[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

salaris


erikjee

Vraag

  • Forumlid

Hallo,

Ik ben op dit moment bezig met een omscholing naar vrachtwagenchauffeur. Momentaan volg ik de C opleiding waarnaa ik CE en adr en tank wil doen. Kan iemand mij aangeven wat het gemiddelde salris van een binnenlandse and internationale chauffeur is exlusief en inclusief gemiddelde onrgelmatigheidstoeslag.

Wanneer val je in fuctieschaal F /G/H.

Groet,

erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Aannames zijn dat. Ik geloof daar niet in. Mijn werkgevers kunnen nu al geen goede chauffeurs vinden voor bepaalde werkzaamheden. Bovendien is de economie nog steeds niet erg op dreef, mocht die weer gaan als de brandweer... Een weinig instroom van chauffeurs plus een lichting die met pensioen gaat...

Ik verheug me op de toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Klopt Huub, kijk wat voor veranderingen we nu al ondergaan ende techniek zal niet stil blijven staan.En waar we over vijf jaar staan? Ik weet het niet, misschien zijn er dan een paar gekke moslims geweest die de hele samenleving hebben ontwricht en het woord beschaving ook in rook hebben doen laten op gaan. Niet om te daarmee de problemen die we in de toekomst we te schrjven maar het loopt zoals het loopt.. je kan weinig meer doen dan aanpassen. Kan je nu wel gaan denken hoe het eruit ziet over vijf jaar... je gaat toch ook niet in je kist leggen vannacht omdat je morgen dood kan gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Op een enkele uitzondering na zullen we geen overuren meer maken, dat gaan de buitenlanders voor ons doen  ;)

Worden dit soort dingen je ingefluisterd op die bijeenkomsten ?

We willen geen uren maken, tenminste, een klein gedeelte van ons. En die proberen met fabeltjes de rest mee te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Maar zeg eens eerlijk: wie staat er nu daadwerkelijk op (een gemiddelde van) 48 uur?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

De meeste gelukkig niet. Totdat er weer iemand wakker word en gaat lopen huilen dat er gehandhaaft moet worden. In de hoop dat dan bet basis salaris omhoog gaat.

Een beetje hetzelfde als de 45 uur weekendrust in de cabine. Die willen "we" nu in een hotel doorbrengen. Onder het mom van sociaal maar eigenlijk willen we al die goedkope krachten terug naar het land van herkomst hebben toch ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Maar zeg eens eerlijk: wie staat er nu daadwerkelijk op (een gemiddelde van) 48 uur?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

 

 

Op dit moment word weinig op gecontroleerd,maar men overtreed wél de regels.

Als er gecontroleerd gaat worden ben je de sjaak ,er is dan geen weg terug.

 

Zie t maar als de snelheid op de Duitse autobahn;je mag maar 80.maar als je tussen de 85 en 90 blijft zegt memn er weiniog van,maar als ze gericht gaan controlern heb je geen poot om op te staan.

 

Dat er nu met de 48 urige werkweek weinig gedaan word is geen reden om andere regelingen,zoals de 45 urige rusdt inde cabine,kwakkeloos te accepteren,anders sta je oover eenn poos ook weer voor n voldongen feit dat je eigenlijk niet wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Om het hardst roepen?

 

Ik zie en hoor om me heen steeds vaker dat de chauffeurs samen met hun werkgever tot een afspraak komen over de te maken uren. Bij Simon Loos en ook Zandebergen kun je 2 3 of 4 dagen per week werken, ook kun je alle zaterdagen werken of wat je wil.

 

Gewoon in overleg met je werkgever.

 

Ik ben er wel voorstander van om meer verantwoording neer te leggen bij de werknemer zelf. De meeste werknemers zijn heel goed in staat zelf aan te geven waar hun voorkeuren liggen. Ga het niet verplichten in wetten en regels. Er is al teveel naar de klote geholpen omdat wetten en regels waarvan we dachten dat het goed voor ons was zich tegen ons keerden.

 

Laten we nu proberen niet no meer van die fouten te maken. Geef werknemers het recht om minder te werken als ze dat willen maar ga dit niet voor iedereen vastleggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Hmmmm....

Zal ik mijn :zegtniets:  maar houden.....

 

(mompeld iets over een 37,5 urige werkweek :D )

 

Ik zelf vind 60 uur per week netjes en geen probleem. Dan kun je evengoed nog wat verdienen en ben je de weekenden thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik kan het met 40 uur verdienen. Geen probleem.

 

En ik denk dat iedere chauffeur dat kan......

 

Maar.......

 

 

(ik ben niet helemaal dom)

 

We hebben ons jarenlang rijk gerekend. Want we konden heel makkelijk uren maken zdat we wel een nieuwe auto konden kopen en een huis wat eigenlijk net iets te duur was. Alles kon totdat er een paar wijzen vonden dat we te veel uren maakte en dit met allerlei regels proberen terug te dringen. Dat terug dringen lukt ze aardig maar de salarissen omhoog krijgen lukt niet echt. Ipv hogere (  at het voor jongere weer aantrekkelijk moest maken)salarissen werd het gat wat viel opgevuld met goedkopere chauffeurs uit het oosten en pissen wij naast de pot.

 

Even voor de goede orde, er word veel gesproken over een chauffeurs tekort.... Dat tekort is er wel degelijk en word nog veel erger. Kijk eens wat er aan witte platen rondrijd die Nederlands werk doet. Allemaal nederlandse arbeidsplaatsen die opgevuld zijn door andere.

 

Daarom moet ik vaak lachen om die hersenloze die lopen te gillen dat alle buitenlanders maar naar huis moeten. Wat denk je wat er gaat gebeuren als ze allemaal naar huis gaan, dan hebben we gewoon een heel groot probleem wat wij met al onze werkelozen nooit kunnen oplossen.

 

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die begrijpen waar ik op doel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Ik kan er goed van leven.

Ik HOEF ook niet meer zonodig 60-80 uur in de week aan de slag.

Maar....

Ik vind ook dat indien een ander dit wel wil, dit moet mogen kunnen blijven doen. Ieder zijn keuze!

Ik zal NOOIT zeggen, omdat ik vind dat 37,5 uur genoeg is voor mij, een ander dit ook maar genoeg moet vinden!!!

En daar zit het verschil tussen mij en sommige anderen binnen dit forum!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Waarom kan een simpele televisie verkoper bij de Expert van minder salaris rondkomen dan ons basis salaris van €1760 netto (D5 nog van december) in de 4 weken. Iedereen loopt te klagen en te janken, kijk eens naar je uitgavepatroon, we hebben ons levenstandaard ingezet met al die overuren en nu gaat het wat minder lopen we te janken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Waarom kan een simpele televisie verkoper bij de Expert van minder salaris rondkomen dan ons basis salaris van €1760 netto (D5 nog van december) in de 4 weken. Iedereen loopt te klagen en te janken, kijk eens naar je uitgavepatroon, we hebben ons levenstandaard ingezet met al die overuren en nu gaat het wat minder lopen we te janken. 

 

 

Pfff, gelukkig.

 

Ik ben niet de enigste malloot op dit forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Mooi l*llen als je 2 verdiener bent  ;)

 

I

 

 

Maar ligt het aan onze werkgevers dat het moeilijk is om als een verdiener rond te komen en is dat een probleem dat alleen in de transport speelt of speelt het elders ook nog. Een paar weken terug zat ik met een 40 jarige heftruck chauffeur op cursus voor code 95. Die vertelde mij dat het moeilijk was om ergens meer dan 10 euro netto te verdienen.  Als je dan 36 uur per week werkt is het ook lastig om rond te komen lijkt me. Het is dus niet een probleem wat alleen in het transport speelt. Mijn wederhelft heeft ook een aantal sollicitaties gedaan, zei is niet echt op haar achterhoofd gevallen qua opleiding maar ook in haar branche zijn uurlonen van onder de 10 euro netto per uur meer regel dan uitzondering.

 

Het speelt dus overal.

 

Ik denk niet eens dat we zo zeer te weinig verdienen maar dat het voor een deel licht aan wat onze verwachtingen zijn en voor een deel dat ons leven steeds duurder gemaakt word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Het " leven" is de laatste jaren veel duurder geworden........ Neem oa de zorgverzekering en de huur.

Daar valt niet tegen te werken......

 

 

En hier zit het probleem een beetje. We laten ons keer op keer naaien door de overheid. Als een werkgever ons dat op die manier zou doen zou de wereld te klein zijn. Alles word duurder en duurder. De olie prijs daalt en nu zijn er weer mensen in de politiek die vinden dat dit voordeel niet naar de burgers moet gaan maar via accijns verhogingen naar de staat.

 

Premie's voor verzekeringen die alleen maar duurder worden en verzekeringsmaatschappijen die mega winsten maken. 

 

En ga zo maar door. Daar moeten we onszelf eens druk om gaan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Zeikerds.

Ik verdien 1500 vast loon en dat is het.

Kan er van rondkomen, 4 x per maand van op en neer naar Oldenzaal en dan hou ik nog over.

Iedereen en alles roept dat ik meer zou moeten verdienen

Als ik een andere baas zou vinden én daar meer zou kunnen verdienen zou dat leuk zijn,

zolang dat niet kan vind ik het wel prima zo.

Niet in het minst gehinderd door én een gat in mijn cv

én mensen die denken dat als je eenmaal ziek was je altijd ziek bént .

Vanuit de bajes met de eifoon van die gast 7 deuren verderop....

bewerkt door JPVisser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Heb ook wel een periode voor 1600€ vast loon gewerkt was 4dagen pw 40u ( die ik niet maakte hooguit 36)

Kon ik ook van rondkomen, maar daar is dan wel alles mee gezegd

Was toen werkeloos (1 dag) en was t eerste wataan kwam waaien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Maar verder ... Ik doe hetzelfde als jullie,

en ik ben ervan overtuigd dat salarissen voor chauffeurs eerder naar beneden zullen gaan dan omhoog,

zoals dat in veel beroepen gebeurt.

Of denken jullie echt dat ze pjotr en maximov méér gaan betalen

om te nivelleren ?

Vanuit de bajes met de eifoon van die gast 7 deuren verderop....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden