Spring naar bijdragen

Achteruit met schamelaanhanger


Marnix

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Top, alleen vraag ik me altijd 1 ding af, waarom laten collega's hun dimlichten/mistlampen branden als ze achteruit rijden.... Ik vind het zeer irritant, je word er door verblind(als je aan komt rijden) en voor jezelf maakt het geen reet uit.

Of ben ik de enige die me daar aan stoort:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent Chauffeur of je bent het niet natuurlijk... :p;)

zijn heel veel die dat niet snappen. Ook chauffeurs die al jaren zeggen dat ze chauffeur zijn. Mistlampen aan is zowiezo kansloos maar daar is al eens een topic aan gewijd.

ja laten we inderdaad niet weer over die mistlampen beginen want daar heb ik me toevallig vanmorgen aan zitten irriteren aan zo een kneus..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb het niet alleen over mistlampen, maar dat veel collega's alle verlichting laten branden als ze achteruit rijden..... Als je aankomt rijden zie je geen 'kloten'' en zeker geen alarmlichten... Hij kan wel sturen, daar hoor je me ook niet over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het niet alleen over mistlampen, maar dat veel collega's alle verlichting laten branden als ze achteruit rijden..... Als je aankomt rijden zie je geen 'kloten'' en zeker geen alarmlichten... Hij kan wel sturen, daar hoor je me ook niet over.

erger zijnnog die achter je staan te wachten en dan alle licht aanhebben, daardoor zie je niks in je spiegels zeker niet als t ook nog regent:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In dit geval kan ik het nog wel wat begrijpen hoor. Deze polderweg is vrij druk. Het meeste verkeer komt net van de A6, dus rijdt stevig door. Het is dus wel zaak dat ze je zien zo gauw (of al voordat) ze de bocht uit komen!

Elders in de polder zijn er ongelukken gebeurd met auto's die onder een vrachtwagen reden, terwijl die achteruit een erf op stuurde. De meeste erven kun je trouwens wel vooruit op rijden en dan keren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ook irritant is: Had het van de week nog in Belgie. Moet aandokken en er staat er 1 die ook net aangedockt staat. Laat hij zijn koplampen op dimlicht :confused: branden. Kortom ik zie dus geen reet. Had dus ook geregend en dan is het helemaal drama!

Maar om even on-topic verder te gaan. Hij kan zeker rijden.:ok: Mijn zwager reed ook altijd een combi en kon dat ook zo goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat ook irritant is: Had het van de week nog in Belgie. Moet aandokken en er staat er 1 die ook net aangedockt staat. Laat hij zijn koplampen op dimlicht :confused: branden. Kortom ik zie dus geen reet. Had dus ook geregend en dan is het helemaal drama!

Maar om even on-topic verder te gaan. Hij kan zeker rijden.:ok: Mijn zwager reed ook altijd een combi en kon dat ook zo goed!

Kijk, dat bedoel ik dus!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
In dit geval kan ik het nog wel wat begrijpen hoor. Deze polderweg is vrij druk. Het meeste verkeer komt net van de A6, dus rijdt stevig door. Het is dus wel zaak dat ze je zien zo gauw (of al voordat) ze de bocht uit komen!

Elders in de polder zijn er ongelukken gebeurd met auto's die onder een vrachtwagen reden, terwijl die achteruit een erf op stuurde. De meeste erven kun je trouwens wel vooruit op rijden en dan keren.

Jawel, maar knipperlichten, zwaailichten, mistlampen, etc snap jij het nog? Ik heb 8 bieten campagnes gereden en wij hadden gewoon een regel...wie verblind, trakteert!!! en dankzij de weekend chauffeurs hadden we elk weekend koeken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
In dit geval kan ik het nog wel wat begrijpen hoor. Deze polderweg is vrij druk. Het meeste verkeer komt net van de A6, dus rijdt stevig door. Het is dus wel zaak dat ze je zien zo gauw (of al voordat) ze de bocht uit komen!

Elders in de polder zijn er ongelukken gebeurd met auto's die onder een vrachtwagen reden, terwijl die achteruit een erf op stuurde. De meeste erven kun je trouwens wel vooruit op rijden en dan keren.

Is dat filmpje op de domineesweg? Afrit Urk?:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden