Spring naar bijdragen

waar sta jij vanavond??

Gast frankie_o
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

"La Palmeraie" Toulouse.. :wijn:

Voor diegenen die nog wel eens in deze hoek komen; er is een  schitterende en splinternieuwe bewaakte parking gemaakt hier voor zo'n 150 auto's, pal naast de routier! :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
14 uur geleden zei schoenenreus:

Had je beter naar St.Martin aan de B10 kunnen gaan, rijd je niks aan om maar 100x beter.

Ik weet het echt niet, ik kom Godzijdank bijna nooit in dat land. Moet er alleen doorheen.

Maar natuurlijk leer ik graag bij; ik heb werkelijk uitstekend gegeten in een keurig restaurant, alles compleet en keurig verzorgd en dat zeg ik niet heel gauw.. Wat maakt dan volgens jou die toko in St. Martin 100 keer beter als dat hotel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
8 uur geleden zei Pierre:

Ik weet het echt niet, ik kom Godzijdank bijna nooit in dat land. Moet er alleen doorheen.

Maar natuurlijk leer ik graag bij; ik heb werkelijk uitstekend gegeten in een keurig restaurant, alles compleet en keurig verzorgd en dat zeg ik niet heel gauw.. Wat maakt dan volgens jou die toko in St. Martin 100 keer beter als dat hotel?

Ja dat hotel is inderdaad wel goed te doen maar dat heeft eigenlijk niks met dat autohof te maken. Het autohof op zichzelf bestaat alleen uit dat benzinepompje. 

Ik persoonlijk vind het bij St.Martin veel rustiger en gemoedelijker, echt een ouderwets gasthofje. Eten is er goed, genoeg en vers en de douche is er gratis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
22 uur geleden zei schoenenreus:

Ja dat hotel is inderdaad wel goed te doen maar dat heeft eigenlijk niks met dat autohof te maken. Het autohof op zichzelf bestaat alleen uit dat benzinepompje. 

Ik persoonlijk vind het bij St.Martin veel rustiger en gemoedelijker, echt een ouderwets gasthofje. Eten is er goed, genoeg en vers en de douche is er gratis.

Zo heeft een ieder zijn eigen voorkeur en als je niet bekend bent doe je wat je zelf het beste lijkt. Ja kan hooguit de recensies op truckfly even raadplegen. Maar daar geld eigenlijk al hetzelfde voor.

Zo kwam ik pas niet verder als Pfalsfeld op de A61 net voor Rheinbollen. Slechte recensies op truckfly maar het viel mij niet tegen en ik ga er de volgende keer gewoon weer naartoe. Sla ik Rheinbollen wel over. 10 euro contant betalen voor de parking betekend daar ook 10 euro verteer tegoed.  En het eten was ook niks mis mee daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 uur geleden zei HendrikJansen:

Slechte recensies op truckfly maar het viel mij niet tegen en ik ga er de volgende keer gewoon weer naartoe. (...)

Als je je vreten niet kunt bestellen omdat je de taal niet spreekt of de uitbater niet bij zijn voornaam mag - of kunt- noemen alsof je vroeger samen geknikkerd hebt op school, dan is het al gauw een ballentent... 

• Like 1
  • Haha 1
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 uur geleden zei Pierre:

of de uitbater niet bij zijn voornaam mag - of kunt- noemen alsof je vroeger samen geknikkerd hebt op school, dan is het al gauw een ballentent... 

En dat is dus iets dat mij totaal niet interesseert. Ik kom er om een dienst van hen af te nemen en voor mijn eigen belang. [Eten] 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
11 uur geleden zei matthieu:

Da werde gij pas ok meen ik.

"Daar was jij laatst ook meen ik".

Vrij vertaald: "doar waarde gij lest ôk docht ik"

Altijd weer mooi als een halve Rotterdammer plat Tilburgs probeert te lullen. Klinkt ongeveer hetzelfde als ze in noord-Holland 'houdoe' proberen te zeggen..  :D

Maar even serieus Matthieu. Dit zijn van die tenten waar je graag een stukje voor om rijd, of effe een tandje bij zet om het te kunnen halen. De parking en het sanitair is niet heel bijzonder, het restaurant is echter zo fantastisch goed, zo kom je ze bijna nergens tegen, subliem! Lekker buiten op het terras aan de Donau, je vergeet haast dat je aan het werk bent.. 

20220525_203932.jpg.b9dc1ead5d07d3cb6261bd4a81f6e844.jpg

• Like 11
Link naar opmerking
Deel via andere websites