[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Nieuwe truck, oud nummerbord


Holland

Vraag

  • Forumlid

Hallo mensen,

Ik heb me dit al eens eerder afgevraagd. Ik heb al eens een nieuw model Mercedes Atego gezien met een BG-..-.. nummerbord, en nu zit ik de Dakar te kijken en zie ik een nieuw model Daf Cf met een BD-..-.. nummerbord:ja: Nu is mijn vraag: Is daar een speciale reden voor en hoe kan het dat er eventueel bestaande oude nummer platen op nieuwe trucks worden geplaatst?

Groeten Holland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0

als je gister nou de dakar gekeken had had je gehoord dat ie vorig jaar total loss gegaan is en er een nieuwe cabine op zit.........is de ouwe wagen waar jantje lammie vorig jaar mee gekoprolt heeft:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik denk dat het "chassis" wel oud is maar dat dus alleen de cabine van een nieuw model is, en dat kan dus wel.

Dank u:ok:

als je gister nou de dakar gekeken had had je gehoord dat ie vorig jaar total loss gegaan is en er een nieuwe cabine op zit.........is de ouwe wagen waar jantje lammie vorig jaar mee gekoprolt heeft:D

Dank u:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Over nummerborden gesproken.

De laatste tijd zie ik vrijwel dagelijks wagens van Nagtegaal als een gek langs blèren als wij staan te koppelen en de lading zekeren. Ik dacht laatst ff het kenteken onthouden en wanneer het weer gebeurt met de zelfde wagen kan er natuurlijk spontaan een balk of rong van de wagen vallen net voor zijn wagen, maar geen kentekenplaat te vinden op de wagen.

Laatst stonden er verschillende wagens achterelkaar geparkeerd, maar geen van alleen had er een kentekenplaat opzitten:confused:

De nummerplaat zit soms achter de voorruit,onder het"verlicht kruis":D:D

http://www.nagtegaaltransport.nl/images/slides/7nagtegaal.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Laat er vanmiddag nou weer een geparkeerd staan.

FF een foto gemaakt .[ATTACH=CONFIG]25250[/ATTACH]

Dit is een wagen van Sebastiaan Nagtegaal uit Nieuwegein.

Sinds 2009 is het van Sebastiaan Nagtegaal.

Wegens omstandigheden is "M Nagtegaal & Vr. - Bunnik" gestopt, en is Sebastiaan Nagtegaal vanuit Nieuwegein verder gegaan. In dit topic mogen foto's van de beide bedrijven worden geplaatst omdat de overgang wat geleidelijk is gegaan.

Kwam vandaag ook een rood witte scania tegen met die naam erop,en geblindeerde ramen,is dat dezelfde dan?
:ja:

pc303388border.jpg

Foto Rick van der Mark.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wat quotes uit een ander forum: :stom:

En is een nummerplaat voorraan niet verplicht...?

jawel maar die doet sebastiaan er niet op.

vindt ie niet mooi.

tot nu toe 1 bekeuring gehad dus over al die jaren gezien .

lekker belangrijk haha

Sebas is een volhouder en idd tot nu in al die tijd eenmaal een boete

wees niet bang, die nr plaat komt er echt niet op hoor.. hij zit er nu al vanaf het begin niet op ... die 45 € heeft ie er wel voor over als die word gepakt...

hobby mag toch geld kosten ??

Bron: http://www.truckfanclub.be/phpBB/viewtopic.php?f=19&t=1457
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Wat quotes uit een ander forum: :stom:

Bron: http://www.truckfanclub.be/phpBB/viewtopic.php?f=19&t=1457

Nu haal je ook wel echt een forum van hoog nivo aan....:(

Iemand van dat forum reed een truck(mooi ding wel) aan strond op een rechte weg, total loss, en het enige waar ze zich op het forum druk om maakten: wanneer komt je nieuwe trekker???

:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Net als bij de bestel en personenwagens.. bbb-01-b.

Appart dat ze deze combinatie gebruiken voor vrachtauto's. luxe auto's hadden eerst bb-01-bb / bb-bb-01 en als laatste van deze reeks. 01-bb-bb

Dan slaan ze dus bij de vrachtauto's een letter/cijfer combinatie over? Of heb ik het nu mis

Zal wel miet lang meer duren , ze zijn nu al BZ-X

Gisteren zag ik er één met BZ-XD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Appart dat ze deze combinatie gebruiken voor vrachtauto's. luxe auto's hadden eerst bb-01-bb / bb-bb-01 en als laatste van deze reeks. 01-bb-bb

Dan slaan ze dus bij de vrachtauto's een letter/cijfer combinatie over? Of heb ik het nu mis

Gisteren zag ik er één met BZ-XD

01-BB-BB kan niet, ook die serie is namelijk gebruikt voor bestelbussen. Het wordt bij mijn weten 01-BBB-1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden