[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Oliekeering vervangen bij naafreductie


kevin@

Recommended Posts

  • Forumlid

Je haalt de banden eraf en dan die zwarte "pot''waar de tandwielen inzitten volgens mij kun je die eraf halen met lang m8 of m10 bouten.

Haalt de tandwielen eraf.

Dan met een speciale naafdop haal je de naaf los(wel opletten of het links of rechtsdraaiend draad is.

Dan complete naaf eraf halen ,oude naaf keerring eruit wippen (opletten dat je de naaf niet beschadigt) en de nieuwe erin persen.

Alleen bij de rand van de pot zit ook een grote rubber ring en die moet ook vervangen worden en daar moet je de rand goed van schoonmaken.

Ik weet alleen niet of bij iveco de sper blijft hangen als je de steekas eruit haalt want als die niet blijft hangen valt die in het differentieel en kun je die ook nog eens los halen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je haalt de banden eraf en dan die zwarte "pot''waar de tandwielen inzitten volgens mij kun je die eraf halen met lang m8 of m10 bouten.

Haalt de tandwielen eraf.

Dan met een speciale naafdop haal je de naaf los(wel opletten of het links of rechtsdraaiend draad is.

Dan complete naaf eraf halen ,oude naaf keerring eruit wippen (opletten dat je de naaf niet beschadigt) en de nieuwe erin persen.

Alleen bij de rand van de pot zit ook een grote rubber ring en die moet ook vervangen worden en daar moet je de rand goed van schoonmaken.

Ik weet alleen niet of bij iveco de sper blijft hangen als je de steekas eruit haalt want als die niet blijft hangen valt die in het differentieel en kun je die ook nog eens los halen

Vrijdag heb ik onze monteur geholpen om de keerring van een IVECO Trakker 6 x 6 uit de vooras te vervangen, althans de boel los halen. Maar we hebben gewoon de steekas uit het differentieel getrokken. Dat was verder geen probleem volgende de monteur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden