Spring naar bijdragen

heierhoeve

dvunz
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Ik weet het niet, ik ben er ooit 1 keer geweest en het is me toen slecht bevallen. Op de reiniging van Claassen in Venlo kreeg je een stempelkaart, 10 keer spoelen en gratis eten bij de Heierhoeve. Ik kon de spaarkaart nog niet weggeven aan collega's....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet
Als Heierhoeve nou écht zo slecht is, waarom staan er dan nog zoveel chauffeurs?

Misschien omdat je daar, als je binnen gaat eten, gratis kunt parkeren, dit in tegenstelling tot Asten. Tegen de tijd dat je aan t eten toe bent zijn alle gratis parkeerplaatsen al ingenomen door anderstaligen. Als Nederlandse chauffeur mag je dan op het betaalde gedeelte gaan parkeren. Helaas krijg je daar geen geld terug van t parkeren, dus dan wordt t eten nog duurder! Veel werkgevers zullen zeggen van, je hebt geen diefstal gevoelige lading dus zoek maar een alternatief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

Ik heb sinds het betaalde parkeren steeds betaald daar en niets over het verrekenen bij volgend bezoek..... misschien handig dat ze een communicatie deskundige inschakelen daar.

Maareh...... van Dale:

gra·tis (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) 1voor niets; kosteloos: gratis onderwijs

En je zegt zelf dat je daar wel moet betalen na de eerste twee uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 year later...
Gast Freddepet

Bij de heierhoeve hebben ze met ingang van 01-01-2015 de tarieven voor het parkeren aangepast:

€1,- per uur

Eerste uur gratis

Max €15,- per dag

Maar er vindt GEEN verrekening plaats met het eten. Dus je betaald en het eten en het parkeren. Dus mocht je er langs rijden zal het wel opvallen dat de parkeerplaats behoorlijk leeg is. Het restaurant is nog leger!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik heb er donderdagavond gestaan kwam er aan omstreeks een uur of 10 s,avonds en het parkeerterrein was nog niet voor de helft bezet in het restaurant zat praktisch niks

ze hebben op het bord staan dat het eerste uur vrij is maar dat geld dus niet als je overnacht want dan betaal je gewoon alle uren dat je er staat ik kom er in ieder geval niet weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Pierre, het terrein afschoppen hoeft niet, laten betalen zou een betere optie zijn. Zoals de meeste Autohofen in Duitsland het doen is de beste manier.

Dit werkt niet, zoals je al zegt graven ze nu hun eigen graf. Ben nooit bij de heierhoeve geweest maar, verwacht niet dat er veel chauffeurs zijn die ongeveer €10,- gaan betalen om te parkeren. Ik zal het in ieder geval niet doen.

'T is de wereld op zn kop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ben bang dat het voor de Heierhoeve pure noodzaak is geworden om geld te gaan vragen voor het parkeren. Exploiteren van zo'n terrein kost veel geld. Met het tanken wordt veel minder verdient. Je kunt zien dat het niet meer loopt zoals een paar jaren terug. Op zich denk ik dat het dan zo een betere oplossing is dan het eten duurder te maken en hierin de parkeerkosten te verrekenen. Dit soort locaties zijn steeds lastiger rendabel te exploiteren. Ik geloof ook niet in de optie van de "Lichtmis". In de hoek van het pannenkoeken gedeelte zit het ook niet stampvol.

Komende tijd zal het erop of eronder worden voor de Heierhoeve. Vroeger zat Schreurs er. Nu is het van Delek, Delek is van een investeringsmaatschappij. Die willen rendement zien. Is dat er niet zullen ze zich gaan beperken tot de corebusiness.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Waarom kan het in Duitsland dan wel?

Donderdag nog in schwegenheim gestaan. €8 betaald, €7 verrekend met eten dus €1 voor parkeren. En voor €12,50 de buik weer rond gegeten. Maaltijd van de dag + drinken en ijs na.

Verstuurd vanaf mijn One X met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites