Spring naar bijdragen

waar sta jij vanavond??

Gast frankie_o

Recommended Posts

• Reacties 13,1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Elke vraag, hoe debiel ook, verdient een antwoord. Ik heb geen geheimen. Hoef ook niet mysterieus te doen om mijn inhoudsloze leventje te maskeren.  Dus ik zal het je nog één keertje uitleggen. 

Was weer ff gezellig🍺👍

Mulmsdorf Sjaan😘 Maar niks zo veranderlijker als 'n uhh, ik. Sta bij Hoyer Soltau. En ik moet zeggen- ik had al veel over Hoyer gehoord - dat is dus idd een goede keten. Zeker als je in ogenschou

Posted Images

• Forumlid
Gisteravond bij de Goudreinet in Vuren. Bij het bestek mogen ze wel een vergrootglas toevoegen.  Man man man, wat zijn de porties klein geworden. En lang wachten.
Ik had zo'n zelfde idee bij het vliegveld en bij acht hendrik,dus je gaat eigenlijk meer betalen voor minder........
  • Like 2
  • Sneu 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Ik ben pas bij het Vliegveld geweest en had dat idee ook al, verder was de bediening ronduit slecht, ze deden hun best maar 2 man personeel voor de hele tent is echt te weinig. Ontopic, vanavond Handewitt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
9 uur geleden zei Knoalster:

Gisteravond bij de Goudreinet in Vuren. Bij het bestek mogen ze wel een vergrootglas toevoegen.  Man man man, wat zijn de porties klein geworden. En lang wachten.

Ik ga daar nooit meer heen. Als je er langs komt.... Kesteren. Top.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
6 uur geleden zei zoetwatermatroos:

^^ ja  zoiets als een grasmaaier/stofzuiger . ongeveer 1.20 hoog met 4 dienbladen erin gestapeld. Er werd vooral vuile vaat mee afgevoerd maar zag haar ook wel eens met eten voorbij komen.

Maar je hebt je eten wel snel daar :ja: kunnen sommige restaurant s nog wat van leren 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Op 10-9-2020 om 17:36 zei marco555:

Ik ben pas bij het Vliegveld geweest en had dat idee ook al, verder was de bediening ronduit slecht, ze deden hun best maar 2 man personeel voor de hele tent is echt te weinig. Ontopic, vanavond Handewitt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Hoe gaat het met marco 555 tegenwoordig we horen/zien weinig meer van je .

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Ik was 2 weken terug naar Grave geweest en zag daar een chauffeurs café waar ik vroeger weleens heb gegeten. Eten was ver boven gemiddeld.

Maar nu lijkt t gesloten. Er was nog wel een parkeer terrein. Maar er stonden hekken omheen.

Iemand een update?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Administrators
47 minuten geleden zei corydon:

Ik was 2 weken terug naar Grave geweest en zag daar een chauffeurs café waar ik vroeger weleens heb gegeten. Eten was ver boven gemiddeld.

Maar nu lijkt t gesloten. Er was nog wel een parkeer terrein. Maar er stonden hekken omheen.

Iemand een update?

De Elft? Die is nog gewoon open zover ik weet

https://www.deelft.nl/

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

OP heel die N 324 van Grave tot Den Bosch waren in vroeger jaren tientallen grotere of kleinere restaurants.

Daar is nu de Elft ( en als je t als"chauffeurscafe" rekent De Lucht ) nog van over gebleven.

Evenals op de route van Tilburg ,via Breda,naar Bergen op Zoom.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
2 uur geleden zei europeaan:

OP heel die N 324 van Grave tot Den Bosch waren in vroeger jaren tientallen grotere of kleinere restaurants.

Daar is nu de Elft ( en als je t als"chauffeurscafe" rekent De Lucht ) nog van over gebleven.

Evenals op de route van Tilburg ,via Breda,naar Bergen op Zoom.

De Lucht noem ik geen chauffeurscafé. Overigens het pand staat te koop.

Misschien is er hier wel iemand die er een chauffeurscafé wil beginnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites