[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

aanvang werk


Ron Bronsveld

Recommended Posts

Gast schrootmalloot

Meestal rond een uur of 5,en bij extreme gevallen 3 of 4 uur,en kan er nog steeds slecht aan wennen...Maar is noodzakelijk anders staan er zomaar een combi of 10 voor je,of het halve oostblok met een walking floor...

Bij mn vorige baas deed ik wel vaak op maandagmorgen vertrekken om een uur of 3,de planning zei dan op zondag vertrekken,nou daar heb ik een broertje dood aan...:mad:

mede dat het maar 130% vergoed werd... Dus dan word je creatief,was nog met schijf..:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

ik begin de week zeer afwisselend, zodra ik namelijk hoor van de planner hoe laat ik moet beginnen voor de rest van de week ist gwn me uurtjes steeds rijden, en de volgende dag of nacht weer beginnen zodra de boordcomputer gaat piepen met een laad of los opdracht:D

maar ik begin even vaak snachts als overdags.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Normaal begin ik altijd rond 5:15 / 5:30 Meestal ben ik rond 18:00 wel klaar. Vandaag had ik een route die ik nog nooit heb gehad. Omdat een collega ziek was. Dus soms best wel zoeken. En had ik een uitzonderlijk lange dag vandaag van 6:00 uur tot 20:30. Goed voor de uurtjes:angel: En morgen ben ik een dagje vrij ook wel eens lekker:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb je geen verassend leven...:confused:

wij moeten altijd op vaste tijden wegrijden van de veiling. Zo weten de klanten ongeveer hoe laat hun bloemen binnenkomen. Maar ben niet zo tevreden over het bedrijf waar ik zit. woensdag een bedrijf gebelt. werd vanochtend terug gebelt mag vanmiddag gelijk langskomen:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wij moeten altijd op vaste tijden wegrijden van de veiling. Zo weten de klanten ongeveer hoe laat hun bloemen binnenkomen. Maar ben niet zo tevreden over het bedrijf waar ik zit. woensdag een bedrijf gebelt. werd vanochtend terug gebelt mag vanmiddag gelijk langskomen:ok:

En? Positief gesprek gehad?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En? Positief gesprek gehad?;)

yes yes:ok:

kan 1 maart beginnen:D ga werken bij van duyn transport vlakbij naaldwijk. Ga eerst in het binnenland beginnen beetje handel ophalen van de veilingen. En dan na een tijdje langzaam aan naar engeland(eerst nog met chauffeurs mee). Super baan om zo het zo te leren. Zal ook in het weekend moeten werken maar dat is geen probleem. Had ik eigenlijk al rekening mee gehouden. Eerste indruk is dat het een heel net bedrijf is. En daar voel ik mij meer thuis dan waar ik nu zit

m'n werkgever waar ik nu zit ook gelijk een gesprek mee gehad. Vond het niet erg want we hadden eigenlijk teveel chauffeurs. En hij had toch al wel de indruk dat ik voor de langere termijn naar wat anders op zoek was.

dus ik ga lekker me weekend in:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
yes yes:ok:

kan 1 maart beginnen:D ga werken bij van duyn transport vlakbij naaldwijk. Ga eerst in het binnenland beginnen beetje handel ophalen van de veilingen. En dan na een tijdje langzaam aan naar engeland(eerst nog met chauffeurs mee). Super baan om zo het zo te leren. Zal ook in het weekend moeten werken maar dat is geen probleem. Had ik eigenlijk al rekening mee gehouden. Eerste indruk is dat het een heel net bedrijf is. En daar voel ik mij meer thuis dan waar ik nu zit

m'n werkgever waar ik nu zit ook gelijk een gesprek mee gehad. Vond het niet erg want we hadden eigenlijk teveel chauffeurs. En hij had toch al wel de indruk dat ik voor de langere termijn naar wat anders op zoek was.

dus ik ga lekker me weekend in:D:D

Mooi man, rijd volgens mij ook 1 met een vaantje rond daar.... Kan het alleen zo ff niet weer vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
yes yes:ok:

kan 1 maart beginnen:D ga werken bij van duyn transport vlakbij naaldwijk. Ga eerst in het binnenland beginnen beetje handel ophalen van de veilingen. En dan na een tijdje langzaam aan naar engeland(eerst nog met chauffeurs mee). Super baan om zo het zo te leren. Zal ook in het weekend moeten werken maar dat is geen probleem. Had ik eigenlijk al rekening mee gehouden. Eerste indruk is dat het een heel net bedrijf is. En daar voel ik mij meer thuis dan waar ik nu zit

m'n werkgever waar ik nu zit ook gelijk een gesprek mee gehad. Vond het niet erg want we hadden eigenlijk teveel chauffeurs. En hij had toch al wel de indruk dat ik voor de langere termijn naar wat anders op zoek was.

dus ik ga lekker me weekend in:D:D

Gefeliciteerd, man!:ok:

Ik heb begrepen dat het bedrijf met zeer net materiaal rijdt,dus.... voorzichtig aan.:ja:

Engeland? Hmmm... Wil je dat?

Al die privé-parkings...:stom: Niks voor mij!

Maarrr... Ik wens je veel succes!:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gefeliciteerd, man!:ok:

Ik heb begrepen dat het bedrijf met zeer net materiaal rijdt,dus.... voorzichtig aan.:ja:

Engeland? Hmmm... Wil je dat?

Al die privé-parkings...:stom: Niks voor mij!

Maarrr... Ik wens je veel succes!:ok:

achja... het zal wel ff wennen worden. die parkings zijn idd niet al te best in engeland. Ga eerst beginnen met handel op te halen in het binnenland voordat ik naar het buitenland word gestuurd. En dan eerst nog een paar keer met iemand meerijden. Dus genoeg tijd om ervaring op te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
yes yes:ok:

kan 1 maart beginnen:D ga werken bij van duyn transport vlakbij naaldwijk. Ga eerst in het binnenland beginnen beetje handel ophalen van de veilingen. En dan na een tijdje langzaam aan naar engeland(eerst nog met chauffeurs mee). Super baan om zo het zo te leren. Zal ook in het weekend moeten werken maar dat is geen probleem. Had ik eigenlijk al rekening mee gehouden. Eerste indruk is dat het een heel net bedrijf is. En daar voel ik mij meer thuis dan waar ik nu zit

m'n werkgever waar ik nu zit ook gelijk een gesprek mee gehad. Vond het niet erg want we hadden eigenlijk teveel chauffeurs. En hij had toch al wel de indruk dat ik voor de langere termijn naar wat anders op zoek was.

dus ik ga lekker me weekend in:D:D

Doe sjaak de groeten als je hem ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja als ik de voorgaande topics doorlees vallen de meeste hier toch onder de noemer buurtsuper :zegtniets:.

Mijn week vangt meestal aan op zondag rond een uur of 17.00uur.

Scooteren naar een of ander grens in het zuiden des land.

Daar pauze maken en dan nog een uurtje of 4 scooteren.

De volgende dag vangt aan na 9uur rust en stopt of na 13 cq 15 diensturen of eerder al naar gelang de rijuren 9 of 10.

maw der is geen peil op te trekken wat de begin of eindtijd is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden