Spring naar bijdragen

waar sta jij vanavond??

Gast frankie_o
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Staat 36 uur te kamperen bij de Shell in Lehre (Braunsweig Ost). In totaal zo'n 15 auto's op de parking waarvan een stuk of 4 bewoond.

Staan een paar Polen met een parkeerticket achter het raam van 20-12 tot begin januari, hebben ze zo'n 45 euro voor betaald. Die zullen dus met een kameradski of een buski naar huiski zijn.

Ik vermaak me verder prima, goed restaurant, goede douche en gratis wifi. Morgen op tijd aanzetten en voor het diner thuis.

(had eigenlijk vandaag om 12u in Berlijn moeten laden maar dat kreeg ik gister al voor elkaar)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Vanavond thuis op de bank, of er moet iemand andere plannen met me hebben... DAn moet die overigens wel snel zijn, Mevr Shompie vraagt net of ik een wijntje lust....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16:30 al Ron :wijn:

Ik vond het wel een mooie tijd, of heb jij wat te doen voor me, dan moet je het zeggen. Pak ik gelijk mijn spullen in en stap ik in de auto....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga altijd aan de grote tafel bij de bar zitten Pierre. Lekker sterke chauffeursverhalen vertellen. Nou, als ik losga zit er zo 20 man om me heen:rolleyes:

Als ik los ga lopen ze vanzelf weg :confused:

Zal ik eens ophouden met de verhalen uit 1979 :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites