[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Via een uitzendbureau ja? nee?


TinustRucker

Vraag

  • Antwoorden 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Daar zie je hoe belangrijk het is om de juiste mens te vinden bij zo'n UZB..

Ik denk dat veel daar van afhangt.

Nou zeg dat wel

Ik belde afgelopen vrijdag Randstad Transport Groningen, om te weten of mijn aanmeldingsformulieren waren aangekomen via Mail, dat wel maar dat ik me moest melden bij een voorlichtingsavond van VTL, "ok weet je ook wanneer de eerstvolgende is?" nee dat wist hij niet, kijk ik dit weekend bij VTL op de site blijkt dat er vandaag (maandag 15/1 dus een voorlichtingsavond in Assen is!!

damn! zal er vandaag nog eens achteraan bellen of ik er nog bij kan

maar nou nou als hij dit nog niet weet! begint al goed

in het vervolg wil ik geholpen worden door een vrouw bij Randstad ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb zelf, buiten anderhalf jaar op kantoor Oosterhout, ook als chauffeur gewerkt voor Worktrans (Purmerend, Oosterhout, Apeldoorn, Oudehaske, Zoetermeer, Venlo.... )

De mensen daar op kantoor (ik hoef maar naar mezelf te kijken) komen (bijna) allemaal uit de transportsector. Wel zo prettig als je een intake-gesprek hebt dat je het gevoel krijgt tegenover iemand te zitten die weet waar je het over hebt.

De voors- en tegens in mijn ogen:

VOOR:

- iedere week verloning, dus lekker snel geld

- afwisselend werk, als je jezelf tenminste flexibel opstelt

- mogelijkheden genoeg om jezelf te ontwikkelen tot allround-chauffeur

- mooie opstap voor beginnende chauffeurs, die waar nodig extra begeleiding krijgen (mentorchauffeurs)

TEGEN:

- kan er eigelijk maar één verzinnen: geen werk, geen geld.... maar als ik tijdens een intake het idee had met een "topper" (sorry....) te maken te hebben, dan kwam'ie gegarandeerd aan de bak!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast chauffeurtjenuenen

ik vind een voordeel van een uitzendburo.

dat als je vrij moet zijn dat dat bijna nooit een probleem is als je een beetje felxibel opstel naat het uitzendburo toe dan is er geen probleem.

ik rij dan alleen op zaterdag maar als ik kan dan rij ik ook doordeweeks.

en ik rij hoofdzakelijk voor 1 bedrijf dat kan ook bij een uitzendburo kortom ik zie zeer weinig nadelen in een uitzendburo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden