[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

salaris


erikjee

Vraag

  • Forumlid

Hallo,

Ik ben op dit moment bezig met een omscholing naar vrachtwagenchauffeur. Momentaan volg ik de C opleiding waarnaa ik CE en adr en tank wil doen. Kan iemand mij aangeven wat het gemiddelde salris van een binnenlandse and internationale chauffeur is exlusief en inclusief gemiddelde onrgelmatigheidstoeslag.

Wanneer val je in fuctieschaal F /G/H.

Groet,

erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Jij bent gelukkig niet zo veel eisend Tom LOL

 

Nope,

betaal de uren die ik werk, geef me een nette auto(dus geen overdreven showhok),

zorg dat je tankpas werkt, verwacht vooral niet dat ik even 700 euro diesel voorschiet

en laat me zoveel mogelijk met rust, dan komt het prima in orde.

Ik lees echter steeds vaker dat ik wel veeleisend moet zijn dus ik denk laat ik es oefenen.

Maar het is dus nog niet goed genoeg.

 

Ik leer dat vak nooit, echt waar :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Wat een reacties ineens, ik heb al genoeg chauffeurs gehad in die 8 jaar, maar het toverwoord is flexibiliteit, ik die 95% speciaal transport , en dat vraagt flexibiliteit , vanuit Zwitserland vrijdags vertrekken baar Madrid komt voor , of Italië , en heb gewoon teveel chauffeurs gehaf die niet met de teleurstelling om konden gaan niet naar huiscte kunnen.

Mijn klanten betalen gied en verwachten daar iets voor, en dat

Is niet iedereen zijn ding, het us eenmaal geen pallet werk ,

Mijn auto's gaan naar Spanje, Italië , vaak Engeland en af en toe Zweden

Voor de meer specifieke vragen, springen op auto's ken ik niet, ik heb 8 auto's en nu 7 chauffeurs dus lastig springen

Heb een DAF 105 SSC stilstaan

iemand die bij mij werkt heeft met 1 weekend weg per maand meer dan 3000 netto, per maand, niet te verwarren met 4 weken loon, is wel vast loon, dus ook als iemand vrij heeft

Als iemand interesseert is verheug ik me op een privé bericht

Alleen draagt u zeer waarschijnlijk geen pensioen af, want normaliter dient een werknemer in Zwitserland zelf zijn pensioen te regelen.

Dit in gedachte houdend, te samen met het feit dat het loon lager ligt, dan bij de gemiddelde Zwitser, samen met het feit dat er bij meerdere Nederlandse werkgevers meer te verdienen valt per maand, zeker bij weekenden weg, en hele week van huis, maakt dat u helemaal niet zo royaal betaald als u doet voorkomen.

Bent u toevallig Dhr. Eggenberger?

Daar hebben al meerdere forumleden gewerkt, en het is daar al jaren een duiventil.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Alleen draagt u zeer waarschijnlijk geen pensioen af, want normaliter dient een werknemer in Zwitserland zelf zijn pensioen te regelen.

Dit in gedachte houdend, te samen met het feit dat het loon lager ligt, dan bij de gemiddelde Zwitser, samen met het feit dat er bij meerdere Nederlandse werkgevers meer te verdienen valt per maand, zeker bij weekenden weg, en hele week van huis, maakt dat u helemaal niet zo royaal betaald als u doet voorkomen.

Bent u toevallig Dhr. Eggenberger?

Daar hebben al meerdere forumleden gewerkt, en het is daar al jaren een duiventil.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Gaan we weer.

Zonder dat onze chauffeur de feiten kent is hij weer lekker positief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

36000 per jaar, mits je gewoon de rtw aanhoud is het niet echt slecht denk ik

Volgens sommige hier is het niet genoeg.

Ik ken de voorwaarden niet en weet niet hoe alles geregeld is. Pensioen, ww en aov. Maar om gelijk op voorhand in tranen uit te barsten gaat mij te ver.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Zo denk er ook over, nogmaals als ik zoekende was had ik het zeker overwogen en uitgezocht

er staat ook meer als 3000

nu weet ik ook wel dat je met een e6 salaris daar boven kan verdienen, maar bekijk het eens op jaarbasis...

bewerkt door DieRooie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

aan uw geboortedatum te zien heeft u niet bij mij gewerkt, dus u bent zeg maar een spreekbuis voor wat andere aan de stamtafel verteld hebben,

 

in Zwitserland regelt nog steeds de werkgever het pensioen, es is verplicht, een netto loon is een netto loon, daar zitten geen onzichtbare kosten bij.

dat het pensioen wordt betaald wordt elk jaar gecontroleerd door de overheid, dit geld ook voor de ziekteverzekering, die is in Zwitserland verplicht te hebben voor ondernemers, dit om Nederlandse praktijken te voorkomen om bij teveel zieke werknemers de firma maar failliet te laten gaan om goedkoop van de zieken af te komen.

 

ik betaal voor mijn werknemers ook de premie ziektekosten, hierdoor vervalt de eigen bijdrage die iemand heeft in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er nog iemand serieus op dit aanbod ingegaan is

Het zal best wel. Er zijn altijd wel mensen voor zo'n job te porren.

Om, niet zelden, vervolgens na een tijdje met de staart tussen de benen terug te komen.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

bewerkt door routier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik vraag mij eigenlijk af waarom, als ik het zo lees ligt het salaris boven de 3000€ netto , nu weet ik niet hoeveel erboven, maar het komt dan tussen de 36 en 40 duizend netto per jaar

waar zit dan de valkuil volgens jouw?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Heb wel wat gezocht via google ook, kan er niet echt veel over vinden

mss verkeerde zoek termen gebruikt, ben er verder ook niet geïnteresseerd in, gewoon nieuwsgierigheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Vandaar waarschijnlijk ook liever buitenlanders (nederlanders).

Is bij mijn baas (duits) hetzelfde. De duitsers mogen (wettelijk) maar 10 uur per dag werken (verzekerd is max 12 uur). En de duitser controleren er behoorlijk streng op (het hoofd personeelszaken heeft al een flinke duw hiervoor gekregen(dicht tegen gevangenisstraf aan)!!).

Echter bij de nederlanders die in dienst zijn, gaat het via andere kanalen en heeft de duitse overheid er niets mee van doen....(ook geen controle op).

 

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Idd...... maar als jij je aan de rtw houd, en gewoon je vakantiedagen opneemt dan kom jij ook niet aan veel meer uren gezien over 54weken toch?

Ik beweer overigens enkel dat het geboden salaris niet zo slecht is, ik heb verder geen enkel idee hoeveel er in Zwitserland betaald wordt

bewerkt door DieRooie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Daar zitten heel veel haken en ogen aan als je niet in Zwitserland woont

kreeg ook een contract aan geboden heeft een Nederlandse vesteging maar moest in Zwitserland tekenen zodat ik op allebei de auto's kon rijden Zie er het nut niet van in maar wel toen ik het contract zag

hier de feiten dan kijken of je nog zegt beter in de ww ik denk het wel

brutto sallaris 4000 franken per maand gaan wel nog premies af en de nederlandse belasting

42 procent 2200 franken over en geen recht op ww mocht het fout gaan dan ook nog eens in Zwitserland ook niet daar je daarvoor in Zwitserland wonen moet

dan het werk minimaal 2 tot 3 weekenden hele week van huis krijgt wel 800 franken onkosten vergoeding omgerekend 750 euro vast dus niet 45 euro per dag weekend zoek het maar uit

daar moet dus geld bij als je niet uit de kast eet

maar ergste is als het niet goed gaat in nederland kun je gelijk naar de bijstand want rechten heb je niet

dus denk maar goed naar voor je in zwitserland gaat werken waarom vinden ze in zwitserland geen chauffeurs gemiddeld inkomen in zwitserland van een verpleger is al 3100 euro netto

mvg ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden