Spring naar bijdragen

waar sta jij vanavond??

Gast frankie_o
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
Ik sta momenteel een weekend over in Roye.

Nou lees ik hier wel eens dat Nederlanders dat niet meer doen.

Toch staan er nog een paar.

En voor de rest een paar honderd pyjama's.

Dat dan weer wel....:(

Heb ik zaterdagmiddag nog zitten eten. Vorige zondagavond ook en toen zaten we met z'n 4-en waarvan er 2 ook het weekend gestaan hadden.

Op dit moment ben ik mijn 45 uur aan het maken in Altafulla (tot woensdagmiddag 1315u)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik zaterdagmiddag nog zitten eten. Vorige zondagavond ook en toen zaten we met z'n 4-en waarvan er 2 ook het weekend gestaan hadden.

Op dit moment ben ik mijn 45 uur aan het maken in Altafulla (tot woensdagmiddag 1315u)

Dan heb ik je net gemist.

Ik was er om 15:00 uur.

Dan was jij zeker net weg?:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sta on colmar met een roemeen. Hij vroeg net al of ik samen wou eten met hem.... Ik heb hem eerst maar een wijntje aangeboden. Geen pyama of badslippers of weet ik wat ze allemaal zeggen. Gewoon een spijkerbroek en een fles wijn :wijn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu al terug uit Bulgarije , heb je een stukkie over geslagen of zo?? :cool:

Ik had het al ergens geschreven dat het ritje voor mij helaas niet doorging. De vaste chauffeur van de auto besloot zondagmiddag vlak voordat ik van huis zou gaan dat hij toch zelf maar ging....

Vandaar dat ik nu in Colmar sta.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom erheen gaan als ze ook bij je willen komen? :D

En Herman, ik kan het je aanraden een avondje met een Roemeen te gaan zitten, het kan zeer verhelderend werken. Maar ook ik heb alles even gecontroleerd toen hij weer uitgestapt was...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik sta on colmar met een roemeen. Hij vroeg net al of ik samen wou eten met hem.... Ik heb hem eerst maar een wijntje aangeboden. Geen pyama of badslippers of weet ik wat ze allemaal zeggen. Gewoon een spijkerbroek en een fles wijn :wijn:

Shompie, dus de Roemeen kwam naar jou en vroeg of je iets met hem wilde eten. Was die Roemeen een man of een vrouw?

Maar meen je dit nu echt of verzin je nu maar iets? :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shompie, dus de Roemeen kwam naar jou en vroeg of je iets met hem wilde eten. Was die Roemeen een man of een vrouw?

Maar meen je dit nu echt of verzin je nu maar iets? :confused:

Jos, ik stond om 18.00 uur al stil op de parking bij de fabriek. Daar stond een roemeense auto met dito chauffeur. We raakte aan de.praat. En aangezien er geen restaurant was hebben we samen wat gegeten en gedronken in de auto zoals ik dat bijvoorbeeld in Nederland ook zou doen in zo'n zelfde situatie met jou een ander....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry hoor Jos, wat wil je nou dat ik hierop antwoord. Laat ik het anders vragen, wat hoop jij te bereiken met jou opmerking.

Een duidelijk antwoord op mijn vraag zal ik wel niet krijgen van jou, dat is vorige week al eens gebleken he Jos....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe die Roemeen die bij je in de auto zat reageerde dat je zei dat je Shompie heet :p

Vorige week? Oja, in dat topic dat je zei dat die Roemenen niet eerlijk waren, omdat ze hetzelfde loon wilden als Belgen, maar ze voor minder getekend hadden en niet achteraf moesten zeuren. Dat bedoel je? :p

Toen ik zei dat ik shompie heete reageerde hij positief. Hij zei wel dat als ik Jos had geheten hij liever niet in de auto was komen zitten. Die had het over "eigen volk eersf" dat vond hij hele enge uitspraken. Ik zei jem dat ik dat ook vond maar dat ik iets anders dacht....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
En Herman, ik kan het je aanraden een avondje met een Roemeen te gaan zitten, het kan zeer verhelderend werken. Maar ook ik heb alles even gecontroleerd toen hij weer uitgestapt was...:D

Nou..... Toen jij nog bij je moeder achter op de fiets zat liep ik al te praten met Roemenen en andere mensen in die hoek van Europa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites