Spring naar bijdragen

waar sta jij vanavond??

Gast frankie_o

Recommended Posts

• Reacties 13,1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Elke vraag, hoe debiel ook, verdient een antwoord. Ik heb geen geheimen. Hoef ook niet mysterieus te doen om mijn inhoudsloze leventje te maskeren.  Dus ik zal het je nog één keertje uitleggen. 

Was weer ff gezellig🍺👍

Mulmsdorf Sjaan😘 Maar niks zo veranderlijker als 'n uhh, ik. Sta bij Hoyer Soltau. En ik moet zeggen- ik had al veel over Hoyer gehoord - dat is dus idd een goede keten. Zeker als je in ogenschou

Posted Images

• Forumlid
Op 19-10-2020 om 20:22 zei andremast:

Total k730 afhaal

Gaat het een beetje, mensen, eten afhalen en in de cabine oppeuzelen?

Douche etc. is zeker ook dicht?

Sterkte d'r mee.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
18 minuten geleden zei Durashift:

Gaat het een beetje, mensen, eten afhalen en in de cabine oppeuzelen?

Douche etc. is zeker ook dicht?

Sterkte d'r mee.

Het zat mij niet mee vandaag. Had gehoopt in Duitsland te komen, maar ik heb er nog eentje te laden morgen bij Brussel. 

Sowieso al kut om hier te stranden. Ik weet hier in de buurt eigenlijk niks. 

Gisteren kwam ik fris van huis En heb ik weinig gedaan. Toen dus maar op de zaak een prakkie in de magnetron gedaan. 

Vandaag weer geen douche. Ik ben maar naar vliegveld Zaventem gereden. Hier is een douche bij de Esso. Maar die is vanwege de huidige omstandigheden alleen open tussen 12 en 15u. 

Gelukkig had Delhaize (de supermarkt) als vanouds gegrilde kippetjes. Dus honger heb ik niet. Maar ja, het is maar behelpen. 

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
8 uur geleden zei RobNiat:

Het zat mij niet mee vandaag. Had gehoopt in Duitsland te komen, maar ik heb er nog eentje te laden morgen bij Brussel. 

Sowieso al kut om hier te stranden. Ik weet hier in de buurt eigenlijk niks. 

Gisteren kwam ik fris van huis En heb ik weinig gedaan. Toen dus maar op de zaak een prakkie in de magnetron gedaan. 

Vandaag weer geen douche. Ik ben maar naar vliegveld Zaventem gereden. Hier is een douche bij de Esso. Maar die is vanwege de huidige omstandigheden alleen open tussen 12 en 15u. 

Gelukkig had Delhaize (de supermarkt) als vanouds gegrilde kippetjes. Dus honger heb ik niet. Maar ja, het is maar behelpen. 

Ja het is klote in België wat een drama daar het stikt er van de politie nu mondje kapje niet vergeten rob kost geld anders :ja: en Brussel was ik gisteren ook klote

• Like 1
  • Thanks 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
5 minuten geleden zei opa bert:

ik zie Pierre hier niet meer ? is ie gestopt met rijden ?

Frankrijk va vrijdag in lockdown dat heeft misschien invloed op zijn werk?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
53 minuten geleden zei opa bert:

ik zie Pierre hier niet meer ? is ie gestopt met rijden ?

46 minuten geleden zei roadtrain:

Frankrijk va vrijdag in lockdown dat heeft misschien invloed op zijn werk?

Pierre is nog gewoon iedere week onderweg in Frankrijk, niet anders als het de afgelopen jaren geweest is. Tussendoor leest-ie nog wel eens bij, het nodigt voor hem de laatste tijd niet echt uit om ergens nog deel te nemen aan een discussie op dit forum.
Morgenmiddag vertrekt Pierre weer naar het zonnige zuiden, maak je vooral geen zorgen om Pierre! ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
1 uur geleden zei opa bert:

zou kunnen , maar kuyken  KLG zal toch wel meer hebben dan Fr.?

De lock down heeft in Frankrijk,evenals de eerste lock down ,totaal geen invloed op het wegvervoer.

De economie stilleggen zou t stomste zijn wat Macron kan doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
20 minuten geleden zei europeaan:

De lock down heeft in Frankrijk,evenals de eerste lock down ,totaal geen invloed op het wegvervoer.

U zegt geen invloed op het wegvervoer?
Zoals ook met de eerste lock-down zal de vrije doorgang voor het beroepsgoederenverkeer aan de grenzen gehandhaafd blijven, voor de rest kelderen de te vervoeren volumes weer als een baksteen, zit het oostblok en de helft van de Franse chauffeurs weer werkloos thuis, zijn de autowegen en de parkeerplaatsen onderweg weer nagenoeg leeg en rijd je op een gewone dinsdag om 08.00 's ochtends in een half uur van boven naar onder dwars door Parijs. Noem dat maar geen invloed...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
5 minuten geleden zei europeaan:

7 minuten geleden zei europeaan:

Cafés, restaurants en niet-essentiële winkels gaan dicht. 

dit zal toch merkbaar zijn in gerelateerd transport. Misschien niet direct voor Pierre maar wel in het wegvervoer in het algemeen. Net als in NL de bedrijven die in horeca leveranties doen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
27 minuten geleden zei Pierre:

U zegt geen invloed op het wegvervoer?
Zoals ook met de eerste lock-down zal de vrije doorgang voor het beroepsgoederenverkeer aan de grenzen gehandhaafd blijven, voor de rest kelderen de te vervoeren volumes weer als een baksteen, zit het oostblok en de helft van de Franse chauffeurs weer werkloos thuis, zijn de autowegen en de parkeerplaatsen onderweg weer nagenoeg leeg en rijd je op een gewone dinsdag om 08.00 's ochtends in een half uur van boven naar onder dwars door Parijs. Noem dat maar geen invloed...

OP die manier wel natuurlijk,wat niet geproduceerd of verkocht word hoeft ook niet vervoerd te worden.

Maar om Frankrijk in te komen is toch geen enkel beletsel als je voor je werk bezig bent(en dat ben je als je met een camion rijdt)

Link naar bericht
Deel via andere websites