[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Koffiezetapp. in de cabine(?)


T.rucker

Recommended Posts

  • Forumlid

Heren,

zat er al een tijdje aan te denken om een koffiezetapp. in de cabine te hebben, altijd lekker bakkie onderweg.

Zag van de week eentje voorbij rijden die had een hele Douwe Egbert bar gemonteerd:(.

Dat vind ik dan iets TE.

Zijn er mensen die ook zoiets in de cabine hebben en wat info kunnen geven.

Ben wel wat tegen gekomen maar dan zit je tegen de E150-,:eek:

Deze vond ik zelf wel grappig: http://www.palletprijzen.nl/tka6024v.html

Hoe zit het met het morsen en wat als er kortsluiting optreed, dat ik niet mn vrachtwagen langs de kant kan zetten omdat mn accu een hoopje lood is geworden.

Steve

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast John van Hal
Er zijn meerdere opties,2 heb je al goede omvormer,kirk koffiezetter, de derde is voor 3 tientjes of zo iets bij een shop een 24v kopen,die van hebben mij het altijd goed gedaan.(all ride)1x nieuwe gekocht omdat die in een andere stond en ik wel koffie wou kunnen zetten ipv duitse automaten bagger.

Allang niet meer in Duitsland geweest??

Dit vond ik vroeger ook, maar ze hebben nu toch al een paar jaar uitstekende koffie uit automaten. Die hele grote groene, bedoel ik.

Ik drink altijd espresso, en die uit deze automaten is heel goed te genieten.

Beter dan uit menig koffiecafe in Nederland.

On topic:

De mogelijkheden zijn al gegeven, verder weinig aan toe te voegen, alleen dat ik wel vaak pech heb gehad met die dingen, ook die dure (130 euro) van Waeco. Troep is het.

50 Euro erbij en kopen die Kirk, dat zou ik doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Allang niet meer in Duitsland geweest??

Dit vond ik vroeger ook, maar ze hebben nu toch al een paar jaar uitstekende koffie uit automaten. Die hele grote groene, bedoel ik. .

Niet iedereen heeft de Lotto gewonnen John! 50 bakjes koffie in Duitsland niet kopen en de Kirk is terug verdiend!!

Ik heb een koffiezetter van Blokker à 10 euro.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast John van Hal
Niet iedereen heeft de Lotto gewonnen John! 50 bakjes koffie in Duitsland niet kopen en de Kirk is terug verdiend!!

Ik heb een koffiezetter van Blokker à 10 euro.........

Daar heb je wel een dik punt, Herman!:ja:

Goedkoop is de koffie bij de oosterburen echt niet.

Ik snap ook de prijsverschillen niet goed, er zit vaak meer dan een euro verschil in dezelfde bak koffie. Hoe verder naar het zuiden, hoe duurder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daar heb je wel een dik punt, Herman!:ja:

Goedkoop is de koffie bij de oosterburen echt niet.

Ik snap ook de prijsverschillen niet goed, er zit vaak meer dan een euro verschil in dezelfde bak koffie. Hoe verder naar het zuiden, hoe duurder.

De koffie die ik drink in Duitsland is aangeboden na het tanken, ik koop het in ieder geval nooit. Ik zet 's morgens een volle kan, die gaat op een beker na in de thermoskan voor onderweg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast John van Hal
De koffie die ik drink in Duitsland is aangeboden na het tanken, ik koop het in ieder geval nooit. Ik zet 's morgens een volle kan, die gaat op een beker na in de thermoskan voor onderweg.

Ik zet hem ook zelf, en altijd vers.

Maar geen filterkoffie kan op tegen een espressootje, ook niet de beste filterkoffie naar mijn smaak, het Franse Carte Noir.

Daarom geef ik nog wel eens een paar euro uit bij de Pruis aan koffie.

Tanken deed ik helaas weinig daar, dus ook geen gratis bakkie.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast John van Hal
Als je een 24v app neemt sluit hem dan nooit aan op de sigarettenaansteker , dat is vragen om problemen met doorbranden , monteer een stopcontact (gezekerd op 25amp) en een stekker aan je koffieapparaat.

Ook ik kocht meestal een ding van een tientje of drie en die ging meestal een jaar of 3 tot 4 mee.

Tegenwoordig heb je ook van die dingen met een thermoskoffiekan , eigenlijk nog beter want dan kan je een app. zonder warmhoudplaat aanschaffen.

Zie mijn berichtje een paar hiervoor, over de Waeco. Waardeloos.

Ik gebruik het apparaat nog wel, ik kook nu water met een waterkoker en giet het zelf in het filter. De thermoskan is wel goed. De electronica brandde al na 2 maanden door.

Vochtproblemen(!!:zegtniets:)

En dat bij een koffiezetter, waarvan je toch mag aannemen dat die met vocht in aanraking komen en dus enigszins beschermd daartegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

product_1614_l.jpg

Deze heb ik, alweer 1,5 jaar en werkt perfect! Ideaal met thermoskan, zet m bijna elke morgen aan, binnen 10/15min volle pot koffie.

Zit 2 jaar garantie op(gekocht bij Joost)

Kost 59,95 volgens mij zowat dezelfde als de Waeco alleen die is dacht ik veel duurder. Ga in Frankrijk nog wel s,morgens na het wassen ff aan de bar voor een bakkie, maar in Duitsland koop ik bijna nooit koffie, veels te duur..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een kirk. aangesloten op de zekeringkast. Werkt perfect en de koffie smaakt goed en is goed heet als hij klaar is.

Super apparaat. Je hebt er ook speciale onderzet tafeltjes voor in elk merk auto die je hebt.

hier ook :ok:

wel in de audi nu, past niet helemaal....

ook die stekker wil nergens in momenteel :stom:

weekje vrij, en voor mijn kirk in polen staat

maar meegenomen.

moet ik me de hele week behelpen met een senseo :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast John van Hal
Volgens mij gebruiken ze daar een duurdere bonensoort, vandaar dat ze proberen van 1 boontje een hele kan koffie te zetten. :D

:D:D:phaha, prive doen ze dat wel, ja. Ik zit nu in Duitsland op een project, en heb ook wel eens een bakkie van mij uitgedeeld aan die mannen. Gottegot, er moest meteen meer suiker, melk en in 1 geval zelfs een scheut heet water bij komen. Die zetten echt met 1 schepje 4 mokken koffie. Ik doe altijd een schep per kop, dus geen mok!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Gast GekkeGerrie

Beste allemaal,

Mijn zoon is bezig met zijn rijbewijs voor vrachtwagen. Hij wilt hier graag zijn beroep van maken. Als cadeau wil ik graag wat spullen voor in zijn cabine (heet dat zo) kopen? Zoals koffiezetautomaat, waterkoker, klein koelkastje. Past dit erin? En zijn de Nespresso cups ook in het buitenland makkelijk verkrijgbaar? Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Beste allemaal,

Mijn zoon is bezig met zijn rijbewijs voor vrachtwagen. Hij wilt hier graag zijn beroep van maken. Als cadeau wil ik graag wat spullen voor in zijn cabine (heet dat zo) kopen? Zoals koffiezetautomaat, waterkoker, klein koelkastje. Past dit erin? En zijn de Nespresso cups ook in het buitenland makkelijk verkrijgbaar? Groetjes

ik zou eerst afwachten op wat voor auto hij evt gaat rijden .

alles verandert heel snel dus zou eerst kijken wat voor ruimte krijgt hij straks ,

in sommige auto s zit een ruimte standaart voor koelkast.en wat doet het bedrijf dan .

kunnen ook een koelkast er in laten zetten .

maar geef hem niet teveel hij moet ook nog werken hoor :D:D:D:banaan:

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Een koelkast is tegenwoordig bijna standaard in een cabine. Beter afwachten dus of die er soms al niet in zit. Wat betreft de Nespresso-machine; daar zul je vast een hele zware omvormer voor nodig hebben van 24 naar 230 volt. Die is waarschijnlijk duurder dan de hele machine. (en het kan nog kostbaar worden deze in te (laten) bouwen) Een eenvoudige koffiezetter op 24 volt is misschien makkelijker. Waterkokers zijn ook verkrijgbaar voor 24 volt.

(kijk eens op de site van Joost-Truckerstore of die van de Truckstar-Roadcardshop. geloof alleen dat die laatste failliet is maar daar weet ik het fijne niet van. is wel een recent topic over op dit forum)

http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?31444-de-truckstar-roadcardshop-is-failliet.&highlight=ROADCARDSHOP

deze bedoel je denk ik:angel:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden