Forumlid michbosch Geplaatst 13 januari 2011 Forumlid Share Geplaatst 13 januari 2011 Ik moest net lossen in Raalte en door een fout in het systeem heb ik daar rond de 2,5 uur staan wachten. Daardoor moest ik in Raalte een plekje gaan zoeken ivm de arbeidstijd. Toevallig kwam ik op de heenweg een wegrestaurant tegen genaamd de Heuvel. In eerste instantie wilde ik doorrijden omdat het er nogal oud en verlaten uitziet, maar ik moet toch iets. Daarom toch maar gestopt en eerst iets wezen drinken, toen de kaart gevraagd en een heerlijke kalfslever met spek en ui besteld. Binnen 20 minuten stond er een heet stomend bord (uiteraard met iets op het bord wat leek op kalflever met spek en ui). Ik moet zeggen uiterlijk is inderdaad niet alles, want het eten was verukkelijk !!! Eigenaar kwam div malen vragen of ik voldoende had dus eigenlijk raad ik hem wel aan !) De douche is schoon en daar is alles meegezegt, maar goed, ik kon douchen en dat vind ik altijd wel fijn !!! Ik geef deze tent eigenlijk toch wel een 7,5 !!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid funtrucker Geplaatst 13 januari 2011 Forumlid Share Geplaatst 13 januari 2011 Maar jouw plan was de lichtmis:D, gezien een ander topic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid michbosch Geplaatst 13 januari 2011 Auteur Forumlid Share Geplaatst 13 januari 2011 Maar jouw plan was de lichtmis:D, gezien een ander topic? Nouja, gezien de reacties bedank ik !!! Misschien als het ooit niet anders kan, maar de Raket is mij wel bekend en dan doen we die maar.. Helaas werd het geen van beide !! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Marnix Geplaatst 13 januari 2011 Forumlid Share Geplaatst 13 januari 2011 Tussen Raalte en Zwolle heb je ook nog: http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?27138-Restaurant-De-Mol-Wijthmen-%28tussen-Zwolle-en-Heino%29 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid theo28 Geplaatst 13 januari 2011 Forumlid Share Geplaatst 13 januari 2011 heb er weleens moeten lossen, aardige mensen..............en een lekker bakkie koffie:ok: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Gerjan Geplaatst 2 februari 2012 Forumlid Share Geplaatst 2 februari 2012 Deze zit dicht. Zit nu een cafetaria in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts