[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Vakantie in Italie.


corydon

Vraag

  • Forumlid

Mijn vrouw wilt naar Italie op vakantie. Nou weet ik nog wel waar het is, zolang het niet verplaatst is, maar ik wilde wat prijzen weten van b.v. eten en hotels.

De laatste keer dat ik er was werdt er nog met lire's betaald.

Ook wat prijs info van Frankrijk graag.

Wij vliegen naar holland en lenen een auto en ik dacht om door Frankrijk naar Marseille te rijden en dan min of meer langs de kust naar Tuscany, een beetje rond kijken.

Dan richting Mont Blanc, maar ik dacht om de tunnel naar Zwitserland te nemen en door noord oost Frankrijk weer terug.

Gewoon rond rijden en de tijd nemen, niet te veel snelweg.

Bedankt alvast. Corydon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

geen idee, maar als je toch naar Nederland komt wordt het wel tijd voor nieuwe forumborrel... kun je mee doen! (en meteen je taart ophalen, is wel een beetje groen uitgeslagen al)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

hallo corydon italie is qua prijs zeker te bergelijken met bijna elk west-europees land.

overnachtingen met ontbijt 2 personen op de doorgaande routes zullen snel richting 50-80 euro zijn bij wat normale hotels.

er zijn ook wat budgethotels zoals de formule 1 in frankrijk en dan zit je vaak rond de 30-40 euro

eten is toch al snel minimaal rond de 20 euro per persoon.

ik weet niet in welke tijd je wilt gaan, maar een goede optie is zeker in het voorseizoen om gewoon naar een redelijke camping te rijden en dan een stacaravan of klein mobilhome te huren op de camping.

van daaruit kun je wat dagtochten maken en dan weer verder. Wij gaan altijd zelf in het voor en na-seizoen en dan staat bijna alles vrij wat betreft verhuur.

ook zijn de prijzen in deze tijd redelijk en moet je denken aan ongeveer 300

euro voor een week ( wel vaak zelf slaapzak of linnengoed meenemen ).

je ziet mogelijkheden genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden