[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

salaris


erikjee

Vraag

  • Forumlid

Hallo,

Ik ben op dit moment bezig met een omscholing naar vrachtwagenchauffeur. Momentaan volg ik de C opleiding waarnaa ik CE en adr en tank wil doen. Kan iemand mij aangeven wat het gemiddelde salris van een binnenlandse and internationale chauffeur is exlusief en inclusief gemiddelde onrgelmatigheidstoeslag.

Wanneer val je in fuctieschaal F /G/H.

Groet,

erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ik hoop dat je nog niet teveel geïnvesteerd hebt in je rijbewijs...

Tegenwoordig mag je blij zijn als je met een 60 urige werkweek 1800 overhoudt...

Er worden pauzes afgehouden, ook als je geen tijd hebt om ze te nemen, bijvoorbeeld tijdens laden en lossen.

Dan is dagen van 04.00 tot 20.00 een hele normale werkdag, dus zeg je sociale leven maar vaarwel.

Na 25 jaar, en een burnout, heb ik alleen nog maar vage kennissen en een uitkering, dus GA EEN VAK LEREN

en laat dat rotwerk over aan polen of andere oostblokkers!

€1800 met een 60 urige werkweek?

Een gemiddelde werkdag van 10 uur, en dat 11 dagen lang, levert hier al €1800 op

when nothing goes right...go left

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

€1800 met een 60 urige werkweek?

Een gemiddelde werkdag van 10 uur, en dat 11 dagen lang, levert hier al €1800 op

when nothing goes right...go left

 Jammer dat jij en driver68 niet zeggen of dat netto of bruto bedragen zijn,dan had je n vergelijk kunnen maken,nu is t helemaal appels met peren vergelijken.

 

Zeker als je ook nog eens gaat kijken naar de prijs van een fles jenever :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik hoop dat je nog niet teveel geïnvesteerd hebt in je rijbewijs...

Tegenwoordig mag je blij zijn als je met een 60 urige werkweek 1800 overhoudt...

Er worden pauzes afgehouden, ook als je geen tijd hebt om ze te nemen, bijvoorbeeld tijdens laden en lossen.

Dan is dagen van 04.00 tot 20.00 een hele normale werkdag, dus zeg je sociale leven maar vaarwel.

Na 25 jaar, en een burnout, heb ik alleen nog maar vage kennissen en een uitkering, dus GA EEN VAK LEREN

en laat dat rotwerk over aan polen of andere oostblokkers!

 

vage kennissen, uitkering en een zure mentaliteit  :cool: ...

Denk dat we jouw uitspraken moeten relativeren ofwel je baas mijden als de pest  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik ben indertijd, na mijn legertijd in seedorf, in duitsland blijven werken als chauffeur. Dat was 1972. Inmiddels met aow/duitse rente. Heel vaak zat ik `s avonds ergens in duitsland in eine raststätte of chauffeurscafe en mocht dan luisteren naar de verhalen die de intenationaal rijdende nederlandse chauffeurs zo vertelden. Vooral de lonen waren vaak een thema. De duitse chauffeurs werden vaak uitgelacht over hun veel te lage loon. En dan dat beetje koffiegeld per dag wat de duitser kreeg in verhouding tot wat de nederlander kreeg. Ik voelde mij altijd een beetje belazert door mijn baas. In duitsland is er ook wel een cao maar daar hoeft zich niemand aan te houden. Daar wordt nod steeds een vast maandloon betaald bij de spediteuren en wel inklusief alles. Overuren ? Vakantiegeld? Kerstgeld ? De meeste duitse spediteuren kennen deze woorden niet. Gelukkig voor mij zat ik wel bij een goede zaak die, achteraf gezien ,vrij goed betaalden. Als ik nu zie in de nederlandse cao hoe de nederlandse chauffeur betaald wordt krijg ik gewoon medelijden met hem. Maar ja, ik ben er uit, en alhoewel ik graag gereden heb door duitsland , nederland, belgien en denemarken ben ik toch blij dat ik als aow er niet veel minder in de maand heb als de hard werkende nederlandse chauffeur. De tijden hebben zich verandert. Wel jammer. Vandaag iemand te vinden en aan te stellen door een baas , die noch echt chauffeur is, zal best niet meevallen.

Met een groet uit nord duitsland,

Dirk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Dat laatste zal best wel meevallen Dirk, er zijn echt nog wel chauffeurs met diesel in de aderen.

Zowel oudere chauffeurs als jongens die net beginnen.

Jullie hebben beide gelijk.

Er zijn nog plenty chauffeurs die klaar staan.

En zat potentiële chauffeurs, uit de ruif van 800.000 werklozen.

Daarintegen wordt het de laatste categorie bepaald niet aanlokkelijk gemaakt.

En dat is nu precies de bedoeling van TLN en het gros van de werkgevers.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Jullie hebben beide gelijk.

Er zijn nog plenty chauffeurs die klaar staan.

En zat potentiële chauffeurs, uit de ruif van 800.000 werklozen.

Daarintegen wordt het de laatste categorie bepaald niet aanlokkelijk gemaakt.

En dat is nu precies de bedoeling van TLN en het gros van de werkgevers.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

 

De werkeloosheid stijgt wel supersnel bij jou.

 

Binnen twee weken van 600.000 naar 800.000. (zijn gelukkig je eigen woorden)

 

Dus eigenlijk begint de crisis nu echt pas.

 

Het zijn altijd dezelfde die je hoort dat er geen werk is. Het is ook een mentaliteits kwestie. Ik ken zat chauffeurs die tijdens de crisis moeiteloos van baan wisselde en niet bang waren om thuis te komen zitten. En ik ken echt niet een chauffeur die lang werkeloos thuis zit.

 

Ik zit ook nooit ongewild thuis, maar bij mij is het natuurlijk anders omdat ik onder jullie prijs door duik of zoiets toch LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik vraag me altijd af hoe het zover heeft kunnen komen dat er sommige mensen zijn die altijd maar naar de negatieve kant kijken en nooit eens iets positief kunnen interpreteren. Als er word gezegd dat er iets groei is is dat niet voor ons en profiteren er alleen maar werkgevers van en die oostblokkers. 

 

Altijd maar negatief en nooit eens positief.

 

Ik vraag me af waar het dan is mis gegaan en waar jullie zo gehersenspoeld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Het zijn altijd dezelfde die je hoort dat er geen werk is. Het is ook een mentaliteits kwestie. Ik ken zat chauffeurs die tijdens de crisis moeiteloos van baan wisselde en niet bang waren om thuis te komen zitten. En ik ken echt niet een chauffeur die lang werkeloos thuis zit.

Ik zit ook nooit ongewild thuis, maar bij mij is het natuurlijk anders omdat ik onder jullie prijs door duik of zoiets toch LOL

Vertel bovenstaand verhaal maar aan die beginnende chauffeur in Limburg, of die ervaren 50+ chauffeur uit Friesland.

Ik heb er, ondanks dat het ietwat aantrekt al zoveel voorbij zien komen.

Dat jij niet thuis zit, komt omdat jij als zzp-er aan de slag bent.

Of dit goed of slecht, goedkoper of duurder is, laat ik in het midden, maar niet iedereen voelt zich geroepen om als zzp-er aan de slag te gaan.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik vraag me altijd af hoe het zover heeft kunnen komen dat er sommige mensen zijn die altijd maar naar de negatieve kant kijken en nooit eens iets positief kunnen interpreteren. Als er word gezegd dat er iets groei is is dat niet voor ons en profiteren er alleen maar werkgevers van en die oostblokkers.

Altijd maar negatief en nooit eens positief.

Ik vraag me af waar het dan is mis gegaan en waar jullie zo gehersenspoeld worden.

Klets niet zo stom.

Bij jou is het glas half vol, in plaats van half leeg.

Puur en alleen omdat je niet in wilt zien dat het glas half leeg is.

Dat het glas heel langzaam vol loopt is het feit, maar het gaat nog een aanzienlijke tijd duren voordat het glas vol is.

Dit alles heeft niets met een hersenspoeling te maken, maar met het feit dat jij gewoon de realiteit niet onder ogen wilt zien, en alles op zijn beloop laat, denkende dat alles vanzelf wel beter wordt.

Gelukkig heeft transporterend Nederland jouw niet nodig om er bovenop te komen.

Dan blijven we pas echt stil staan.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Klets niet zo stom.

Bij jou is het glas half vol, in plaats van half leeg.

Puur en alleen omdat je niet in wilt zien dat het glas half leeg is.

Dat het glas heel langzaam vol loopt is het feit, maar het gaat nog een aanzienlijke tijd duren voordat het glas vol is.

Dit alles heeft niets met een hersenspoeling te maken, maar met het feit dat jij gewoon de realiteit niet onder ogen wilt zien, en alles op zijn beloop laat, denkende dat alles vanzelf wel beter wordt.

Gelukkig heeft transporterend Nederland jouw niet nodig om er bovenop te komen.

Dan blijven we pas echt stil staan.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Ik ben het met Shompie eens, het is altijd negatief gelul, en bij iedereen is het glas half leeg, wees toch eens positief, als je wil, is er werk zat. En het ligt maar net aan je mentaliteit, wat je daar voor over hebt.

when nothing goes right...go left

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik ben het met Shompie eens, het is altijd negatief gelul, en bij iedereen is het glas half leeg, wees toch eens positief, als je wil, is er werk zat. En het ligt maar net aan je mentaliteit, wat je daar voor over hebt.

when nothing goes right...go left

Waarom ben jij naar Zweden vertrokken?

Volgens mij kon je het hier niet vinden.

Of zit ik er naast?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Waarom ben jij naar Zweden vertrokken?

Volgens mij kon je het hier niet vinden.

Of zit ik er naast?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Omdat ik er alles voor over heb om leuk werk te doen, zonder gezeik, en meer te verdienen dan in NL, voor minder werk.

Het is maar net wat je ervoor over hebt.

En in NL stond het mij wel tegen ja, nu doe ik mijn werk als chauffeur weer met veel plezier, dat was in Nederland niet zo.

En in Nederland kon ik ook uberhaupt geen werk vinden, wat mij paste, en dus is het maar net...........

Wat je ervoor over hebt.

Ook bij mij is het glas....halfvol!!!

when nothing goes right...go left

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Die staat in je avatar, je maakt iedereen uit voor dombo en je wilt ook nog dat we je serieus nemen  :confused:

Ger, dombo is een vliegend olifantje. Niet meer en niet minder, ik kan er niets aan doen dat jij je daardoor op een of andere manier aangesproken voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Waar het om gaat is dat het altijd dezelfde zijn die in tranen uitbarsten terwijl het naar mijn idee alleen maar beter word. Niet snel maar het verbeterd wel. Maar evengoed blijven janken en blijven afgeven op al die andere die een andere mening hebben.

 

Ik kan er ergens wel om lachen.

 

Zeker omdat, als je positief bent hier deze zelfde mensen je voor gek verklaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

en even voor de goede orde, mijn idee baseer ik op nieuws en op onderzoeken over de Nederlandse economie.

 

In diezelfde onderzoeken kan ik ook dat cijfer van 800.000 werkeloze niet terug vinden. En zeker die snelle groei niet van 600.000 naar 800.00 in twee weken. Dat bedoel ik. alleen maar negatief denken en nooit eens de feiten omdraaien en ergens iets positiefs van inzien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

dombo is een vliegend olifantje.

 

Bombo is natuurlijk wel een sprookje (strip figuur) , dat is wel voor mensen die er nog in geloven

En hij werkt zich altijd in de nesten (problemen) 

Beetje dom zou onze koningin zeggen !                         post-7395-0-18718500-1421500180.jpg

bewerkt door lambiek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Volgens jou zakt het dus van 600.000 naar 80.000, overigens het wordt tijd dat jij je ogen eens opent >> klik <<

 

attachicon.gif1.JPG

 

 

Het is net welke site je pakt Ger. Jij heb de eerste gepakt die google vond.

 

Ik keek verder en ik kwam dit tegen. Wel van een paar maandjes ouder maar toch.

 

De werkloosheid in Nederland is in oktober vrijwel gelijk gebleven, na vijf maanden op rij waarin sprake was van een daling. Dat blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) donderdag heeft gepubliceerd. Net als in september zat vorige maand 8 procent van de beroepsbevolking zonder werk.

Werkloos

In totaal zaten afgelopen maand 627.000 Nederlanders werkloos thuis. Dat zijn er duizend minder dan een maand eerder. In september daalde de werkloosheid ook al minder sterk dan in de maanden daarvoor. Dat komt volgens het CBS doordat meer mensen actief op zoek gaan naar werk, waarbij niet iedereen direct succesvol is.

 

 

 

Dat bedoel ik nou met negatief en positief denken.

 

Jij denkt negatief en ik positief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Wat mij verwondert is dat het altijd dezelfde zijn die de sfeer verzieken door maar te blijven zuigen en afgeven op de vakbond.

 

 

Ik zou de sfeer verzieken omdat ik achter mijn mening blijf staan.

 

Mag ik dat niet Ger.

 

Maar even wat anders, wou je een stok om te slaan hebben dat jij over mijn mening over de bond begint. Ik kan die mening hier namelijk niet vinden. Een beetje apart, dus ik zuig in jou ogen alleen niet hier of zo.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

 

Artikel, donderdag 18 december 2014 9:30

Werkloosheid en gerelateerde uitkeringen: 630 duizend werklozen

De voor seizoeninvloeden gecorrigeerde werkloosheid kwam in november 2014 uit op 630 duizend personen. Dat zijn er 3 duizend meer dan in oktober. De werkzame beroepsbevolking telde in november 7,3 miljoen personen (seizoengecorrigeerd).

Werkloze beroepsbevolking

arbeidsmarktvv06werkl.gif

WW-uitkeringen

 

 

Dit komt van de site van het cbs voor het geval dat ik weer onzin uitkraam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

600.000 of 800.000....ok, het is een wereld van verschil.

Maar het zijn nog altijd genoeg potentieële kandidaten om chauffeur te worden.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden