Spring naar bijdragen

waar sta jij vanavond??

Gast frankie_o
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
11 uur geleden zei matthieu:

Ome Joop.

Dat was dichtbij geweest,wij zijn weer even thuis om wederom opa en oma te worden.

Maar had graag bij ome Joop met jouw eens een bakkie koffie of biertje willen drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
11 uur geleden zei 1934:

Dat was dichtbij geweest,wij zijn weer even thuis om wederom opa en oma te worden.

Maar had graag bij ome Joop met jouw eens een bakkie koffie of biertje willen drinken.

Jammer zeg. Gemiste kans. Volgende keer beter hoop ik🍷

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Weekendje Euro Rastpark Hengersberg, helaas niet verder gekomen vandaag.

Vraag me toch iedere keer opnieuw af wat nou eigenlijk het grootste k*tland van Europa is om doorheen te moeten; België of Duitsland....:zegtniets:

20220409_075412.jpg.0dcf1158802073392b5b590b3c49a0c9.jpg

• Like 1
  • Sneu 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
19 uur geleden zei matthieu:

Zit daar een restaurant dan? Geef mij het adres eens als je wil, ik ken in die hoek alleen Houdain.

Houdain...da's nog een eens behoorlijk stukje om voor 's avonds de routier in te duiken, en zover ik weet zit daar ook niks. Ik persoonlijk zou dan naar Houdeng rijden, een heel stuk dichterbij... :p :D

Maar zonder gekheid; niet iedereen heeft altijd de behoefte om persé in een restaurant te willen eten Matthieu, dat heb ik je al eens uitgelegd. Rest me wel de opmerking dat ik de parkeerplekken die Fg2200 uitkiest zoals Waterloo en Nivelles niet bepaald veilig vind. Daar is het geheid vragen -en wachten op problemen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites