Spring naar bijdragen

waar sta jij vanavond??

Gast frankie_o
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

He Duke ,sorry hoor absoluut niet mijn bedoeling om jouw de ferry op te sturen in Ancona 😁😁😁😁😁😁😁

En nee morgenavond nog niet bij Joop hoor,heb vanmorgen starthulp nodig gehad en stond daardoor in de file bij Milaan,ben net zwitserland uit ff snel bij de Shell Lorach gegeten,en twee nieuwe accu,s erin gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
21 uur geleden zei RobNiat:

Zijn er niet een paar die hier in de buurt wonen?

Die wit met groen van Blom dacht ik, komen allemaal uit het midden van het land.

Ken iemand die daar in de buurt woont en bekend is met pluimvee transport, die heeft er eens
gesoliciteerd, maar ook al woon je daar om de hoek, je komt er niet tussen.

Teminste een jaar of 5 geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Vanavond sta ik bij le Relais St. Christophe, in Sainte Menehould. Noord Frankrijk. 

Wereldtent weer. Ouderwets, met felle TL verlichting en gaten in de parkeerplaats. 
Heel goed gegeten ook, met een andere Nederlander die hier staat. 
Eentje voor de boeken. 

Morgen weer wat lossen en laden rond Lille en vervolgens rond Brussel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
10 uur geleden zei RobNiat:

le Relais St. Christophe

daar waar de madam naar buiten komt om je zo strak mogelijk tegen de buurman te zetten, zodat er nog 1 of meer in het rijtje gaan, meermaals geweest voorheen, en zo neergezet door haar kon je maar amper meer uit de cabine komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Daar komt idd een madam naar buiten om je te instrueren waar je je auto mag zetten. 
Maar -bij mij tenminste- kwam ze niet met een meetlint controleren of ik wel strak genoeg langs mijn buurman stond. 

De parking werd wel optimaal benut daar. Dat is zeker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Nog maar een keertje bij De Molshoof, als weekafsluiter. 

Morgen lossen. Niets vanzelf, dus dat doe ik liever bij daglicht. En dan doe ik daarna even de auto uitzuigen en misschien een borstel over de buitenkant. 

En dan weekend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
21 minuten geleden zei andremast:

Eten is oke(vind ik)

Erg rustig s'avonds binnen,parking vol zoals bij meerdere tenten.

Oke is een x kijken dan, ja parkeren is wel een dingetje , meestal ga ik door je kan hem toch nergens kwijt, steekt meestal over van voor en achter,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Is hier nog een figuur die 3 weken straf lang genoeg vindt en mijn Nederlandse taalgebruik weer goedkeurd? Geef mij anders gewoon een ban voor t leven. En leg dat/dit ook even aan de mede forumleden uit.

Ter zake: ik rijd meestal door maar De Elft als ik daar al ben. Of stop aan de overkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
9 uur geleden zei matthieu:

Is hier nog een figuur die 3 weken straf lang genoeg vindt en mijn Nederlandse taalgebruik weer goedkeurd? Geef mij anders gewoon een ban voor t leven. En leg dat/dit ook even aan de mede forumleden uit.

??

Heb ik wat gemist matthieu.🤔

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
12 uur geleden zei matthieu:

Is hier nog een figuur die 3 weken straf lang genoeg vindt en mijn Nederlandse taalgebruik weer goedkeurd?

Nu ‘die ander’ hier in zijn laatste posting zo’n beetje álle forum gebruikers tot racisten bestempeld die er ‘helaas’ een andere mening op na houden dan hemzelf -En daarbij alweer indirect zijn vertrek aankondigt- denk ik dat jouw eerdere opmerking bevestigd is en dat je zonder beperkingen toegelaten zou moeten worden tot dit forum. 

Maar ik heb niets te vertellen hier…

• Like 1
  • Thanks 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 uur geleden zei andremast:

??

Heb ik wat gemist matthieu.🤔

Ik heb een over bepaald persoon gezegd die er mensen bij probeerde te naaien dat dat op nsb praktijken lijkt. Weet en wist zo gauw geen andere formulering. Dus niks bijzonders eigenlijk.

Vanaf die tijd moest mijn inbreng voldoen aan de voorkeur en goedkeuring van een admin. Heel raar. Vandaar dat ik al weken niet gereageerd heb André.

• Like 2
  • Sneu 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
1 uur geleden zei matthieu:

Ik heb een over bepaald persoon gezegd die er mensen bij probeerde te naaien dat dat op nsb praktijken lijkt. Weet en wist zo gauw geen andere formulering. Dus niks bijzonders eigenlijk.

Vanaf die tijd moest mijn inbreng voldoen aan de voorkeur en goedkeuring van een admin. Heel raar. Vandaar dat ik al weken niet gereageerd heb André.

Oke duidelijk matthieu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei matthieu:

(...) Vanaf die tijd moest mijn inbreng voldoen aan de voorkeur en goedkeuring van een admin. Heel raar.

Het kan toch niet zo zijn dat één iemand in een admin-team dat voor zichzelf bepaald?

Mij lijkt dat zo'n beslissing in overleg met de andere admins genomen behoort te worden.

Nu heb ik van één bepaalde admin ook niet een heel hoge pet op -want ongeschikt voor deze functie- maar zover ik de andere admins ken, kan ik me niet voorstellen dat die andere twee admins jou -overigens terechte- NSB reactie naar Ger zodanig schokkend vonden dat ze gezamenlijk de beslissing hebben genomen om jou onder moderatie te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 15-10-2021 om 22:29 zei road train:

Oke is een x kijken dan, ja parkeren is wel een dingetje , meestal ga ik door je kan hem toch nergens kwijt, steekt meestal over van voor en achter,

Voor het restaurant hebben ze een gravelvierkant waar je redelijk veel lengte hebt om achterwaarts te staan (met de neus richting Nijmegen) naar mijn ervaring. Reguliere parking van Rijkswaterstaat staat altijd wel vol ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites