Spring naar bijdragen

waar sta jij vanavond??

Gast frankie_o
 Share

Recommended Posts

Nee hoor Jos. Ik doe heel wat anders, ik zou heel graag willen maar ik kan geen sneeuwkettingen leggen dus dan is het onverantwoord. Dus ik hou het maar een beetje bij het simpele werk. Maar misschien als ik genoeg gespaard heb ga ik bij willem in de leer, die achijnt het wel te kunnen. Lijkt me ook gezellig, lekker wlke avond aan de borrel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet zeker dat als ik naar hem toe ga dat hij een lekker wijntje voor mij regelt, dus ja, dat is dus mijn borrel en dat hoeft geen dure te Zijn hoor. Een aldi wijntje is ook goed....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mooi waardeloos Jos. Ik sta voor Harderwijk pauze te maken. Het was een beetje druk dus het word laat. Ik denk toch wel dat het kwart over 8 word. Ziek van.... Ik heb ook gelink ff gezegd dat dit geen gewoonte moet worden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik weet het nog niet. Ergens tussen Rotterdam en Drachten. Iemand sugesties, ik wil natuurlijk niet te laat stilstaan....

Als je nog verder rijdt is Frederikshaven, Uffelte een van de laatste gelegenheden voor Drachten.

Of je zet hem in Drachten neer, in de haven, en wandelt "even" Drachten in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil nog douchen Jan. Dat is het probleem. En alleen douchen bij een restaurant en dan weglopen vind ik niet echt sociaal. Normaal ga ik ook liever niet naar een chauffeurs restaurant maar ga ik ook liever de stad in

Link naar opmerking
Deel via andere websites