[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gekantelde vrachtwagen op A2


Gast mhkamp

Recommended Posts

Gekantelde vrachtwagen op A2

27 januari 2011, 08:07 Een vrachtwagen is donderdagochtend gekanteld op de A2 vanuit Utrecht naar Den Bosch. Dit gebeurde tussen Beesd en Geldermalsen waar momenteel drie rijstroken zijn afgesloten. Op de vrachtwagen stonden twee containers, waarvan 1 geladen met natuursteen. De containers liggen over de weg en hebben het asfalt flink beschadigd.

Tussen Culemborg en Geldermalsen was rond 08:35 uur een file ontstaan van 6 kilometer met een half uur vertraging. Ter hoogte van het knooppunt Everdingen is een omleiding ingesteld. Verkeer richting Den Bosch kan omrijden via Breda en Nijmegen over de A27 en de A15.

De politie Gelderland-Zuid laat de VID weten dat er niemand gewond is geraakt bij de aanrijding. Rijkswaterstaat verwacht dat het zeker nog tot 13:00 uur gaat duren voor de weg vrij is.

VID.2011.027.07.1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de foto is niet zo heel erg scherp, maar is het er nu 1 van Schouten?

en natuursteen?

dat zijn meestal niet de lichtste bakken:rolleyes:

de telegraaf heeft een iets duidelijkere foto:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8846978/__Gekantelde_truck_op_A2__.html?p=24,2

lijkt me vooral voor de chauffeur een nare ervaring,

zeker gezien de positie van de cabine.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou rij ik ook wel eens met van die bakjes natuursteen,

zijn inderdaad niet de lichtste bakken.

ze zetten het ook niet vast, en met een beetje pech voor het gemak ook nog alles aan één kant geladen (het kan ook naar één kant schuiven in de bocht natuurlijk).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt op één van Axel Hofman Nettetal.

die hebben dat logo niet.

ik hou het bij Schouten, en volgens mij zie je op de deur ook iets van BV staan, heeft Axel niet.

nouja, het is al rot genoeg, en hoop het nooit mee te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden