,gelukkig voor iedereen is het niet gelukt(ze heeft 2 kids) Praat het zeker niet goed wat ze gedaan heeft,ze kan er zelf ook geen verklaring voor geven..Heb ook tegen dr gezegd je hebt 2 lieve kids..Kreeg als antwoord ja in jou ogen wel...Ze zit nu in een speciaal ziekenhuis,en krijgt daar behandeling en begeleiding...Kontakt met de kids heeft ze niet,die zijn uit huis geplaatst

Dus ja je kan echt niet in iemands hoofd kijken...Hoop van harte dat ze er weer bovenop komt,maar gaat nog niet echt lekker met haar..

Gelukkig voor iedereen (en vooral voor haarzelf en voor de kinderen) is het niet gelukt. Ik hoop voor jullie dat ze er na de juiste hulp zelf ook anders over gaat denken. Sterkte!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Personen die suicidaal zijn zullen hetgeen wat er in hun hoofd rondspookt ook daadwerkelijk trachten te voltooien.

Doorgaans leven zij in een "andere wereld", en zijn ze alleen met hen zelf bezig.

Zeker niet met de gevolgen van hun actie.

Ze zullen voor een optie kiezen die 100% resultaat geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden