[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagen omgewaaid op A2


Barry

Recommended Posts

  • Forumlid

AMSTERDAM - Een lege vrachtwagen is vrijdagochtend omgewaaid op de A2, Amsterdam richting Utrecht, ter hoogte van knooppunt Holendrecht.

Dat heeft het Korps landelijke politiediensten (KLPD) gemeld. Niemand raakte gewond. Door het ongeval zijn vijf van de zes rijstroken afgesloten.

Bron: http://www.nu.nl/binnenland/2439006/vrachtwagen-omgewaaid-a2.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
die van nu.nl hebben ze nu veranderd, was een standaard foto van een wagen met opzet containers;)

Inderdaad! Ik stond vanochtend nog op het punt om te plaatsen

"deze x was het in ieder geval niet een te lichte vrachtwagen uit het oosten"

Maar nu weet ik weer genoeg;)

(en ben nog steeds voor verplichte bijscholing voor journalisten:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo'n mautvrije slingerbak waarvan er veulsteveul door europa hobbelen.

Wat ik niet snap, aan de eene kant verteld de wet precies wat je moet doe, hoelaat, waar wanneer enz.

100 miljoen regels.

En die dingen schijnen vogelvrij te zijn, laat maar gaan... vallen ze wel onder de rijtijden wet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat ik niet snap, aan de eene kant verteld de wet precies wat je moet doe, hoelaat, waar wanneer enz.

100 miljoen regels.

En die dingen schijnen vogelvrij te zijn, laat maar gaan... vallen ze wel onder de rijtijden wet?

Hoe het in de rest van Europa zit weet ik niet precies maar in Duitsland schijn je voor die dingen een apart rijbewijs te hebben, iets tussen personenwagen en zware vrachtwagen in. Veel Duitse chauffeurs beginnen op zo een slingerbakje.

Ik zal eens rondvragen bij mijn Duitse kollégen;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het gaat niet om een rijbewijs maar om een Fahrerlaubnis, dit is geen rijbewijs maar een bewijs dat je een bepaalde klasse mag rijden.

hier kun je een en ander vinden, die Duitsers hebben best wel veel apparte dingen in hun rijbewijs zitten.

http://www.internetratgeber-recht.de/Verkehrsrecht/frameset.htm?http://www.internetratgeber-recht.de/Verkehrsrecht/Fahrerlaubnis/fahr00.htm

Als ik het zo leest , een stuk of 14 rijbewijzen !:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden