[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

salaris


erikjee

Vraag

  • Forumlid

Hallo,

Ik ben op dit moment bezig met een omscholing naar vrachtwagenchauffeur. Momentaan volg ik de C opleiding waarnaa ik CE en adr en tank wil doen. Kan iemand mij aangeven wat het gemiddelde salris van een binnenlandse and internationale chauffeur is exlusief en inclusief gemiddelde onrgelmatigheidstoeslag.

Wanneer val je in fuctieschaal F /G/H.

Groet,

erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0

Dan moeten de kansen en mogelijkeden er wel zijn.

En uitvlaggers die nog een paar NL in dienst hebben, terwijl ze die eigenlijk ook liever zien vertrekken verdienen weinig lof.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Vooral negatief blijven Routier. Daar word je leven een stuk beter van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Vooral negatief blijven Routier. Daar word je leven een stuk beter van.

Dus men kan beter de realiteit niet onder ogen willen zien, teneinde een beter leven te hebben?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Realiteit Routier, weet je wat dat is.

Dat de economie weer groeit en de huizenmarkt weet iets aantrekt, bedoel je die realiteit? Ik noem dat positief maar ik weet dat andere dat aan zullen grijpen om er toch weer iets negatiefs van te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Realiteit Routier, weet je wat dat is.

Dat de economie weer groeit en de huizenmarkt weet iets aantrekt, bedoel je die realiteit? Ik noem dat positief maar ik weet dat andere dat aan zullen grijpen om er toch weer iets negatiefs van te maken.

Gelukkig trekt het e.e.a. aan.

Dat zal ik ook niet ontkennen.

Maar jij bejubelt dat bijna, en dat gaat mij toch te ver.

Het is momenteel niet zo slecht als hartje crisis.

Maar zeker niet zo goed als voor de crisis.

Er is nog een hele lange weg te gaan, en zo lang dat duurt is er geen reden voor een halleluja-mentaliteit.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Waar bejubel ik het Routier, geef daar eens een voorbeeld van.

Ik zeg alleen dat er sommige zijn die alles alleen maar negatief zien. Dat heb ik gezegd.

Jij bent in de regel, mijns inziens, in een te positieve stemming.

Wellicht fijn voor je eigen gemoedstoestand, maar ventileer dit dan niet op dit forum, teneinde andere leden hiermee op het verkeerde been te zetten.

Vertel gewoon hoe de zaken ervoor staan, en laat die roze bril nog even liggen.

Hopenlijk heb je er over een jaar of 10 wat aan.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Omdat jij vind dat ik te positief ben moet ik mijn moet maar houden.

Die vind ik leuk......LOL

Begrijpend lezen is weer moeilijk.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

waar zijn al die werkloze drivers? Mijn werkgever klaagt dat ie niet aan de goede mensen kan komen, terwijl hij toch gewoon cao betaald,

en niet in de uren streept. Misschien dat er niet zoveel liefhebbers zijn voor kooiaap werk?

Ik doe het al 15 jaar met plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

waar zijn al die werkloze drivers? Mijn werkgever klaagt dat ie niet aan de goede mensen kan komen, terwijl hij toch gewoon cao betaald,

en niet in de uren streept. Misschien dat er niet zoveel liefhebbers zijn voor kooiaap werk?

Ik doe het al 15 jaar met plezier.

Moeten ze te hard werken hahahah

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Loonheffing 8800 Loonheffing Tabel   2061,81   453,62       -453,62 8810 Loonheffing BT 42,000 1665,16   699,37       -699,37   Netto 5101 Declaratie onkosten (onbelast)     24,20         24,20 5139 Verblijfskosten vergoeding (onbelast)     787,07         787,07 5220 Inhouding Bekeuring       71,00       -71,00 5226 Inhouding Ziektekosten       125,00       -125,00         4702,63 1536,30         Totalen 9900 Totaal netto     3166,33         3166,33  

daar moet dan nog 71  en 125 euro bij.

 

is dan 3362,33 euro in de 4 weken.

 

ik vind het genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

waar zijn al die werkloze drivers? Mijn werkgever klaagt dat ie niet aan de goede mensen kan komen, terwijl hij toch gewoon cao betaald,

en niet in de uren streept. Misschien dat er niet zoveel liefhebbers zijn voor kooiaap werk?

Ik doe het al 15 jaar met plezier.

Wellicht een vacature plaatsen?

Ik kom zelfs op facebook vacatures tegen waarop veelal massaal gereageerd wordt.

Pas is er een vacature op donderdagavond op facebook gezet, en vrijdag wist deze werkgever al niet meer waaruit hij moest kiezen.

Zoveel reacties, terwijl het om fysiek zwaar werk ging.

En uiteraard mag jij ook reclame maken.

Noem een bedrijfsnaam hier, of onderweg, en je werkgever is zo van het probleem af.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Opa Bert benoemd het zelf al.

Het is lastig knappe chauffeurs te vinden. Zeker als het werk wat meer inhoud dan alleen rijden.

Het is helemaal niet lastig.

Goede chauffeurs ten over.

Wellicht staan goede chauffeurs niet in rijen van 10 voor de deur, maar als men er geen moeite voor wilt doen om deze categorie te werven, en vervolgens alleen prutser aan de deur heeft staan, dan moet men niet klagen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Niks mis mee in het weekend werken, als er maar ook doorgewerkt kan worden ook en geen 24 uur uit het raam koekeloeren. Vrijdag ook weg gegaan en gisteravond thuis gekomen, kon lekker doorgaan (enige tegenslag was die randdebiel die het koud vond in de Eurotunnel en zijn wagen maar aanstak :mad: ). Vandaag wilde ik ook wel weer aan de gang, mocht alleen niet van de heren planners, eerst rust maken bel vanavond maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Nederlandse chauffeurs zijn te kieskeurig, en blijven liever thuis in de WW dan een goede baan te nemen,

als er gesproken wordt over een weekend weigeren ze al, en dit terwijl de hele rijtijden wetgeving er voor de chauffeur is. rare wereld.

Polen is de toekomst

Polen is de toekomst???????
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ik heb een auto stil staan, standplaats Venray , ik betaal beter als Nederlandse cao en toch kan ik geen fatsoenlijke chauffeur krijgen , spreek die graag wil ,

Vandaag iemand een baan aangeboden , alles ok, wilde hem zelfs vooraf zijn code 95 betalen, 2 uur later een email , zijn vrouw vond het geen goed idee dat hij voor een Zwitserse werkgever ging werken , zit nu in de WW, dus vertel het mij maar ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Vertel het mij maar,

wat voor werk, wat voor auto, hoeveel weekenden weg,

mag mijn vrouw af en toe mee, ben je een beetje een goeie baas of

moet ik rekening houden met een nekhijger, kun je tegen kritiek,

is woonplaats Harlingen een probleem, zoja kan ik genoeg zekerheid krijgen(uiteindelijk)

om te verhuizen, wie betaalt de overtredingen rij/rusttijd, moet ik jagen en jakkeren

of kan ik gewoon stug doorwerken, hoe vaak moet ik m'n

rommel overpakken in een andere auto of rijd ik meestal met hetzelfde hok, waar gaan de reizen meestal heen,

enne, waarom wil niemand voor je rijden ?

(en kom me nou niet met "werken voor een zwitser"

of "1 weekend per jaar is al te veel" aan).

 

An inquiring mind wants to know of eh, un esprit curieux veut savoir, monsieur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wat een reacties ineens, ik heb al genoeg chauffeurs gehad in die 8 jaar, maar het toverwoord is flexibiliteit, ik die 95% speciaal transport , en dat vraagt flexibiliteit , vanuit Zwitserland vrijdags vertrekken baar Madrid komt voor , of Italië , en heb gewoon teveel chauffeurs gehaf die niet met de teleurstelling om konden gaan niet naar huiscte kunnen.

Mijn klanten betalen gied en verwachten daar iets voor, en dat

Is niet iedereen zijn ding, het us eenmaal geen pallet werk ,

Mijn auto's gaan naar Spanje, Italië , vaak Engeland en af en toe Zweden

Voor de meer specifieke vragen, springen op auto's ken ik niet, ik heb 8 auto's en nu 7 chauffeurs dus lastig springen

Heb een DAF 105 SSC stilstaan

iemand die bij mij werkt heeft met 1 weekend weg per maand meer dan 3000 netto, per maand, niet te verwarren met 4 weken loon, is wel vast loon, dus ook als iemand vrij heeft

Als iemand interesseert is verheug ik me op een privé bericht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden